![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#161 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Van 2024 tot 2025 is 1 jaar Dus 86 procent VOORUIT babe En nu die bliksem afleiden naar VBL
|
|
|
|
#162 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
O nee... ik zit alleen maar te antwoorden op jouw bodyshaming hoor. Blijkbaar zit dat je hoog.
|
|
|
#163 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#164 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#165 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Het probleem was net dat dat Riziv zelf al lang zag dat er iets scheelde, maar niet de middelen had om iets te doen. Maar da's te ingewikkeld en vraagt wat graven. Het is natuurlijk leuker om lekker verontwaardigd te doen.
|
|
|
|
#166 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Hopelijk gaat er nu niemand dwarsliggen om Riziv zelf meer slagkracht te geven, toch alleszins te schorsen bij vermoeden van fraude ipv met lede ogen moeten aanzien wat er gebeurt en moeten wachten tot gerecht in gang schiet.
|
|
|
|
#167 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
"In elk ander land zou ik opgestapt zijn maar toch niet in een apenland als België".
|
|
|
#168 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Mijn naam is haas... En voorzitter Tömmchen, die zwijgt dat hij zweet. |
|
|
|
|
|
|
#169 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Correctie : een Vlaams Blok politica & frauderende thuisverpleegster.
|
|
|
|
|
|
#170 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Voor zover ik weet was Kim Geybels N-VA en nooit Vlaams Belang.
Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
|
|
|
|
#171 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Eerder in dit draadje werd aangehaald dat onze Minister van SoZa meer "opsporingsmentaliteit" wil opleggen ,er worden daar bedragen genoemd van tientallen miljoen euro....
Ik bedoel ,dat wordt dus ter hoogte van de Minister ingeschat als potentiele overbodige ,of misschien zelfs frauduleuze-,uitgaven in die sector alleen al hé? Onze regering,zoals iedere regering die ik gekend heb de vorige 25 jaar,staat iedere keer zo rond begrotingscontrole en opstelling volgende begroting op vallen om,iedere keer opnieuw,weer extra miljarden te "vinden".....Ze vonden ze uiteindelijk door op het loon van werkende in de privé de belastingsvoet boven de 40% te brengen..... En IEDERE KEER staat daar dan een soort "goodwill-lijntje" in omtrent "opspoiren fraude" of "efficiency-verhogingen"... Ik meen toch te mogen opmerken dat het na een KWART EEUW niet,helemaal niet,vooruit is gegaan daarmee...... De meeste van de "vrije beroepers" zijn uiteindelijk ook een soort staats-ambtenaren...en we kunnen ons onderhand zelfs afvragen of DAT goedkoper is dan moest het om ECHTE ambtenaren gegaan zijn..... Want men moet mij nu niet meer vertellen dat het in Houthulst alleen is hé....: Ze hebben elders ook "babe's"....of wacht,neen kelt,DAT is niet de bepalende factor....
Allemaal te vinden via links naar websites op het Internet Laatst gewijzigd door kelt : 20 november 2025 om 15:50. |
|
|
|
|
|
#172 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De frauderende thuisverpleger heeft 20.11.2025 nog steeds een actief RIZIV nummer voor verpleging en voor thuisverpleging. Het is spijtig maar hopen dat er snel iets veranderd naar aanleiding van klaarblijkelijk fraude, die reeds in 2020 werd gesignaleerd en anno 2025 alle media haalt, lijdt enkel tot frustratie. Hopelijk gaat Vincent Van Quickenborne hier eens over filibusteren.
Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
|
|
|
|
|
#173 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Drugdeals en chantage.
|
|
|
|
|
#174 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Is Kim Geybels ooit geschorst geweest bij het RIZIV ?
|
|
|
|
|
#175 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
|
|
|
|
#176 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het antwoord vind je gemakkelijk. Graag verwijs ik u naar de boekenreeks "zoek het eens op". |
|
|
|
|
|
|
#177 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#178 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Komaan seg, dat is wel heel goedkoop van het RIZIV.
|
|
|
|
|
|
#179 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Iemand naast een zak geld zetten gaat op den duur altijd fout. Vooral als ze zien dat anderen het "ook doen". De komende weken zitten heel veel zorgverleners doodstil thuis en hopen dat deze ministorm overwaait. |
|
|
|
|
|
|
#180 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat moest het RIZIV dus niet.
|