![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het moest er ooit van komen! Van de drank af? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar geloof ik niks van hoor Superstaaf. Die vlaamsbelang aanhanger die aan de toog "vuile Turk" tegen een marokkaanse dienster zei, is daarvoor weldegelijk veroordeeld. Dus ?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Mijn allochtone collega's kunnen er ook niet mee lachen. Zo lijkt het wel of ze werk 'gekregen' hebben omdat het bedrijf de quota moeten halen en niet omdat ze bekwaam zijn. Zeer frustrerend voor deze mensen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Leuk! Laatst gewijzigd door ericferemans : 19 januari 2006 om 18:52. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Vreemdeling
|
![]() Zo scannen van forums, dat zou echt een jobke voor jou zijn hé.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
|
![]() Citaat:
Vergeet niet dat ze met terugwerkende kracht kunnen teruggaan tot 1996 en dat daadwerkelijk ook doen. Er zal genoten worden. Eindelijk eens schone manieren leren aan een aantal "humoristen" op deze forumpjes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vooral de vertellers van Hollandersmoppen zullen duistere tijden tegemoet zien.
Laatst gewijzigd door Bob : 19 januari 2006 om 19:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je zal maar al eens ne keer 'mestkever' tegen een 'makaak' gezegd hebben hé Eric?
Laatst gewijzigd door circe : 19 januari 2006 om 19:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
|
![]() Citaat:
het zijn eigenlijk wiite zandnegers en scheefgepoepte cvp-ers, ongewassen pauskussers en gelardeerde hoerenexcrementen (volgens de boeken van Walter van den Broeck) Vloeken is trouwens in Belgie niet verboden: het is niet het lasteren van Godsdiensten want het veronderstelt immers dat God bestaat! Dat de Ollanders dat niet door hebben! Bij hen mag godslasteren nog steeds niet. Laatst gewijzigd door ericferemans : 19 januari 2006 om 19:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een frustratie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoor jezelf toch eens bezig.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Godsdienst MY ASS!!!
God dit, Allah dat,... allemaal onzin. Ik bepaal mij eigen leven wel. Iedereen die gelooft in DE GOD!!! Kiss my ass. Ik krijg meer gedaan dan eender welke god dan ook. Er is geen god die mij de baas kan. Ik daag daarom ook bij deze elke god uit die men kent...kom, doe eens iets...ik daag ze allemaal uit. Pfff, allah is een watje, laat hem maar komen, kom dan, als 'em dan toch zo machtig zou zijn...awel waar is het piske dan? Ik haat al dat geloof gedoe. Mensen die hun leven laten leiden door iets wat de mens heeft uitgevonden en nooit bestaan heeft. Laatst gewijzigd door illwill : 19 januari 2006 om 21:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Vreemdeling
|
![]() Mogen Spiritisten dan ook zo omschreven worden? En de "MDP-ers"?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor mij is dat geen heilig gebouw maar die dingen kosten mij geld, iets waar ik niet in geloof. Ze prediken een dogma en komen af met een bakske waar ge geld in moet steken. We moeten komaf maken met de Christelijk Joodse tradities! Wij worden door de islam "ongelovige honden" genoemd ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Banneling
|
![]() Jobkanaal is veel meer dan enkel voor allochtonen!
Maar als ge bekrompen denkt, schiet ge ook in de voeten van gehandicapten, ouderen, langdurig werklozen en andere moeilijk aan het werk te krijgen groepen! Fuck dus die kortzichtige balzakken die zich blindstaren op allochtonen en daardoor al die anderen in de zeik zetten! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |