![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Burger
|
![]() Citaat:
En nu of-topic: de lemmings! Klopt dat verhaal eigenlijk dat de lemmings zich soms in groep in de zee gooien, of is dat ook een mythe? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Non-believers houden vast aan één bron: de officiële rapporten ... het voedsel van de lemming Believers daarentegen kan je niet in één kastje opbergen. Er zijn te veel verschillende meningen. Er zijn door de 'believers' verscheidene dingen naar voor gebracht die ik niet slik. Ofwel zijn ze te ver gezocht, ofwel zie ik (momenteel) het nut er niet van in en ga ik dus ook niet onderzoeken of het een grond van waarheid zou kunnen bevatten ... en zolang ik die grond niet zie is het voor mij een non-event. Zoals reeds gemeld: "Ik belief dat het ganse 9-11 verhaal gekatalyseerd is (net zoals de geschiedenis van vorige eeuw) en ik ben continue op zoek naar informatie die mijn mening bevestigt of ontkracht". "Ervaring leert dat ik mij met gegronde redenen, minder en minder op officiële informatie richt en meer en meer op zoek ga naar experts die in het verleden een reputatie hebben opgebouwd en nu nog durven afwijken van 'The general story', Gore Vidal om er eentje te noemen".
![]() |
![]() |
#163 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#164 |
Minister-President
|
![]() Ik zal het op deze topic nog even herhalen, zodat je 't zeker niet mist.
Citaat: Oorspronkelijk bericht door Bristow Dat heb je dan in deze draad alvast niet aangetoond. Geen van je beweringen zijn overeind gebleven. Ook je laatste post zit vol onwaarheden, maar met iemand die zelfs de tekst van Operation Northwoods niet naar waarheid kan begrijpen is dat niet verwonderlijk. Voor de rest herhaal ik dat ik alléén nog ga reageren op zinvolle en gefundeerde argumenten. Je provocaties zullen voortaan onbeantwoord blijven, want het is zinloos daarop in te gaan. Je zegt maar telkens weer dat geen van m'n posts is overeind gebleven. Welke? Is het niet eerder andersom? Is dit al niet de vijfde keer dat u mij beschuldigd van leugens en ik u uitdaag en de DERDE KEER dat ik u GELD ga beloven???????? DUS NU VOOR DE ZESDE KEER! En laat iedereen hier getuige zijn, WAAR ZIT DE LEUGEN IN MIJN VORIGE POST??????????? Voor de derde keer dat je 1000 € kan verdienen. (Voor alle duidelijkheid, het gaat over de post op het andere topic.
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 15 februari 2005 om 23:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
met name de rode tekst, hoe verscheiden hun alternatief ook weze moge |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
|
![]() GROENLAND -Wetenschappers hebben een antwoord gevonden voor het lemmingenraadsel dat al sinds begin van de vorige eeuw bestaat...:
Lemmingen zijn knaagdieren die een beetje op hamsters lijken. Maar het zijn raadselachtige dieren. Hun aantal kan eensklaps sterk dalen en daarna weer even sterk stijgen. Voor biologen was het een raadsel hoe dit kon. Er ontstonden allerlei verhalen over. Sommigen dachten dat het kwam omdat er tijdens vruchtbare jaren met veel nieuwe dieren er een deel van de bergen naar de valleien trokken om voedsel te zoeken. De meest wilde verklaring was dat er soms hele groepen lemmingen zelfmoord pleegden. Door zich van de bergen in zee te storten. Zo voorkwamen ze dat de rest van de honger zou omkomen. Maar het bleef toch allemaal een raadsel. Nu denken wetenschappers een echte verklaring te hebben gevonden. De plotse stijging en daling van het aantal lemmingen zou te maken hebben met de hermelijn en een paar andere roofdieren. Vooral de hermelijn is de sleutel. Die leeft uitsluitend van lemmingen. Als er veel lemmingen zijn, eten ze er ook veel en daalt het aantal lemmingen heel snel. Maar dan blijft er weinig voedsel over en dus daalt ook het aantal hermelijnen. En daardoor kunnen de lemmingen, die erg snel kweken, plots weer sterk in aantal stijgen. De hermelijnen krijgen 'trager' jongen en dus duurt het een poosje voor er weer veel hermelijnen zijn om de lemmingen massaal op te vreten... De lemmingen slagen er ook nooit in om een voorsprong te houden, omdat ook enkele andere roofdieren ze eten als er genoeg zijn.
![]() |
#168 | |
Burger
|
![]() @Steve
Je moet dit forum niet wakker roepen. Ik denk dat iedereen die kan lezen en het geduld heeft de andere draad te lezen zal zien dat ik elk van je punten weerlegd heb. Ik ga niet nog eens beginnen. ![]() En ik herhaal wat ik reeds in de andere draad heb geschreven: Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @democratsteve
wat zal het nu worden, verder blijven doorleuteren over al hetgeen in de andere topic is verteld of ga je eigen belofte van de beginpost nakomen ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
zo zie je maar weer, iets dat toch vrij algemeen aanvaard was... Laatst gewijzigd door praha : 15 februari 2005 om 23:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
|
![]() Citaat:
DE POT VERWIJT DE KETEL DAT HIJ .... Neen Bristow, je hebt telkens getracht één of meerdere fragmenten te ontkrachten door de officiële draad, maar er zijn heel wat zaken die jij, al dan niet bewust, links hebt laten liggen ...
![]() |
![]() |
#173 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als ik niet WIL dat jij me overtuigd? NOOIT!
![]() |
![]() |
#174 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Straks zal nog blijken dat de aarde niet rond is! Een bewijs hebben we nog niet. Laatst gewijzigd door Bristow : 15 februari 2005 om 23:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en dat ondervind ik ook ref. die kernexplosies etc en als tussenpartij ga ik daar even sterk tegen in, als ik nonsens hoor |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
btw [size=3]@allen[/size] gaan we nu de vredespijp roken en ophouden met de wel en nietes spellekes van in 't verleden ? en ons aan de opzet van de topic houden ? |
|
![]() |
![]() |