![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: Moet de soep verboden worden? | |||
Absoluut! |
![]() ![]() ![]() |
6 | 8,57% |
neen, zolang er rekening gehouden wordt met andere geloven |
![]() ![]() ![]() |
9 | 12,86% |
Ja!, het is gewoon racisme |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,43% |
Nee, het is een schande dat men dergelijke inatieven wil verbieden |
![]() ![]() ![]() |
54 | 77,14% |
Aantal stemmers: 70. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Zo is dat.
![]() |
#162 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Heeft iets te maken met 'leven' wat ik er van weet is dat men om verschijdene redenen mensen van de Jehova fanclub aanraad om geen bloedtransfusie aan te nemen, omdat deze meer kwaad doen dan goed zij probeeren dit te staven door allerhande studies, dat wie een bloedtransfusie aanvaart zich ook kwetsbaar opsteld voor allerhande ziektes, kanker, hepatitis, aids enz.. zij volgen het bijbelse gebod om zich van bloed te onthouden volgens handelingen 15:28,29
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is Tom Boonen nu ook een racist?
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer stopt die waanzin? Laatst gewijzigd door andev : 24 februari 2006 om 20:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij deelt die soep niet uit aan hongerige moslims. Hij is enkel een vuige kapitalist. Hij promoot dat om er grof aan te verdienen. Maar dat geeft niet. Geld is trouwens het enige criterium dat ge moogt hanteren om iemand te discrimineren.
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() persoonlijk denk ik van niet, maar wie ben ik om hen te verplichten...
![]() |
#168 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat natuurlijk niet wegneemt dat het kan zijn dat sommige moslims zich beledigd gaan voelen door dit iniatief, en geen fan meer zijn van Boonen, de racist, hoe durft hij zijn naam te verbinden aan varkensprodukten.... Wat dan natuurlijk gaat leiden dat er wat van die halfgare gekken, ineens gaan eisen dat Boonen uit de wielerbond wordt gezet, een schorsing alleen is nog niet voldoende, zo openlijk de moslims beledigen, hij moet schaap produkten onder zijn naam verdelen, of hij promoot niks. Met de steun van het CGKR natuurlijk voorop...
![]() |
![]() |
#169 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe ik het zie.
Wanneer ik om het even wat uitdeel aan mijn medemensen, dan staat het mijn medemens volledig vrij om datgene wat hem aangeboden wordt, aan te nemen of te weigeren. Maar als mijn medemens mij begint te dicteren wat ik wel en wat ik niet mag uitdelen, dan gaat hij daarmee over de schreef vind ik. Het staat hem immers vrij om het aangebodene te aanvaarden of te weigeren. De moslim kan ook zeggen: "Nee, maar toch bedankt". Dat is een kwestie van respect, voor de mening van iemand anders. Ik zou ook bedanken voor enkele boomwormen, mocht ik in Afrika wonen. Maar ik zou het niet in mijn hoofd halen om me daardoor beledigd te voelen als het me aangeboden wordt. Maar dat doet de moslim niet. Omdat hij, volgens zijn overtuiging, geen varkensvlees mag eten, mag er maar geen varkensvlees meer uitgedeeld worden ook. Ook al leeft hij samen met mensen die een andere visie hebben op het eten van varkensvlees, wil hij toch de regels van zijn visie gehandhaafd zien. Van egoïsme gesproken, kan dit voorbeeld wel tellen vind ik. Paulus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |