![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() je verwart met de kamasutra denk ik. Ja, dat boek daar dat je niet durft opendoen omdat er vieze prentjes in staan.
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met jouw valse insinuaties aan mijn adres wis je dit niet uit, Mitgard:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zowel Mitgard als ik zijn falicant tegen de belachelijke recuperatie van asatru door (neo)-nazistische bewegingen. Zowel Mitgard als ik zijn er ons van bewust dat dit gebeurt, en we verzetten ons ertegen. Dus wat is nu precies uw punt?
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ook daar lijk jij weer beter in thuis te zijn dan knuppel in groeperingen die met de nazi's gelinkt worden.
![]() |
![]() |
#165 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat ik beter thuis ben in de kamasutra als jij, zal niemand verbazen.
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat zal jullie verzet helpen als er geweten is dat een zekere Koenraad Logghe op internationaal niveau de schakel vormt tussen extreem-rechtse organisaties en Asatru-groeperingen? Helpt het soms dat ik me verzet tegen de link die jullie zo graag leggen omdat ik als Vlaams-nationalist voor het VB stem?
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gek, maar ik heb daar geen behoefte aan. Nochtans weet ik al jaren een fantastische man te boeien.
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
VB'ers zoals Logghe zijn asatrus. VB'ers zijn nazi's. Trek uw conclusies i.v.m. asatrus. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() en boeien heb ik nie nodig om een man bij mij te houden.
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#173 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar verduidelijk toch nog even wat het verband precies is tussen asatru en nazisme. En dan heb ik het niet over asatru-bewegingen als de in rook opgegane Orde der Eeuwige Weerkeer of zo. Maar over asatru zelf.
Wat jij doet komt neer op lezen dat priesters kinderen misbruiken, en concluderen dat iedere christen een kindermisbruiker is. En ik vind dat eigenlijk een beetje een achterlijke manier van denken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als een notoir VB-kopstuk een internationaal opperhoofd van die asatru-sekte is, dan moeten we echt niet ver zoeken, me dunkt. Voorts moeten we maar een paar aspecten uit Mitgards asatru-hagiografie lichten http://forum.politics.be/showthread.php?t=36958
De link is overduidelijk, tenzij Mitgard fabuleeert. Citaat:
Citaat:
Als elke VB-stemmer mede-schuldig is aan een bepaald klimaat, dan is elke aanhanger van verwante religies medeschuldig. Dat lijkt me zo klaar als een klontje.
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 20 mei 2006 om 10:24. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | ||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog even een blik werpen op asatru volgens Mitgard:
Citaat:
Anti-semitisme is makkelijk om aan nazi-praktijken te linken. Citaat:
Citaat:
Dat stond op de nazi-soldaten hun koppelriem. Vreemde analogie als je het mij vraagt. Citaat:
Toevallig of niet maar het bestrijkt toch maar het gebied van......... de As-mogendheden, voornamelijk het nazistische Duitsland en het fascistische Italië. Citaat:
Citaat:
Citaat:
(1) Wein, weib, und gesang. (2) Blut & boden (3) Trink, trink, brüderlein trink...... Citaat:
Hoe beschrijft de doorsnee VB'er de Islam ook alweer? Citaat:
Citaat:
't Spijt me maar dat asatru-gedoe lijkt me donkerbruine derrie. Zie ook de talrijke sites waarop dat zootje zich probeert wit te wassen, maar daar trap ik niet in: qui s'excuse, s'accuse.
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Banneling
|
![]() weer tijd teveel, staaf?
![]() op die manier kan ik ook van de lokale duivenvereniging een rascistische club maken. je zit je hier de helft van de tijd aan te schurken tegen het VB, maar dat kunnen we je niet verwijten want je bent belgiscist zeker. Laatst gewijzigd door Mitgard : 20 mei 2006 om 14:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jep, ik moet niet werken.
Als je zin hebt zal ik uwen asatru-club nog wat bruiner maken. Je zou versteld staan wat je met google allemaal vindt. Bwaark. Had je daarbuiten nog een argument? Of heb je je sekte al vaarwel gezegd? Je zou niet de enige zijn hoor: Citaat:
Citaat:
Maar liefst met bewijzen of anders gelooft geen hond het. Zoals ik je asatru ontmasker als bruine troep. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gogogogogo.
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
duiven zijn het symbool van de vrede. ---> duivenmelkers willen oorlog! je ziet staaf, je bent niet de enige die de edele kunst van de waterdichte bewijsvoering meester is. |
|
![]() |
![]() |