![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Well well
Citaat:
Jaz'eker
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 25 februari 2008 om 21:47. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
idd en nogmaals ik kan U niet overtuigen!!!!!!!!! ga idd zelf op onderzoek uit! nog 1 keer dan: het is een gigantische puzzel die op een gegeven moment in elkaar valt als je gaat spitten.Het bestaat uit ik weet niet hoeveel lagen en als ik op 1 punt begin, dan moet ik er vanzelf honderden bijhalen. Dus mijn antwoord op: Citaat:
te geven, maar spring er in ,onderzoekl het en bewijs mijn ongelijk! please!!!!! Pin d"Ar |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze vlieger gaat niet op, beste Pindar. Je geeft weer eens toe dat je je straffe beweringen niet kunt bewijzen, dat je zelfs de belangrijkste pijlers van jouw gedachtengang niet kunt uiteenzetten, en dan verwacht je van kritische mensen dat ze zelf jouw huiswerk gaan uitvoeren.
![]() |
![]() |
#164 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Tja, zo is het gemakkelijk he.
Trouwens, uit goede bron heb ik vernomen dat er heden op Antarctica een aantal keizerspinguïns leven die in het geheim een duister complot aan het smeden zijn om de macht te grijpen in China. Van daaruit zullen ze, door middel van een wankel bondgenootschap met de Chinese Triade, het volledige verre oosten overspoelen en iedereen onder hun heerschappij brengen. Vind je dit idioot en vergezocht, mijn beste Pin d"Ar ? Bewijs dan maar eens dat ik ongelijk heb. Doe zelf je onderzoek, reis af naar Antarctica, praat met de plaatselijke onderzoekers en wijd een studie aan het - verdachte - gedrag van de gemiddelde keizerspinguïn, en je zult zien dat ik gelijk heb. |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laat allemaal maar, ik ga geen energie steken in iemand die er voor geen meter voor openstaat. Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Misschien toch eens proberen in het milieu van de psychiatrie? Daar zijn vast wel een aantal personen te vinden die voldoende 'openstaan' voor jouw gezwam. Vraag misschien morgen aan het verplegend personeel van uw dienst of je eens een blokje mag omlopen? Je herkent gewillige slachtoffers aan hun starende blik in het niets en hun dwangbuis. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
|
![]() Japan slaagt er maar niet in op de maan te landen. Ze lopen 50 jaar achter op de Amerikanen.
https://www.aljazeera.com/news/2023/...t-fate-unknown |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
|
![]() Ex baas Russisch ruimte programma uit twijfel over VS maanlanding van 1969.
Ex-Russian space boss questions US Moon landing De argumentatie: Citaat:
Laatst gewijzigd door Bach : 7 mei 2023 om 19:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|