![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zuiveren, microbiologie in orde brengen en hardheid (gewone + blijvende) verwijderen (en dat laatste houdt in dat je ook het merendeel van je minerale zouten verwijderd). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vroeg concrete zaken voor de brouwerij in Leuven. Ook wil ik wel eens weten welk water men daar gebruikt en wat de hardheid ervan wel is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Welk water is nogal wiedes: simpel bronwater; je uiteindelijke hardheid voor proceswater en stoomketelwater zit in de categorie zeer zacht; tussen de 0 en de 7 °F dus, maar ook dat is een algemene waarheid voor 95% van alle brouwerijen. De processtappen staan hierboven; ik ga ervan uit dat je zelf wel kunt bedenken of opzoeken hoe men water kan decarbonatiseren en demineraliseren? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Banneling
|
![]() Ik weet dan ook wat er daar concreet mee gebeurt en in dit geval is Inbev ook een brouwer. Als ik zeg dat 95% van de brouwerijen dat ook doen, dan is de kans dat Inbev dat ook doet behoorlijk groot, niet? Hetgeen ik hierboven zeg is dus ook voor Inbev geldig, alsook voor Alken-Maes, Duvel, Primus, en het gros van de andere brouwerijen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat is er dan te algemeen aan? Of wil je detailgegevens over de Leuvense installaties en processen? Daarvan weet je hopelijk evenzeer als ik dat een bedrijf niet bepaald met zulke gegevens staat te zwaaien en dat, zelfs al wist ik die zaken, ik die niet bepaald hier ga neerpoten. Wil je een gerichter antwoord, stel dan ook gerichtere vragen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Momenteel een poll op de site van De Standaard.
49,12% zegt geen !nBev-bier meer te drinken omwille van de herstructureringen en delocalisaties. 14,04% drinkt daardoor minder !nBev-bier. 36,84% verandert zijn drankgedrag niet. Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 13 april 2006 om 00:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We gaan terug naar de Renault-Vilvoorde episode. De helft van de mensen met een Renault reed toen rond met een papiertje op hun achterruit "Dit is mijn laatste Renault". Lekker... maar... Vandaag is Renault de beste verkoper van wagens in België. Nou geef ik nog wel toe dat heel Wallonië absoluut een Franse wagen wil, maar het is belachelijk. Als je dat soort gedrag doortrekt dan moeten de champagnekurken nu reeds knallen bij Inbev... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ken ook van die mensen die bij het uitbreken van de oorlog in Irak mails rondsturen waarin ze oproepen om Kraft Foods, eXXon-mObil, Texaco-Chevron, Coca-Cola, Mc Donals, Boeing (voor diegene die van plan waren om een B-747 te kopen...),... te boycotten. Maar intussen zie je diezelfde mensen elke dag hun Cola-light uit het automaat halen. ![]() Maar of je er nu !nBev mee op de knieën krijgt of niet. Of je nu de enige boycotter bent, of de rest van het land meedoet. Dat doet er voor mij niet veel toe. Het voornaamste is, dat je daarmee tenminste die !nBev-strategie niet langer steunt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#177 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ach, ach. Zoveel heisa rond enige pinten. Naar welk lageloonland verhuist Inbev? Juist, naar Wallonië.
|
![]() |
![]() |