![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Minister-President
|
![]()
![]() |
![]() |
#162 | |
Minister-President
|
![]()
![]() |
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De politiek correcten en de linksen denken dat ze met hun etiketjes een discussie kunnen winnen. Door voortdurend te schermen met "racist", "fascist", "nazi"... en nu "homofoob" bereik je slechts een geweldige inflatie van die woorden. En aldus bestaat de kans dat mensen op den duur zullen concluderen: "Wel, als het zo zit, ben ik dan maar ... ".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Minister-President
|
![]()
![]() |
![]() |
#165 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of ik nu homofoob zou zijn of juist niet, doet in deze discussie niet ter zake. Leer eens een klein beetje argumenteren in plaats van verwijten te deponeren, zonder grond. Maar ik begrijp het wel. Lukt het niet om met de bal te spelen, dan speel je maar op de man.
Het is je goed recht om zo doorzichtig te zijn, maar mocht je het niet door hebben, het gaat hier weldegelijk over het welzijn van kinderen. Als je op zo' n niveau wil discuteren, dan mag je voor mij de discussie gerust gewonnen hebben hoor. Je kan inderdaad veel verder pissen dan ik. Proficiat en tot de volgende keer, hopelijk met argumenten in plaats van met verwijten. Paulus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Minister-President
|
![]()
Laatst gewijzigd door cookie@vws : 9 maart 2006 om 21:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus als ik het goed begrijp ben ik volgens jou een homofoob omdat ik de voorkeur zou geven aan een heterogezin voor mijn kinderen mocht ik hen door omstandigheden zelf niet langer kunnen opvoeden. Is dat dan niet meer dan normaal gezien ikzelf ook hetero ben? Wel als dat jou criterium is om iemand als homofoob te zien, dan ben ik inderdaad een homofoob; Maar ik vrees voor jou dat jou oordeel meer vertelt over jou dan over mij. Neem me niet kwalijk. Bovendien en nogmaals. Of ik nu werkelijk een homofoob zou zijn of juist niet, brengt in deze discussie geen kluit aarde aan de dijk. Of wil je misschien zeggen dat holebi moeten kunnen adopteren omdat hetero 's met een andere voorkeur voor hun kinderen eigenlijk last hebben van homofobie en we deze homofoben eigenlijk moeten een lesje leren of zo? Ik snap het niet. Wat zijn dan jou argumenten voor. Noem er mijn één en je zult zien of ik deze kan weerleggen of juist niet. Of ben jij misschien, volgens je eigen redenering heterofoob of zo? Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Minister-President
|
![]()
![]() |
![]() |
#171 |
Staatssecretaris
|
![]() Eén wat? Eén zoals u, zonder gevoel voor humor?
![]() Uzelf vooral niet te ernstig nemen, beste Paulus, dat doe ik ook niet. ![]()
![]() |
#172 | |
Minister-President
|
![]()
![]() |
![]() |
#173 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Minister-President
|
![]() Volgens u heb ik dus geen goede opvoeding gekregen, tiens, tiens, misschien omdat ik mijn gedacht durf zeggen. Krijg hier zowat een dej�*-vu van formaat.
![]() |
#175 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#176 | |
Minister-President
|
![]()
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar veel kinderen op die leeftijd geadopteerd worden, zijn er ook heel wat geadopteerden met hechtingsstoornissen op latere leeftijd precies omdat deze fase moesten missen. De drang om te zoeken naar hun roots heeft daar voor een stuk mee te maken. Ook dat is een pleidooi om het profiel van de adoptiefouders, zo dicht mogelijk te laten aanleunen bij wat het profiel van de biologische ouders was, al is enige soepelheid aangewezen wil men de adoptie toch tot stand laten komen. Men zoekt immers nooit een kind voor de ouders, maar ouders voor het kind. Althans zo zou het moeten zijn. Is het dan zo verwerpelijk om hetero-ouders te zoeken voor kinderen van hetero's? Bovendien, als het wetsvoorstel wordt goedgekeurd, dreigen heel wat landen geen adoptie meer toe te laten naar België. Meer dan de islamitische staten alleen. Uiteindelijk zullen heel wat meer kinderen in de kou blijven staan, zeg maar het kind van de rekening zijn, van de strijd naar erkenning die de holebi's nu voeren. Dat kan toch nooit de bedoeling zijn. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Minister-President
|
![]()
![]() |
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN