Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 februari 2005, 01:18   #161
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lievendr
er zijn genoeg andere voorbeelden om dit te 'ontkrachten'. die heb ik toch gegeven ?
je bent natuurlijk geen leugenaar, je argument geldt simpelweg enkel voor jezelf of enkele andere vlamingen die je kent, en heeft dus weinig waarde.
Maar je basisstelling: 'flaminganten zijn nog nooit buiten Vlaanderen geweest of zijn bekrompen' klopt dus niet m.i. (dat was toch je basisstelling op basis waarvan axelle werd gepromoot, niet?)

pruttel jij nu maar wat tegen
Neen, lieven, je begrijpt me verkeerd. Ik zeg helemaal niet dat dit bekrompen mensen zijn, helemaal niet. Ik zeg enkel dat er een verband is tussen de 2 aangehaakde zaken.
Oud 9 februari 2005, 01:21   #162
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door North Side Lion
Bourgeois maakt zich weer eens onsterfelijk belachelijk met een oproep aan de TV-stations om geen politiekers laten deel te nemen aan spelprogramma's, maar om hen enkel nog in informatieve programma's te laten deelnemen. Allemaal goed en wel, ik vind inderdaad dat politiekers niet thuishoren in spelprogramma's, maar het lijkt me wel de omgekeerde wereld dat de media de politici moeten beschermen tegen zichzelf.
Dat was ook net de bittere toon van die aankondiging. "Als de politici de eer niet aan zichzelf kunnen houden dan moeten de media het maar doen". Niks belachelijk aan... hij zet de mediageilheid van het huidige corps in de verf en dat mag ook, want het is een groot probleem geworden.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2005, 07:49   #163
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gm10
LOL

Moest het niet zo duidelijk een krampachtige manier zijn om te provoceren, ik zou er nog op reageren ook.

Dat heb je net gedaan, ...

Hmm, nu kijk smaken verschillen, maar wat ze in dien J Brell zien, sorry hoor, ...

Weete die gast heeft ook weer gewoon sjans gehad dat m niet te lang geleefd heeft, allé 't was wreed goe voor zijn carriere k zal 't zo zeggen, Elvis is ook zo'n geval, da is ook de superartiest. Maar is hun repertoire dan zo denderend, zo geniaal, ? ... Ik zeg het smaken verschillen hé, ...

Maar hoe raper nen artiest doodvalt, of hoe dramitischer hij om het leven komt, des te populairder hij blijft.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2005, 07:52   #164
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
LOL

waar woon je dan?
kun je mij dan een fotootje sturen van die vlaamsche leeuw die hangt te fladderen op je balkon?

In Italia, en neen, want het heeft nog geen 11/7 geweest.
Oud 9 februari 2005, 08:00   #165
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
er zijn genoeg andere voorbeelden om dit te 'ontkrachten'. die heb ik toch gegeven ?
je bent natuurlijk geen leugenaar, je argument geldt simpelweg enkel voor jezelf of enkele andere vlamingen die je kent, en heeft dus weinig waarde.
Maar je basisstelling: 'flaminganten zijn nog nooit buiten Vlaanderen geweest of zijn bekrompen' klopt dus niet m.i. (dat was toch je basisstelling op basis waarvan axelle werd gepromoot, niet?)

pruttel jij nu maar wat tegen
Dat GM10 maar eens het aantal buitenlandse abonnementen opvraagt bij het Palieterke, ik denk dat 'm plat achterover gaat vallen van het resultaat.

Ze geven die service zonder probleem, dus blijkbaar zijn ze wel gewend dat te doen, het staat zelf vermeld op hun website...

Trouwens, eerlijk gezegd, als ge u Vlaming voelt, blijft ge dat, GM10 heeft zich mischien nooit echt vlaming gevoeld, of gaat misschien ook met mensen om die zich nooit echt zo gevoeld hebben. Enne mijnen doktoor wist mij gisteren te vragen of ik nu Vlaams of Frans sprak, ja hij vroeg expleciet Vlaams, dus blijkbbaar beste GM10 zijn we nog niet zo onbekend als je wel gedacht had.

Er zijn namelijk een hoop vlamingen die aan :" Buitenlanders opvoeden doen, ... " Mijn grootvader wist in duitsland en oostenrijk steevast te zeggen dat m geen hollander was, en dat hij uit Vlaanderen kwam, ... Vooral de Beieren wisten dat bijzonder te smaken, ...
Oud 9 februari 2005, 08:02   #166
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke
Waarom niet, den Steve zijn eigen kookprogramma, koken in 1.000 sec, stel u voor.

Nee bij Steve wordt dat :

GRATIS koken met Steve,

De formule is grabbel zoveel mogelijk bij elkaar, en maak daar dan iets mee, dit onder de deskundige leiding van Chef Steve.
Oud 9 februari 2005, 10:27   #167
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaah "Titaantjes". Had dat dan meteen gezegd. Klassieker.
Doet u maar hoor. Trekt u maar in het belachelijke. De enige echter die zichzelf aan het belachelijk maken is daardoor, bent uzelf.
Oud 9 februari 2005, 10:30   #168
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Whatever works for you.
Tja, niet iedereen is zo belezen als de gemiddelde "flamingant".

Citaat:
Ah neen, ik kwam eerst af met Axelle Red. Daarna vroeg ik om bekende flamingants.
En die werden gegeven, en dan nog wel van een kaliber dat ver boven dat van een popzangeres uitsteekt.

Breek de stilte.
Oud 9 februari 2005, 11:03   #169
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick
Nee bij Steve wordt dat :

GRATIS koken met Steve,

De formule is grabbel zoveel mogelijk bij elkaar, en maak daar dan iets mee, dit onder de deskundige leiding van Chef Steve.
Met ons Freya als souschef.
Zeg Steve, ge hebt toch uw kasticket gecontroleerd?
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2005, 11:23   #170
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat heb je net gedaan, ...

Hmm, nu kijk smaken verschillen, maar wat ze in dien J Brell zien, sorry hoor, ...

Weete die gast heeft ook weer gewoon sjans gehad dat m niet te lang geleefd heeft, allé 't was wreed goe voor zijn carriere k zal 't zo zeggen, Elvis is ook zo'n geval, da is ook de superartiest. Maar is hun repertoire dan zo denderend, zo geniaal, ? ... Ik zeg het smaken verschillen hé, ...

Maar hoe raper nen artiest doodvalt, of hoe dramitischer hij om het leven komt, des te populairder hij blijft.
LOL, ik ga niet reageren, hoor, ik weet wanneer mensen opzettelijk stommiteiten schrijven om aandacht te krijgen .
Oud 9 februari 2005, 11:26   #171
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje
Tja, niet iedereen is zo belezen als de gemiddelde "flamingant".

En die werden gegeven, en dan nog wel van een kaliber dat ver boven dat van een popzangeres uitsteekt.

Breek de stilte.
Hoho, meneer is duidelijk te verheven voor zoiets vulgairs. Ondertussen wacht ik op een flamingant met internationale bekendheid.
Oud 9 februari 2005, 11:51   #172
lievendr
Provinciaal Gedeputeerde

lievendr's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hoho, meneer is duidelijk te verheven voor zoiets vulgairs. Ondertussen wacht ik op een flamingant met internationale bekendheid.

ik denk niet dat het nuttig is dat we daar nog energie in steken.
het zij zo.

leve belgië !

nog eentje overigens : max wildiers. die zult ge ook wel niet kennen zeker ?

Laatst gewijzigd door lievendr : 9 februari 2005 om 11:52.
lievendr is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2005, 11:54   #173
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
LOL, ik ga niet reageren, hoor, ik weet wanneer mensen opzettelijk stommiteiten schrijven om aandacht te krijgen .

Kijk nu doe je het weer, !
Oud 9 februari 2005, 11:59   #174
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
gella vandecaveye
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2005, 11:59   #175
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Kimeke klijsters is nogal bekend, en ik heb ze tot hiertoe nog niet op enig Belgicisme kunnen betrappen, ...

U kan natuurlijk ook wachten tot ik ooit rijk en beroemd zal zijn, ... (maar dan gade ofwel nen langen baard hebben, ofwel gaan de maden al doodliggen op uw verbleekte botten.

Backelandt met zijn Bakeliet, was dat ne flamingant, ? k weet niet... in elk geval ne vlaming.

Pieter de Coninck en Jan Breydel zullen nu ook wel nie wereldberoemd zijn, maar GM 10 eigenlijk doet dat weinig terzake, ...

Vlaanderen is bekender in de wereld dan je denkt, en een beetje reclame af en toe kan geen kwaad, dat is overigens nog een idee voor het Vlaams Parlement zie, Meer naar buiten komen met de Regio Vlaanderen, laat het bier maar vloeien zou ik zo zeggen !

Oud 9 februari 2005, 12:44   #176
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Ah zo, gij vindt dus popzangeressen vulgair. Nu ja, u doet maar.

Zo blijkt maar weer hoe die rabiate Vlamingenhaters zo vol zijn van zichzelf, dat ze waarschijnlijk 's avonds een pied-de-stalleke nodig hebben om hun dagelijkse dosis superioriteit binnen te krijgen. 8)
Oud 9 februari 2005, 12:46   #177
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:

Waarschijnlijk niet. Eddy Wally, daarentegen, ... d�*t is pas een internationaal bekend icoon
Oud 9 februari 2005, 12:55   #178
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

ik denk niet dat het nuttig is dat we daar nog energie in steken.
het zij zo.

leve belgië !

nog nooit van gehoord
kunnen we vanaf nu afpsreken dat we over echte bekende mensen hebben, genre Mercx, Brel, Red? anders geraken we er nooit uit
Oud 9 februari 2005, 12:56   #179
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kijk nu doe je het weer, !
LOL

neen toch niet, ik rep met geen woord over jouw brel-esbattementen
Oud 9 februari 2005, 12:56   #180
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke
gella vandecaveye
is dat een flamingant?

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be