![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Homoseksuele levensstijl is helemaal niet normaal en zal het ook nooit worden, daarvoor zit het natuurlijk evenwicht te diep in de mens gebakken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zal ik dan de essentie van de discussie nogmaals herhalen. Het criterium sexuele voorkeur is geen reden om iemand bepaalde rechten te ontzeggen? Probeer het eens 100 keer te schrijven. Niet copy/pasten! Opsturen naar: [email protected] |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wees gerust, zelfs conservatieve onderwijzers spreken over homoseksualiteit (zoals ondergetekende), maar weten het juist te kaderen en dat is iets anders dan zeggen: "Doe maar, jongens, het is maar normaal!" Zo nodig ik mensen van de EO op school uit om over dit onderwerp te spreken. Zéér verrijkend (niet drammerig en niet dogmatisch!), en niet de flauwekul van sommige holebi-organisaties. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Minister-President
|
![]() HA ha, en toch zal het huwelijk er komen vast en zeker. Ik ben liberaal en héél wat liberalen zijn VOOR het huwelijk, kan het wel weten want zit aan de basis! We zullen er voor vechten, blijven voor vechten! En ons gevecht zal op een dag beloond worden, op naar geluk voor iedereen!!!
En een regering met VLD EN CHRISTENDEMOCRATEN komt er normaal gezien niet, schrijf dat ook maar op! |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Minister-President
|
![]() Toch ontzettend raar hé, ik heb dagelijks contact met héél wat jongeren en die begrijpen de holebi's tenminste. Enkel de ouderen hebben het daar nog moeilijk mee. We zullen er geraken, dit moet gewoon zo! En wie er iemand iemand anders voor flikker uitscheld, weet je wat ik dat noem, gebrek aan mensenkennis en verstand!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een beetje politieke goodwill en hop, klaar komt kees (en dees). Ook op papier. Wat maakt u dat nu uit, Jan? Laat die mensen ook een contract sluiten. Maak toch geen bastaard van mensen met andere voorkeuren dan de jouwe. Ik begrijp echt jouw kruistocht niet tegen het wettelijk maken van een contract. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
En wat het homohuwelijk betreft vraag hier maar eens aan de jong CD&V'ers, hun partij en vooral de jonge garde van de partij is daar resoluut voor. Resultaat: binnenkort zal er een overweldigende meerderheid voor dit huwelijk zijn, trouwens nu ook al Enkel de Waalse liberalen bij monde van een naam die me nu ontsnapt liggen nog dwars. Het Vlaams Blok uiteraard ook, maar dat wisten we al, waarom ze nog maar eens bewijzen dat het geluk van een ander hen niet kan schelen. Trouwens die persmededling van vorig jaar slaat op totale onbekwaamheid! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Minister-President
|
![]() En ja sommigen verbinden homo's automatisch aan anaal contact te hebben met elkaar. Wel voor alle duidelijkheid, voor eens en altijd , niet alle homo's hebben anaal contact met elkaar, er zijn er die daar lak aan hebben zoals ik trouwens! Elkaar ne keer stevig en goed vastpakken, knuffelen, kussen, elkaar vertederen, lieve woordjes toefluisteren betekent zovéél meer.
En dan nog iets de hetero's hebben ook anaal contact hoor met elkaar! |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
In diverse peilingen naar het vermoedelijke stemgedrag van de Vlaamse holebi's scoort het Blok een goede 6 of 7%. De N-VA is tegenwoordig goed voor 12% van de holebi-stemmen. De VLD is ongeveer de holebi-partij bij uitstek met 25%. Kan je nagaan dat de meerderheid van de Vlaamse holebi's behoorlijk conservatief of ja zelfs rechts zijn... En met een beetje goede wil kan je zeggen dat 1 op 5 nichten of potten voorstander zijn van een onafhankelijk Vlaanderen. Laat alle simpele blokkertjes hun geniepige oogjes eens opentrekken: het is te laat jongens zelfs het Vlaams Blok is BESMET door de banvloek van sodom en gomora. Het Blanke Hetero Avondland komt niet terug. ![]() We evolueren naar een ge-emancipeerde en volwaardige Vlaamse samenleving, waar geen onderscheid meer gemaakt wordt op basis van seksuele geaardheid, geslacht of huidskleur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Anders is evenwel nu stellen dat het Vlaams Blok "besmet" zou zijn. Bij mijn weten heeft het Vlaams Blok een duidelijk standpunt over dit onderwerp. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Minister-President
|
![]() Idd, het Vlaams Blok heeft héél duidelijk standpunt over dit onderwerp waarmee ze bewezen hebben welke partijj ze zijn en mensen niet nemen als mensen zoals ze zijn!
Zelfs binnen het Blok zelf begint er al commentaar te komen op die zienswijze, een Blokker die ik onlangs heb ontmoet heeft totaal geen problemen met homo's en het huwelijk! Het gaat dan ook om een Vlaams Nationalistische Blokker die nog respect heeft voor de mensen zoals ze zijn en geaard zijn! |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Behalve dan in de verwrongen geest van een paar dictatoriale klootzakken, die dat 'ideaal' dan nog poogden te verwezenlijken met behulp van Zyklon-B. ![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | ||||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Trouwens hetvolgende komt uit een briefwisseling tussen het Madouplein en de holebi-werkgroep van de KAJ: Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() Uiteindelijk geloof ik in een leefbaar con-federaal Europees model, waar Vlaanderen en Wallonië volwaardig deel van uitmaken. Vind je dat aanvaardbaar: een Europese samenleving ? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het hemd is nader dan de rok. Ook voor Superstaaf® en de zijnen......
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
ik zeg nt dat het voor binnekort is, maar ooit zal het er komen en ik hoop zo dat je dan nog leeft :o) alhoewel ik het betwijfel want met zo'n rotte ideeen ben je nu al ah wegrotten |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |