![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Romeinen hadden duizenden goden, maar of dat dit hen slimmer maakte dan de rest, ik betwijfel het. Ik vind het nog altijd vreemd dat de meeste mensen niet eens begrijpen hoe zeer ze onder invloed staan van het eigen onbewuste.
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo werd ik me maar pas recent bewust van mijn afgodderij door iemand op een altaar te plaatsen. Ook ik moet repenten.
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het overleefde en zelfs de schandalen kenden geen censuur. De enige die men hier uit de geschiedenis wilt wissen zijn de Palestijnen. Wat niet enkel moslims of hamas zijn. Onze geschiedenis onderzoeken is de joden ook niet uit de geschiedenis wissen, maar deze bewapende versie herleiden naar de echte waarheid. Want onze geschiedenis is knip en plakwerk met veel gaten en dus gebrek aan nuance. The devil is in the details.
![]() |