![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Burgemeester
|
![]() Wat "wij" niet kunnen begrijpen is dat heel de wereld de propaganda uit washington slikt. Iedereen heeft ineens angst voor moslims en zeker die met een baardje rondlopen.
Je moet 9/11 niet zien als een losstaand feit. Het is een schakel in de ketting. De believers hier geloven dat er meer achter zit omdat het verleden bewijst dat het allemaal nog niet zo ver gezocht is. En zoals Gun2004 aanhaalde, al de moeite die je hier hebt gebruikt om ons te counteren had je kunnen gebruiken om onze beweringen na te pluizen. Niet alle sites zijn mumbojumbo of verzinsels. Als je al een de moeite zou willen doen om bevoorbeeld de Pentagon Papers eens nader te bekijken, zou je merken dat van alles we vertellen er best eens een kern van waarheid in zou kunnen zitten. Al wat ik in deze en ander topics getypt heb zeg ik niet zomaar. Ik heb er niks bij te winnen. Ik zeg het uit bezorgdheid over de wereldsituatie en dat vele mensen blind in een leugen geloven zonder ooit zelf de feiten na te pluizen of zich vragen te stellen over wat er gebeurd. Alles zomaar geloven wat het regime in de US de wereld in stuurt is hetzelfde als de duitse propaganda destijds geloven. Kritiek mag en moet er zijn. Als je geen kritiek meer mag uiten dan leef je in een dictatuur. Als enkel de Partij de "waarheid" predikt ben je als burger beperkt in wat en hoe je denkt. Het is geen zwart-wit kwestie zoals "either you're with us, or you're with the terrorists". Laatst gewijzigd door spaz322 : 5 februari 2005 om 16:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dat van alles zomaar geloven wat de US verteld...sorry zeg dat tegen je collega's die het kernexplosieverhaal poste, die de site opgaf met een foto van mars en al die andere pure onzin verhalen é. Als je daar zelf eens 5 minuten met gezond verstand over nadenkt dan kun je niet anders dan toegeven dat het pure onzin is. En daarna toch nog zomaar alle andere verhalen geloven??? Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik geef gewoonweg 1 vb ok en antwoord er gewoon op.
Er is beweerd geweest dat het onmogelijk was om de torens te raken met dergelijke vliegtuigen. Zowiezo indien de bewering klopt dat de vliegtuigen op afstand werder bediend...dit via een schermpje besturen is moeilijker dan achter het stuur zitten. Dat is al 1. Ten tweede, de torens zijn wel 2x zo breed als de landingsbaan waar ze moeten landen, dus met andere woorden zeggen dat het onmogelijk is de torens te raken wil tegelijkertijd zeggen dat deze toestellen maar 1 keer kunnen gebruikt worden want ze kunnen helemaal niet landen. Geef nu met een beetje logisch nadenken hierover nu gewoon toe dat dit al de grootste onzin is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik heb, enkele uitzonderingen te na gesproken, over het algemeen respect voor het feit dat U de ongelovige Thomas uithangt, maar de uitspraak in uw citaat bevestigt dat de media machine en de organisatie achter de schermen hun doel hebben bereikt: zelfs een kritische geest eet wat men hem serveert. Citaat:
Citaat:
Ik kan U melden dat onze populatie klein is, maar dat er dagelijks velen zijn die de overstap wagen.
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 5 februari 2005 om 18:01. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Burgemeester
|
![]() je verdraait men woorden en je leest niet wat de mensen zeggen, nooit ni op school begrijpend lezen gehad?
Als je had opgelet had je gemerkt dat ik al een aantal keren gezegd heb dat ik veel geschiedenis, essays van bekende onderzoekers, universitaire publicaties,... lees. Kan jij dat ook zeggen? Mijn informatie komt niet puur van op de sites die jij bestempeld als hoax-sites. Het is gewoon een aanvulling voor mezelf. En natuurlijk zal IK persoonlijk geen invloed hebben op de waarheid die ooit eens naar boven zal komen, als je dat tenminste al verwacht. De uitvoerders van 9/11 hopen er juist op dat je niets in vraag stelt, en rekenen erop dat je niet verder gaat kijken. Ze rekenen er zelfs op dat er mensen zoals jij nuchtere onderzoekers gaat afkraken. Dus doe vooral zo verder.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook om welke onderzoekers het gaat, waarom hij bekent is,... Nee, dat kan ik niet zeggen maar ik beweer ook niets. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En ik hoop dat je terug antwoord. Je verdraaid steeds quotes van anderen vind er nieuwe uit. Dus, voeg het bewijs bij uw aantijging hierboven. WAAR en DOOR wie van de 'believers' is hier ooit beweerd dat het onmogelijk was die torens te raken???? WEES NU VOOR ÈÈN KEER EERLIJK EN CONSEQUENT? EN GA NAAR DIE QOUTE OPZOEK EN PLAATS ZE HIERONDER NEER.
![]() |
![]() |
#168 | |
|
![]() De theorie van remote control is maar een van de verklaringen, die ik zeer mogelijk acht. Je zou bijvoorbeeld nog kunnen denken dat ze fundamentalisten gerekruteerd hebben die dit wilden uitvoeren maar dan nog. De piloten onder de kapers waren zeer middelmatige piloten, volgens hun instructeurs. Als je dan de staaltjes ziet dat het vliegtuig in het pentagon gedaan heeft (perfecte bocht van 270° in dalende spiraal en recht in het pentagon) dan klopt dit toch niet.
De "kapers" waren dubbelagenten die het verhaal moesten vervolledigen en geloofwaardig maken. Men vindt dan op de grond van New York toevallig het bijna ongeschonden paspoort van Mohhamed Atta , het heeft zoegezegd die enorme vuurbal overleeft.. enz Trouwens, de namen van de kapers waren zelfs niet op de originele passagierslijsten! Hier kan je de originele zien: http://www.public-action.com/911/uapassngerlist/ Dan heb je nog de transponders die afgezet werden. Op dat moment konden ze de vliegtuigen enkel nog volgen via radar. Maar er was verwarring ontstaan vanwege de vele vliegtuigen dat men niet meer wist welke vliegtuigen het waren. (Bovendien was NORAD beziggehouden door de drills waar we eerder al over gesproken hebben). En trouwens , de kapers zouden toch moeten rekening gehouden hebben dat NORAD hun ging intercepten, of toch proberen... maar ze vliegen 30 tot 50 minuten zonder transponders aan. Ze geven hun tegenstanders alle tijd om met een vloot F16's errond te kunnen vliegen... niet logisch toch? Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | ||||||
|
![]() [font=Arial][size=3]Enkel confirmaties naast een paar kritische opmerkingen[/size][/font]
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
[font=Arial][size=3]Voor niet ingewijden:[/size][/font] [font=Times New Roman][font=Arial][size=3]26 oktober 1999 stapte de beroemde golfspeler Payne Stewart in zijn vliegtuig voor, wat later zou blijken, zijn laatste vlucht. Kort na het opstijgen in Florida richting Texas bleek de Learjet af te wijken van zijn koers. Alle contact met de controle torens bleek verbroken. Binnen 15 minuten na het verlaten van de koers hadden 2 US gevechtsvliegtuigen de Learjet onderschept. Iedereen aan boord was reeds gestorven ten gevolge van onderdruk na een mechanisch defect. De gevechtsvliegtuigen werden uitgestuurd door NORAD, een onderdeel van de Amerikaanse luchtmacht dat verantwoordelijk is voor de controle van het Amerikaanse luchtruim. NORAD gebruikt een radar systeem en heeft 24/24 gevechtsvliegtuigen paraat staan om op te treden in geval van crisis. De gevechtsvliegtuigen hebben de Learjet begeleid dat uiteindelijk neerstortte in South Dakota. De korte reactietijd en militaire precisie waarmee NORAD de Learjet onderschepte was impressionant en getuigde van het kunnen van de grootste militaire organisatie ter wereld.[/size][/font][/font] Citaat:
[font=Arial][size=3]Opmerkelijk is ook nog dat heel wat Israëlische veiligheidsbedrijven zich na 9-11 kandidaat hebben gesteld om de veiligheid op de luchthavens te helpen verbeteren. De VS zou Israël dankbaar moeten zijn, een natie die zo begaan is met de veiligheid van de VS.[/size][/font]
![]() |
![]() |
#171 | |
|
![]() Citaat:
Het kan voor de disbelievers verbazingwekkend lijken de enorme organisatie die hieraan moet voorafgegaan zijn... maar de geleverde investering is evenredig met het voordeel dat men er uit haalt. En die zijn er: oorlog in afghanistan en Irak (veel $$$, en geopolitieke verschuivingen), beperking burgerrechten , politiestaat, enz..
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar hoe kan het volk ooit veilig zijn wannneer de terroristen hun eigen leiders zijn? Nooit! Na de bomaanslag in Oklahoma zorgde de anti-terrorismewet van Clinton voor forse verhogingen in het defensiebudget want CIA en FBI hadden niet genoeg middelen zogezegd. Ook toen al zorgde deze wet voor het aan banden leggen van burgerlijke vrijheden. En heeft dat 9/11 kunnen stoppen? Nope. Het budget van defensie is nooit groter geweest in de geschiedenis van de VS en nog komt om de paar maanden een of andere official waarschuwen dat er zeker en vast nog aanslagen zullen volgen. Ze bedreigen zelfs senatoren en afgevaardigen, telken Bush komt schooien voor meer geld voor defensie. "Als jullie tegenstemmen zullen er vast en zeker nieuwe aanslagen volgen en we zullen de tegenstemmers hiervan de schuld geven in de pers." Maw, het zijn die beslissen wanneer de volgende aanslag zal plaatsvinden. En de massa? Die gelooft alles blindelings. Nu zal Blair van deze dreiging weer gebruik maken om het Brits paspoort erdoor te jagen. En die halve zool van Scotland Yard wil het het volk dan nog doen geloven dat deze maatregel makkelijker terroristen kan opsporen. ![]() Hoe nuttig paspoorten zijn bij de identificatie van terroristen hebben we op 9/11 gezien bij de zogenaamde 19 kapers. 8)
![]() |
![]() |
#173 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe zou volgens U de schaapse massa moeten reageren om zich te wapenen?[size=1] (Niet afkomen aub met 'more weed, no war'') ![]() [/size] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat het exodus was en in het verhaal kwam voor dat een gevechtspiloot zou gezegt hebben dat het onmogelijk was om dergelijke vliegtuigen in deze torens te vliegen. Maar voor het geval dat ik deze posting ergens zou tegenkomen...wat is jou antwoord dan want dat heb je nog niet gegeven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Minister
|
![]() Nee, want dan heb je geen dalende spiraal.
![]() |
#177 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Hier is het vluchtpad: ![]() Redelijk onlogische keuze voor een terrorist. Bovendien is het vliegtuig in een deel van het pentagon gevlogen waar er juist herstellingen waren op dat moment... Hij gaat acrobatische toeren uitvoeren in plaats van een veel simpeler maneuvre... hoe verklaren de believers dit weer??
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Waarom die terrorist een toerke gevolgen heeft ? mss was hij eerst te hoog en heeft een dalende beweging uitgevoerd. Maar ik twijfel aan uw gegevens .
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Noch Norad, noch CIA, noch FBI hebben een antwoord hierop? In het officiële rapport wordt zelfs geen melding gemaakt van het verdwijnen van vlucht 77 van de radar.
![]() |
![]() |
#180 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Plaats eerst het bewijs van uw aantijging maar eens, en als je het gevonden hebt, DAN zal ik antwoorden. Fair enough?
![]() |