![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Canabis legaliseren? | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
65 | 49,62% |
geen mening |
![]() ![]() ![]() |
5 | 3,82% |
neen |
![]() ![]() ![]() |
61 | 46,56% |
Aantal stemmers: 131. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Pelgrim, Ik WIL JUIST NIET dat deze maatschappij nog draait.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar als ik jong gasten zie smoren voordat ze naar school gaan of tijdens de pauzes, dan kan dat onmogelijk positieve gevolgen hebben, ook al hoeft het niet frontaal slecht af te lopen. Eénmaal 18 jaar doe je wat je wil hé! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Iemand die ik ken was ook zo voor legalisering ,tot hij na verloop van tijd zo paranoide werd dat hij uit angs is moeten stoppen .
Hij was zo paranoide dat hij dacht dat zijn vrouw met de buurman te doen had , daar werd hij dan zeer agressief van en sloeg zels zijn vrouw ,omdat ze niet wou bekennen !! Hij begon haar te volgen ,en ging zelf in het ondergoed kijken van zijn vrouw . De man werd met de dag agressiever ,en zat zelfs met gedachten ,en had dromen dat hij zijn kinderen de keel oversneed . Hij gebruikte alleen maar canabis ,rookte er wel een stuk of 5 per dag (in het begin minder) Hij dacht dat hij het onder controle had ........zoals zo veel hier dat denken . de jointjes van nu kan je niet meer vergelijken met de joints van 20 jaar geleden ! Hij is er met véél moeite van af geraakt ,en is nu een tegenstander van canabis gebruik. Heb vroeger véél pintjes gedronken ....maar zo'n ervaringen heb ik nooit gehad ,sorry der voor !! En het is niet omdat alcohol is toegelaten ,dat we dan maar alles moeten toestaan . Cannabis gebruikers zijn loosers die de échte wereld niet aankunnen ,en deze dan willen ontvluchten door hen kop te verdoven .....sukkels zijn het !!
![]() Laatst gewijzigd door benji : 22 januari 2005 om 21:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik geloof geen woord van heel dat verhaaltje! Niet in het minst omdat het algemeen geweten is dat cannabis net het tegenovergestelde van aggressie veroorzaakt. Jij zit hier gewoon flagrante leugens te verspreiden, kereltje.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Mijn schatteke , ik zweer op het licht van mn kinderen dat dit verhaal de waarheid is !!
Ik kan dit niet bewijzen natuurlijk ,maar dit is een verhaal van iemand in mijn omgeving . Dat meen ik écht .
![]() |
#167 | |
|
![]() Citaat:
dus zijn verhaal kan wel kloppen, als ge onder zware stress zit, kan dat het tegengestelde effect hebben. Laatst gewijzigd door Ambiorix : 22 januari 2005 om 21:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() De man beweerd dat de wiet die hij in Nederland ging kopen tegenwoordig zéér straf spul is ,waardoor je écht begint te "flippen" , ik vertel zijn verhaal hier ,hij nam mij toen in vertrouwen ...dat u dit niet wil geloven is uw recht ,ik steek er niets mee in mijn zak zenne, Raf.
Laat ze maar doen he ,ze komen er wel zelf achter zou ik zeggen .
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vermoed eerder dat die persoon uit je omgeving cannabis in combinatie met alcohol gebruikte en d�*t is natuurlijk totaal uit den boze!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 22 januari 2005 om 21:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Neen ,Raf hij gebruikte ALLEEN cannabis (joint) en hij werd niet aggresief van de cannabis zelf ,maar hij werd wel zéér achterdochtig en ging dingen zien die er niet waren ,daar werd hij dan weer agressief van .Begrijp je ....in het begin vond hij het relaxerend ,maar hij ging steeds meer gebruiken ,en van die superwiet of zo iets vertelde hij ,daar flip je écht van zei hij me .
Hij liep rond met paranoide dingen in zijn hoofd ,wat hem DE ingeving gaf om te stoppen was het feit dat hij VRACHTWAGENCHAUFFEUR is ,en dat ik hem vertelde dat hij het zich nooit zou vergeven wanneer hij iemand zou doodrijden met zijn zware vrachtwagen . Hij had ook een vuurwapen in huis ,dat heeft hij me zelf komen brengen ,omdat hij bang had van zichzelf! Toen is hij beginnen wenen ,en hebben we samen een oplossing gezocht . Dit is geen fantasie ,dit is écht gebeurt!
![]() Laatst gewijzigd door benji : 22 januari 2005 om 21:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
|
![]() Ja en?
Wat gebeurd er niet met zatte mensen? MEER en ERGER. |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb geen ondervinding met cannabisgebruikers wel met alcohol gebruikers. Alcohol neemt de remmingen weg waardoor de ware aard van de persoon naar bovenkomt. Van nature agressieve mensen worden agressief, weemoedige mensen weemoedig, apathische mensen apathies . Ik zie niet in waarom het bij cannabisgebruik anders zou zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() D�*t en een rijke ervaring natuurlijk
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
|
![]() Belachelijk.
Bij alcohol zijn mensen gewoon minder bewust... ze associeren alcohol aan plezier. Ze weten het amper dat ze onder invloed zijn van iets. Want zelfs een glas heeft een invloed. Zo'n agrumenten zijn echt achterhaald en alleen dezelfde saaiepieten trappen er in. |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
|
![]() Citaat:
en je antwoord toch niet echt op mijn vraag; er is zoiezo een fundamenteel verschil tussen de twee: waaróm wil iemand zich suf paffen, en waaróm wil iemand een pint drinken. denk es na effe. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
|
![]() Omdat die daar zin in heeft, en daar her recht op heeft. Officieel niet, maar dat maakt niet uit.
En of het nu ten strengste verboden word of niet, niemand zal er minder door smoren. Vlamingen zijn te lomp om de jeugd er vanaf te houden. |
![]() |
![]() |