![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Moeten gay pride en andere carnavalstoeten afgeschaft worden? | |||
Ja, stoeten zoals Gay Pride en Carnaval zijn vervelend en degoutant. |
![]() ![]() ![]() |
3 | 21,43% |
Nee, deze stoeten zijn belangrijk om politieke en sociale pijnpunten aan te kaarten. |
![]() ![]() ![]() |
8 | 57,14% |
Ik ben een hypocriet. |
![]() ![]() ![]() |
3 | 21,43% |
Aantal stemmers: 14. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb ook nooit een mens van geslacht weten veranderen, men imiteert en het gaat ten koste van vrouwenrechten. Dat is wat wij onderwijzen. Onderwijs gerust anders aan uw eigen tafel.
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat doen we met kinderen van ouders die geloven dat de aarde plat is? Gaan we aardrijkskunde-lessen dan ook maar verbieden? Met ouders die van mening zijn dat de holocaust nooit heeft plaatsgevonden? Geen geschiedenislessen meer? Of krijgen enkel religioten die keuze als het over geslachtsoperaties gaat?? Ik zou niet weten waarom het onderwijs rekening moet houden met elke idioot die je maar kan bedenken. Vertel kinderen de waarheid ("geslachtsoperaties bestaan") en geen enkele gestoorde heeft recht van spreken. Ik zou niet weten wat er mis is met 'de waarheid'. En waarom jij daar als christen wel een probleem mee hebt blijft een raadsel. Het onderwijs verwijten dat ze kinderen iets uitleggen wat bestaat... Hoe gestoord kan het worden???
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vertel mij eens waar ik gezegd heb dat je kinderen moet vertellen dat je van geslacht kan veranderen? Waar?? Voor de zoveelste keer: toon het me aan of hou op met uw ziekmakend getrol. Ik weet niet meer in welke draad het was maar ik heb ooit gezegd dat je kinderen gerust kan vertellen dat na een geslachtsoperatie sommige mensen vinden dat ze van geslacht zijn veranderd en anderen daar niet mee akkoord gaan. Waarom blijf jij mij maar verwijten dat ik niet liever wil dat elk kind geopereerd moet worden? En ik heb het al vaker gezegd: als mensen met zo'n operatie geholpen zijn voel ik me niet god genoeg om het hen te verbieden. Maar ieder moet dat voor zichzelf uitmaken. En omdat ik kinderen er over wil vertellen betekent niet (hoewel jij dat, trolsgewijs, blijft herhalen) dat ik hen wil overhalen tot een operatie. Je weet dat ondertussen goed genoeg maar je geraakt uit je eigen zever niet meer uit en dat blijf je maar dingen vertellen over wat ik van plan zou zijn ook al heb ik die dingen nergens beweerd. Dat is wat er in deze discussie al weken aan de gang is. Hete hangijzers ontwijken en als een volleerde trol onwaarheden blijven herhalen. Dat is jou manier van discussieren over deze kwestie.
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 2 augustus 2024 om 09:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo gestoord als the narrative het bepaalt en haar plebs die het opdringt nadat ze er door geconditioneerd is.
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat jullie iets anders dan de waarheid ("geslachtsoperaties bestaan") willen onderwijzen zegt al genoeg.
![]() |
#167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij gaan er gewoon zelf niet over beginnen en bevestigen niets omdat 4 op 5 kinderen de fase ontgroeien als men niet bevestigt. Als er vragen zijn hebben we liever dat ze uit zichzelf komen en niet na het werk van woke leerkrachten. Neen is neen dus flikker op met uw genderideologie, dat zich niet beperkt tot uw wens om over geslachtsoperaties te leren. Je zou wellicht niet eens vragende partij zijn zonder al die propaganda.
![]() |
![]() |
#169 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat zou uw antwoord als leraar zijn? Citaat:
Is dat volgens de chirstelijke waarden; anderen vertellen dat ze op moeten flikkeren? Citaat:
?
![]() |
![]() |
#170 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al een antwoord weten te verzinnen op de vraag waarom kinderen over geslachtsoperaties vertellen 'ziek' is?
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uw dwangmatig gedag is ziek, dat ge het ook wilt uitleggen waar ouders het niet willen. Perverse dwangmatige totalitaire wokist da ge zijt!
Job 13:5 Als jullie stil zouden blijven, zou dat voor jullie wijsheid zijn https://m.youtube.com/shorts/dHZm9YpsCG4 Laatst gewijzigd door CUFI : 2 augustus 2024 om 13:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aan uw achterlijke praat.
![]() |
#173 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Leerplannen worden opgesteld door overheden/onderwijsinstellingen. Dat ouders niet akkoord gaan met de gang van zaken is hun probleem. Ze mogen hun ongenoegen uiten en in het beste geval wordt daar rekening mee gehouden. Of met andere woorden: ge kunt samentroepen met alle misnoegden en proberen de politiek te beïnvloeden. That's about it. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#176 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voorwaar voorwaar, door kinderen te verwarren om ze eugenetisch te behandelen zal de toekomst deze barbaren herinneren zoals de nazi hun holocaust. Kijk eens over de muren van uw censuur heen en zie eens deftig wat er op ons afkomt.
Wijsheid is geen letter uit het alfabet van die fascisten na te blaten.
Job 13:5 Als jullie stil zouden blijven, zou dat voor jullie wijsheid zijn https://m.youtube.com/shorts/dHZm9YpsCG4 Laatst gewijzigd door CUFI : 2 augustus 2024 om 17:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Europees Commissaris
|
![]() @IJsboer veegt dit wel allemaal op één hoop, en dat stuit mij als Brabander tegen de borst. Hij sleept er iets bij, wat er niet bij hoort.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U hebt gelijk mijnheer pastoor. Speelt u nog graag even met mijn piemeltje mijnheer pastoor? Of steekt u de uwe nog eens graag in mijn keel? Uw wil geschiede, mijnheer pastoor. ... Ne katholiek die ons eens zal gaan vertellen hoe we met kinderen moeten omgaan... Voorwaar, voorwaar, wat een bullshit.
![]() |
![]() |
#179 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wij?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |