Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 februari 2008, 21:47   #161
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Well well

Citaat:

Bron: tinternet
Do you still sleep?

Jaz'eker

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.

Laatst gewijzigd door Jazeker : 25 februari 2008 om 21:47.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2008, 09:20   #162
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Op basis van wat denk je dat ? Of beter gezegd, denkt Icke dat ?

Het moet toch niet zo heel moeilijk zijn om de belangrijkste pijlers van de gedachtengang achter de "Bush en de paus zijn shape-shifters"-theorie in enkele paragraafjes samen te vatten ?

Want elke keer als ik achter meer concrete gegevens vraag, krijg ik steevast een dooddoener �* la "u moet zelf meer op onderzoek gaan" of "u moet het boek maar lezen."

idd en nogmaals ik kan U niet overtuigen!!!!!!!!!
ga idd zelf op onderzoek uit!

nog 1 keer dan: het is een gigantische puzzel die op een gegeven moment
in elkaar valt als je gaat spitten.Het bestaat uit ik weet niet hoeveel lagen
en als ik op 1 punt begin, dan moet ik er vanzelf honderden bijhalen.

Dus mijn antwoord op:

Citaat:
Het moet toch niet zo heel moeilijk zijn om de belangrijkste pijlers van de gedachtengang achter de "Bush en de paus zijn shape-shifters"-theorie in enkele paragraafjes samen te vatten ?
Ja dat is het wel!!!!!! En het is erg makkelijk vanaf een zijlijn commentaar
te geven, maar spring er in ,onderzoekl het en bewijs mijn ongelijk!
please!!!!!

Pin d"Ar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2008, 09:31   #163
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
...
Ja dat is het wel!!!!!! En het is erg makkelijk vanaf een zijlijn commentaar
te geven, maar spring er in ,onderzoekl het en bewijs mijn ongelijk!
please!!!!!
Omkering van de bewijslast.

Deze vlieger gaat niet op, beste Pindar.

Je geeft weer eens toe dat je je straffe beweringen niet kunt bewijzen, dat je zelfs de belangrijkste pijlers van jouw gedachtengang niet kunt uiteenzetten, en dan verwacht je van kritische mensen dat ze zelf jouw huiswerk gaan uitvoeren.
Oud 26 februari 2008, 17:57   #164
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN

kiko's schermafbeelding

Standaard

Tja, zo is het gemakkelijk he.

Trouwens, uit goede bron heb ik vernomen dat er heden op Antarctica een aantal keizerspinguïns leven die in het geheim een duister complot aan het smeden zijn om de macht te grijpen in China. Van daaruit zullen ze, door middel van een wankel bondgenootschap met de Chinese Triade, het volledige verre oosten overspoelen en iedereen onder hun heerschappij brengen.

Vind je dit idioot en vergezocht, mijn beste Pin d"Ar ? Bewijs dan maar eens dat ik ongelijk heb. Doe zelf je onderzoek, reis af naar Antarctica, praat met de plaatselijke onderzoekers en wijd een studie aan het - verdachte - gedrag van de gemiddelde keizerspinguïn, en je zult zien dat ik gelijk heb.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2008, 19:43   #165
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Tja, zo is het gemakkelijk he.

Trouwens, uit goede bron heb ik vernomen dat er heden op Antarctica een aantal keizerspinguïns leven die in het geheim een duister complot aan het smeden zijn om de macht te grijpen in China. Van daaruit zullen ze, door middel van een wankel bondgenootschap met de Chinese Triade, het volledige verre oosten overspoelen en iedereen onder hun heerschappij brengen.

Vind je dit idioot en vergezocht, mijn beste Pin d"Ar ? Bewijs dan maar eens dat ik ongelijk heb. Doe zelf je onderzoek, reis af naar Antarctica, praat met de plaatselijke onderzoekers en wijd een studie aan het - verdachte - gedrag van de gemiddelde keizerspinguïn, en je zult zien dat ik gelijk heb.
Dat is natuurlijk een heel dom voorbeeld en bedenk zelf maar waarom.
Laat allemaal maar, ik ga geen energie steken in iemand die
er voor geen meter voor openstaat.

Pin d"Ar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2008, 22:07   #166
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Dat is natuurlijk een heel dom voorbeeld en bedenk zelf maar waarom.
Laat allemaal maar, ik ga geen energie steken in iemand die
er voor geen meter voor openstaat.
Pin d"Ar
Mja, ik zie dat je last hebt om leden te werven voor je particuliere geloof, mijn arme Pindar.

Misschien toch eens proberen in het milieu van de psychiatrie?
Daar zijn vast wel een aantal personen te vinden die voldoende 'openstaan' voor jouw gezwam.

Vraag misschien morgen aan het verplegend personeel van uw dienst of je eens een blokje mag omlopen?
Je herkent gewillige slachtoffers aan hun starende blik in het niets en hun dwangbuis.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2023, 10:39   #167
Bach

Bach's schermafbeelding

Standaard

Japan slaagt er maar niet in op de maan te landen. Ze lopen 50 jaar achter op de Amerikanen.

https://www.aljazeera.com/news/2023/...t-fate-unknown
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2023, 19:38   #168
Bach

Bach's schermafbeelding

Standaard

Ex baas Russisch ruimte programma uit twijfel over VS maanlanding van 1969.

Ex-Russian space boss questions US Moon landing

De argumentatie:

Citaat:

7 May, 2023

Dmitry Rogozin says that while many in Roscosmos defended Washington’s version of events, no one could produce irrefutable proof

The former head of Russia’s Roscosmos space agency, Dmitry Rogozin, has expressed doubt that the US Apollo 11 mission really landed on the Moon in 1969, saying he has yet to see conclusive proof.

In a post on his Telegram channel on Sunday, Rogozin said he began his personal quest for the truth “about ten years ago” when he was still working in the Russian government, and that he grew skeptical about whether the Americans had actually set foot on the Moon when he compared how exhausted Soviet cosmonauts looked upon returning from their flights, and how seemingly unaffected the Apollo 11 crew was by contrast.

Rogozin said he sent requests for evidence to Roscosmos at the time. All he received in response was a book featuring Soviet Cosmonaut Aleksey Leonov’s account of how he talked to the American astronauts and how they told him they had been on the Moon.

The former official wrote that he continued with his efforts when he was appointed head of Roscosmos in 2018. However, according to Rogozin, no evidence was presented to him. Instead, several unnamed academics angrily criticized him for undermining the “sacred cooperation with NASA,” he claimed.

The former Roscosmos chief also said he had “received an angry phone call from a top-ranking official” who supposedly accused him of complicating international relations.

Rogozin concluded by saying he still cannot believe that the US was able to pull off the feat, but is now unable to, despite the incredible progress in technology since the late 1960s.

What he claims to have found out, however, was that Washington has “its people in [the Russian] establishment.”

Apollo 11 was the first manned mission to the Moon, with Neil Armstrong and Buzz Aldrin going down in history as the first humans to walk on the lunar surface.

The flight was preceded by the unmanned Soviet Luna 2 program, which blazed the trail for Moon exploration.

Last April, President Vladimir Putin pledged to resume Russia’s lunar program.
Afgeleid kan worden dat Rusland blijkbaar geen bewijzen heeft dat de VS niet op de maan geland zou zijn in 1969, maar ook geen bewijzen dat ze er wel zouden geweest zijn. Het blijkt een geloofskwestie te zijn geweest, zelfs binnen Roscocosmos.

Laatst gewijzigd door Bach : 7 mei 2023 om 19:39.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2023, 07:41   #169
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Ex baas Russisch ruimte programma uit twijfel over VS maanlanding van 1969.

De argumentatie:

Afgeleid kan worden dat Rusland blijkbaar geen bewijzen heeft dat de VS niet op de maan geland zou zijn in 1969, maar ook geen bewijzen dat ze er wel zouden geweest zijn. Het blijkt een geloofskwestie te zijn geweest, zelfs binnen Roscocosmos.
Ze hebben ook geen bewijzen dat Lodewijk XIV ooit koning van Frankrijk was he. Dat is ook een geloofskwestie. Daarentegen geloven ze allemaal rotsvast dat Napoleon ooit baas geweest is van Frankrijk. Eigenaardig he.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be