![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
#162 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#163 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#164 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#165 | ||||||||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
ik vrees dat er geen mensen zijn die jou kunnen helpen... tis nochtans nodig[edit] [size=1]Edit:[/size]
"i don't know with which weapons world war 3 will be fought, but world war 4 will be fought with sticks and bones" A.Einstein You're only as old as the boys you feel Laatst gewijzigd door james : 27 mei 2005 om 05:13. |
||||||||
![]() |
![]() |
#166 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
#167 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
#168 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
back on topic ik ben homo en ken geen enkele homo die rondloopt met leren broeken of wat dan ook... ik ken echter wel zo een aantal heteros... het jammerlijke is dat homofobie een van de enige fobieen is waar geen middel tegen blijkt te bestaan. nu ja laat hen maar doen, ik doe wat ik wil. zij gaan niet bepalen van wie ik mag houden en van wie niet.
![]() |
#169 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() dacht al dat het tijd werd dat ik hier eens kwam kijken... ![]()
![]() |
#170 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Er is er een kathedraal uitgehold in de rotsen. Indrukwekkend! |
|
![]() |
![]() |
#171 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#172 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#173 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#174 | |||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Eternity : 27 mei 2005 om 09:48. |
|||||
![]() |
![]() |
#175 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#176 | |
Minister-President
|
![]() Eternity vbmenu_register("postmenu_1108660", true);
Gouverneur Geregistreerd op: Jun 2004 Locatie: Sint Niklaas Berichten: 1.333 ![]() Iemand die geen homosexuele gevoelens heeft (en dus tenminste bi is) gaat nu eenmaal geen homosexuele sex hebben .. Dat is iets dat je hebt of dat je niet hebt. Iets als "meelopende holebi's" bestaat imo niet, misschien hooguit een paar attention whores die verkondigen dat ze bi zijn maar nooit sex hebben met iemand van hetzelfde geslacht. Een paar attention whores, wel ik voor mij kan in het deelnemen aan sektarische bewegingen die de meest waanzinnige dingen prediken en alleen maar dienen om geld uit de zakken van de onschuldigen te kloppen bijvoorbeeld niet direct als een logische en natuurlijke stap. Het is tegenwoordig voor iedereen die een krant kan lezen of het journaal volgen dat vele van deze bewegingen onder deze omschrijving vallen. Toch vallen elk jaar weer alleen al in België honderden, en niet alleen jonge, mensen voor deze charlatans. Ook deze mensen zien zichzelf als ware, zuivere gelovigen en vinden dat aangezien het om religie gaat, de staat geen recht zou hebben of mogen hebben om in naam van de bevolking (de natie) tegen deze bedriegers op te treden. Ook zij stellen dat er slechts enkele meelopers in hun rangen zijn en beschouwen zichzelf zeker niet als deel daarvan. Dat neemt niet weg dat zij zelf ook tot de misleiden behoren. Wil dat zeggen dat allen misleid zijn? Ik neem aan dat er hier en daar wel bewegingen zijn waarvan de leiders/oprichters zelf effectief ook geloven en niet bestaan op bedrieglijke gronden, dit doet echter geen afbreuk aan de stelling op zich. Naar mijn gevoelen is het stellen dat er slechts enkele meelopers zijn tegen een overgrote meerderheid ware 'Holebis' een ontkenning van de menselijke aard. Geef mij vijf jaar beschikking over de sociale politiek van de media en ik lever u een generatie die voor een groot deel de voorkeur geeft aan seks met schapen en iedereen die daar niet mee akkoord gaat veroordeelt als 'niet progressief'. Nee u hoeft mij niet te vertellen dat ik de 'mens' onderschat. Daarom pleit ik ook voor het voorzien van de standpunten 'pro en contra' aan de jeugd en niet alleen de constant herhaalde 'progressieve' Hoogmis. Citaat:
Ik poneer hier alleen maar mijn gedachten en heb al gerageerd op een hele resem van hier geponeerde standpunten. Vindt u echt dat ik er zo veel naast zit? Dat is dan uw goed recht. In tegenstelling tot u maak ik mij daar echter helemaal niet boos om. Zou u bijvoorbeeld een voorstander zijn dat het 'genot' een functie is waarop de holebigemeenschap zich beroept dan is dat uw goed recht, net zoals het het mijne is om dit te ontkennen. Ik vindt het heel jammer voor de holebigemeenschap dat diegenen die voor deze gemeenschap (zich) manifesteren veelal door een deel van de holebigemeenschap zelf verachte 'relnichten' zijn. In de Roze Mars bijvoorbeeld is er elk jaar wel een stel leder-cowboys dat tegen elkaar staat op te rijden onder de ogen van kinderen, u weet wel, het soort menselijke wezens dat volgens dezelfde groep van jongsafaan met dit soort praktijken moet geconfronteerd worden opdat zij dit als normaal en natuurlijk zouden gaan beschouwen. Deze idioten die uiteindelijk alleen maar afbreuk doen aan die gemeenschap kunnen steevast op veel bijval rekenen. Denkt u dat een heterosexueel paar dat zich halfnaakt op de openbare weg op een zo expleciete wijze aan onder meer kinderen vertoont zou gedoogd worden? Ik weet wel beter. En wat mij betreft zouden de organisatoren van deze mars ook beter moeten weten. Heterosexuelen die dit zouden doen zouden gearresteerd en veroordeeld worden wegens openbare zedenschennis en met de deelnemers aan de mars die zich tot hetzelfde verlagen zou hetzelfde moeten gebeuren. Vinden jullie zulke uitwassen leuk en fijn, het zij zo. Beoefen jullie dit in privésfeer? Zolang u geen onschuldige minderjarigen daarbij betrekt kan ik noch de staat u wat maken. Dat verplicht mij echter niet om dit als 'natuurlijk' gedrag te gaan beschouwen. En last but not least, ik mag hier toch wel zeker ook mijn mening poneren zonder door elke fanatieke idioot die hier rondloopt, excuseer, typt, verplicht te worden te reageren op zijn fantasietjes. Wanneer u het niveau bereikt of een onderwerp aanreikt waarop ik wens te reageren zult u wel van mij horen, dank u! Het is niet omdat ik uw mening niet onderschrijf dat ik verplicht zou zijn om naar uw pijpen te dansen hoor, ik heb nuttigere dingen te doen.
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
#177 | |||||||
|
![]() Citaat:
En als je toch nuttigere dingen te doen hebt verdwijn dan maar... Ciao my dear.[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Andro : 27 mei 2005 om 10:17. |
|||||||
![]() |
![]() |
#178 | ||||||||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
U lijkt niet te snappen dat sexualiteit geen preferentie maar een identiteit is. Dat mensen beïnvloedbaar zijn wil ik best geloven, dat de media een grote rol speelt in de "aanvaarding" van homosexualiteit is ongetwijffeld waar. Waar u de bal echter mist is het punt waar u beweert dat mensen die voordien geen homosexuele gevoelens hadden, die gevoelens kunnen krijgen door beïnvloeding van buitenaf. Citaat:
Is dat een trouw ofzo? :[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Eternity : 27 mei 2005 om 10:26. |
||||||||||
![]() |
![]() |
#179 | |||
|
![]() Daar word ik nu echt schijtziek van, van mensen die allerlei wartaal beginnen uit te kramen... dit en dat en zus en zo en dat wel en dat niet... waarvan ze duidelijk geen verstand van hebben, dat is puur oudewijfen praat... Kom met bewijzen AUB!!![edit]
Laatst gewijzigd door Andro : 27 mei 2005 om 10:30. |
|||
![]() |
![]() |
#180 | |||||
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Andro : 27 mei 2005 om 10:31. |