![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je zo goed kan tellen als een kind uit het eerste studiejaar weet je met hoeveel we waren. Erg hé, dat wij in jouw geliefde Walenland gingen betogen terwijl jij met je FDF-ers in onze Vlaamse rand zat.
![]() |
![]() |
#162 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik doelde op iets ergers ![]()
![]() |
![]() |
#164 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Willen we het eens uitproberen? Of durf je niet? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#169 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=30871 maar Yann wou niet naar deze topic komen om te antwoorden, hij zou de komende 31 dagen alleen daar antwoorden (de topic is inmiddels gesloten, dus met een beetje geluk...) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Minister-President
|
![]() Jammer, nu gaan we Yann niet horen gedurende 31 dagen, want zijn zevertopic "Nog ... dagen..." is gesloten.
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Willem de Spreker : 10 maart 2005 om 19:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik heb met belangstelling deze postings gelezen. Eigenlijk moeten we BUB bedanken, met hun betoging met 8 pipo's tonen ze dat la belgique geen maatschappelijk draagvlak meer heeft. Vanavond zullen meer dan 1000 bawuste Vlamingen op een vreedzame manier de splitsing van B-H-V eisen. Zij kunnen niet mobiliseren tegen de splitsing, zij zijn de laatsten van gisteren, wij de nationalisten zijn de eersten van morgen!
Een BUB-actie in Leuven! Welke NSV-er (of KVHV-er) kan straks als trofee een echte BUB-vlag tonen??? |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ondertussen weten we nog altijd niks over de BUB-actie in Leuven. Het was blijkbaar gene vette.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De bub zwijgt liever over haar eigen 'successen' terwijl de echte successen door dezelfde club van dwazen wordt afgedaan als het afstervende Vlaams-nationalisme.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 11 maart 2005 om 09:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En gisteren 2600 Vlamingen die de onmiddelijke splitsing eisten van BHV met op kop de burgemeesters van Halle-Vilvoorde...
allemaal landverraders...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#178 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Opperbubbel Hans I le Grand alsook Comical Bob stelden dit echter wel. Welnu, we wachten nog steeds op de organisatie van die grote "unitaire mars" die ze in hartje Brussel zullen houden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
ik vind dat de Bub hier wel tekort is geschoten. ze hadden die allemaal moeten afmaken met een nekschot je weet wel 9mm .....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |