![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hoe werkt dat dan? Met gedachtengolven? ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Wir haben das nicht gewusst."
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel, system uit het Oosten, dus ten prooi gevallen aan de complotpraatjes van de boze overheid die overal op de loer ligt? "Er is immers van alles loos" - lekker vaag trouwens. Maar kijk, u, system uit het Oosten, bent "wakker". De rest slaapt. U ziet: ik ken de typische woordenschat van de "wakkeren".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.sciencedaily.com/release...0503101739.htm En dat is niet alleen aanwezig in onze telefoon, maar ook al onze televisie controllers edm. Ge hebt zelfs fabrikanten die spyware installeren in hun usb kabels.
SOLUS CHRISTUS Laatst gewijzigd door CUFI : 14 juni 2024 om 13:51. Reden: kabels, niet aansluitingen. my bad. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De boze overheid is overal, althans volgens CUFI. Ik vind dat eigenlijk best wel grappig, want mensen met zulke overtuigingen moeten zichzelf toch wel heel belangrijk vinden dat ze menen dat de overheid middelen en tijd zou besteden om hen te bespioneren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze weten al tot in Tokyo dat ik ze voor Babylonische lobbyhoeren versleten heb en nog liever alles kort en klein slaag dan opnieuw te integreren.
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie trouwens dat u mijn vragen naar uw eigen smartphone netjes uit de weg blijft gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gaat erover dat microchips geen batterij meer nodig hebben om te functioneren.
![]() |
#170 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jaja, maar we moeten dan wel op zijn minst dezelfde transparantie terug krijgen he
![]()
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dat is wel iets anders dan wat je in je telefoon roept te gaan via spraakherkenning analyseren. Het is ook pas in 2018 uitgevonden, maar het zit volgens jou al in alle TV's, smartphones, enz. Nu, dat jij in je telefoon roept wie er dood moet, dat zegt dan toch veel over jou. Wie rijmde er hier weer dat het hier geen gesticht was? Voor een aantal is het dat duidelijk wel. Hoeveel het er precies zijn, blijft natuurlijk CUFIdik kijken.
![]() |
![]() |
#174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, ik leg hem gewoon vaak in een andere kamer als ik intiem ben bv.
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het lijkt me net naïef om met allerlei complotpraatjes mee te lopen zonder dat daar ook maar enig bewijs voorhanden voor is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zonne-energie: Sommige microchips zijn uitgerust met kleine zonnecellen die energie uit licht halen, zelfs binnenshuis. Thermo-elektrische energie: Deze technologie maakt gebruik van temperatuurverschillen om elektriciteit op te wekken. Bijvoorbeeld, een chip kan de warmte van het menselijk lichaam gebruiken om energie te genereren. Vibratie-energie: Microchips kunnen energie oogsten uit mechanische vibraties of bewegingen, zoals de trillingen die worden gegenereerd door machines of zelfs door menselijke activiteiten. Radiofrequentie (RF) Energie: Microchips kunnen energie halen uit omgevingsradiofrequentiesignalen, zoals die uitgezonden door wifi-routers, mobiele telefoons en andere draadloze apparaten.
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de veronderstelling dat ik iemand zou zijn die met zulke verhaaltjes meegaat, dan zou ik al lang het besluit hebben genomen om me eraan te onttrekken en ergens ver weg in het Oeralgebergte te wonen. Een hutje neerplanten aan de Sob, ver weg van die "boze" overheid die blijkbaar toch overal spioneert en zelfs geïnteresseerd is in wat CUFI uitspookt in zijn slaapkamer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ze al via usb kabels spyware installeren zonder dat ge het ooit geweten hebt... Straks ga je nog ontkennen dat Tick Tock een spionage tool is?
![]() |
![]() |
#180 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar geen enkel verband heeft met de bewering die u uitte, nl. dat "men" - wie is dat dan eigenlijk? - meeluistert, ook al is de batterij van je smartphone leeg.
|
![]() |
![]() |