Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 mei 2006, 21:06   #161
rik47
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje Bekijk bericht
Ik denk dat ik daar héél wat punten weergeven heb over hun homofobie, zien jullie dat niet in dan is dat jullie probleem, ondertussen hebben wij het huwelijk en de adoptie!!! En daar zullen we voor blijven vechten!
Maar over die andere punten die in deze link staan daar zien jullie natuurlijk over!
Nogmaals Bartje, je overtuigt me niet, integendeel.....
rik47 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2006, 21:08   #162
bartje
Minister-President

Standaard

Och ja dan is dat jouw probleem en niet het mijne of met het met de woorden van Laeremans te zeggen...
Eens te meer een bewijs wat een VB'er inhoudt!
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2006, 21:10   #163
rik47
Gouverneur

Standaard

Bartje, u geeft het dus op....
Oud 1 mei 2006, 21:25   #164
bartje
Minister-President

Standaard

Ik geef het helemaal niet op maar als jullie niet willen lezen wat ik hier neergetypt heb tja...
het VB wil dus degelijk het homohuwelijk afschaffen, voor mij staat dat gelijk aan homohaat!!!
Oud 1 mei 2006, 21:28   #165
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Deze o.a.:

“Wij zullen hard ons best doen om deze wet af te schaffen. Ik geloof ook dat er een dag zal komen dat we daarin zullen slagen. Natuurlijk zal men op dat moment komen aandraven met het goedkope argument dat er intussen enkele tientallen of honderden homokoppels van de regeling gebruik zullen hebben gemaakt (…). Dat is dan niet onze verantwoordelijkheid. U bent verantwoordelijk voor de ontsporing die er vandaag wordt aangericht (…).”
Bart Laeremans, Kamer van Volksvertegenwoordigers (n.a.v. openstelling huwelijk), 20 januari 2003
LINK ?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2006, 21:33   #166
rik47
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Ik geef het helemaal niet op maar als jullie niet willen lezen wat ik hier neergetypt heb tja...
het VB wil dus degelijk het homohuwelijk afschaffen, voor mij staat dat gelijk aan homohaat!!!
Bartje, niemand haat u, maar u weigert krampachtig de uitgestoken hand van het VB. Misschien wordt dat nog uw partij in de toekomst om je belangen te verdedigen.
Oud 1 mei 2006, 21:42   #167
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door phoebe Bekijk bericht
Het is een beetje een fustratie...
PS wat voor genre muziek is dat in je handtekening?
Scandinavische black metal. Interesse ?

http://www.lyricsmania.com/lyrics/ba...ics_74170.html

http://www.bathory.se/

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2006, 22:45   #168
phoebe
Parlementsvoorzitter

phoebe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
http://www.mikpunt175.be/

Oordeel zelf en gelive niet te zeggen dat ik hier hysterisch krijs, alles wat ik zeg is wel degelijk de waarheid en ik blijf er bij het VB is een homohatende partij bij uitstek!
Ik kan het niet anders af doen als hysterisch gekrijs.
Wat is het doel van dat mikpunt:

Eerste doelstelling:

Is bij voorkeur in samenwerking met diverse geledingen van de holebi beweging alles in het werk te stellen om te vermijden dat het VB -in welke vorm dan ook- aan de macht komt.

Onderzoek

Te verichten naar de mogelijke gevolgen van een VB beleid voor holebi's en ruime bekendheid geven aan deze informatie.

Actie

Te voeren tegen de uitvoering van dat beleid, de positieve verworvenheden van holibi's verdedigen.

Om toe te treden in een geest van samenwerking en dialoog tussen de bedreigde groepen. Geen koele zakelijkheid, maar warme solidariteit. iedereen die zich ook het mikpunt voelt van het VB en extreem rechts is een mogelijke bondgenoot. We willen absoluut vermijden dat men deze groepen tegen mekaar uitspeelt. Zo pleiten we ervoor om samen het racisme en hetroseksisme te bestrijden, als alternatief voor de spanningen die momenteel tussen holebi's en allochtonen bestaan. Mikpunt spreekt zich niet uit over de rangorde waarin het beleid van het VB vernieling zal zaaien. We beseffen dat ook syndikalisten, kunstenaars, jongeren, vrouwen, migranten en vluchtelingen (deze opsomming is niet volledig) het slachtoffer zullen zijn van een VB beleid.

De eerste doelstelling laat al een duidelijke teneur merken.
[SIZE=3]Democratie,[/SIZE] vergeet het maar de hysterische holibi's gaan koste wat het kost het tegenhouden, hoe dat ze dat effectief gaan doen....joost mag het weten....
Al een chance dat ze onderzoek gaan doen naar de gevolgen van het beleid van het VB. Dat is wel het tegenovergestelde van doelstelling één.
Gaat men dan eerst een afwachtende houding aan nemen? en het VB de mogelijkheid geven om mee aan het beleid deel te nemen? anders kan men het niet op een onafhankelijke manier onderzoeken en oordelen...
Een goed geluk dat ze willen toetreden in een geest van samenwerking en dialoog tussen de bedreigde groepen ik vraag me af bedreigde groepen is dat zo iets als een bedreigde diersoort?, en ze doen dit niet in koele zakelijkheid maar in warme solidariteit wat wil dat juist zeggen?...

een mooie utopie is ook dat Mikpunt samen met de moslims de strijd wiil aanbinden tegen het racisme en het hetroseksisme te bestrijden yeah Right...

Ze spreken zich niet uit over de rangorde waarin het beleid van het VB vernieling zal zaaien, maar hunne glazenbol heeft gezegt dat het zeker zal gebeuren....
Verwijzingen naar partijstandpunten dat hebben ze niet nodig, ze weten dat gewoon al op voorhand want madamme soleil heeft het ook nog eens bevestigt.
Kortweg deze site is naar mijn mening een lachertje, met als enige doelstelling bijdragen tot de massahysterie, aan hysterische holibi's.

phoebe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2006, 20:34   #169
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
LINK ?
Ga kijken naar de verslagen van de Kamer van die periode en daar zal je desbetreffende uitspraak zeker terugvinden, dat stond toen destijds in héél wat media genoteerd maar ja je ongelovigheid rijkt wrsch zover dat je dat zelf niet kan geloven; nu ik zweer het op wie je wil dat dit wel degelijk de woorden zijn van superhomohater Laeremans. Vind het dan ook spijtig dat je die woorden in twijfel trekt maar ik denk dat vriend en vijand kan bevestigen dat Laeremans dit wel degelijk gezegd heeft. Die tekst die ik getypt heb was er eentje van die andere site die je ook al in twijfel trekt... tja...

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
Oud 3 mei 2006, 20:35   #170
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rik47 Bekijk bericht
Bartje, niemand haat u, maar u weigert krampachtig de uitgestoken hand van het VB. Misschien wordt dat nog uw partij in de toekomst om je belangen te verdedigen.
Een homohatende partij moet geen hand naar mij uitsteken die het huwelijk van ons zou willen afnemen, zo'n partij kan voor mij helemaal de pot op en ik ga NOOIT of te NOOIT op zo'n gespuis stemmen, ik heb nog mijn principes en mijn zelftrotsheid!

Oud 3 mei 2006, 20:36   #171
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door phoebe Bekijk bericht
Ik kan het niet anders af doen als hysterisch gekrijs.
Wat is het doel van dat mikpunt:

Eerste doelstelling:

Is bij voorkeur in samenwerking met diverse geledingen van de holebi beweging alles in het werk te stellen om te vermijden dat het VB -in welke vorm dan ook- aan de macht komt.

Onderzoek

Te verichten naar de mogelijke gevolgen van een VB beleid voor holebi's en ruime bekendheid geven aan deze informatie.

Actie

Te voeren tegen de uitvoering van dat beleid, de positieve verworvenheden van holibi's verdedigen.

Om toe te treden in een geest van samenwerking en dialoog tussen de bedreigde groepen. Geen koele zakelijkheid, maar warme solidariteit. iedereen die zich ook het mikpunt voelt van het VB en extreem rechts is een mogelijke bondgenoot. We willen absoluut vermijden dat men deze groepen tegen mekaar uitspeelt. Zo pleiten we ervoor om samen het racisme en hetroseksisme te bestrijden, als alternatief voor de spanningen die momenteel tussen holebi's en allochtonen bestaan. Mikpunt spreekt zich niet uit over de rangorde waarin het beleid van het VB vernieling zal zaaien. We beseffen dat ook syndikalisten, kunstenaars, jongeren, vrouwen, migranten en vluchtelingen (deze opsomming is niet volledig) het slachtoffer zullen zijn van een VB beleid.

De eerste doelstelling laat al een duidelijke teneur merken.
[SIZE=3]Democratie,[/SIZE] vergeet het maar de hysterische holibi's gaan koste wat het kost het tegenhouden, hoe dat ze dat effectief gaan doen....joost mag het weten....
Al een chance dat ze onderzoek gaan doen naar de gevolgen van het beleid van het VB. Dat is wel het tegenovergestelde van doelstelling één.
Gaat men dan eerst een afwachtende houding aan nemen? en het VB de mogelijkheid geven om mee aan het beleid deel te nemen? anders kan men het niet op een onafhankelijke manier onderzoeken en oordelen...
Een goed geluk dat ze willen toetreden in een geest van samenwerking en dialoog tussen de bedreigde groepen ik vraag me af bedreigde groepen is dat zo iets als een bedreigde diersoort?, en ze doen dit niet in koele zakelijkheid maar in warme solidariteit wat wil dat juist zeggen?...

een mooie utopie is ook dat Mikpunt samen met de moslims de strijd wiil aanbinden tegen het racisme en het hetroseksisme te bestrijden yeah Right...

Ze spreken zich niet uit over de rangorde waarin het beleid van het VB vernieling zal zaaien, maar hunne glazenbol heeft gezegt dat het zeker zal gebeuren....
Verwijzingen naar partijstandpunten dat hebben ze niet nodig, ze weten dat gewoon al op voorhand want madamme soleil heeft het ook nog eens bevestigt.
Kortweg deze site is naar mijn mening een lachertje, met als enige doelstelling bijdragen tot de massahysterie, aan hysterische holibi's.

Te zot voor woorden, nu ja van een homohater verwacht je ook niet meer.

Oud 3 mei 2006, 20:39   #172
bartje
Minister-President

Standaard

Nog zo'n uitspraak van die homohatende partij van een aantal jaar geleden, was toen zelfs een persbericht:

Het Vlaams Blok zal er in elk geval alles aan doen opdat de homoadoptie er tijdens deze legislatuur niet meer door komt en rekent deze keer wel op de steun van de CD&V. Hopelijk zal de bevolking over een paar maanden een einde maken aan de paarsgroene droomfabriek, zodat deze excessieve holebi-plannen voorgoed kunnen opgeborgen worden.

Bart Laeremans
Volksvertegenwoordiger

Bert Schoofs

Volksvertegenwoordiger

Gerda Van Steenberge

Oud 3 mei 2006, 20:40   #173
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
neen, helemaal niet. Is mijnheer pastoor ook een homohater ? De paus ? De Kerk ?

Vlaams belang heeft diepe katholieke wortels, niet meer niet minder.
Het zijn politieke standpunten. Politieke meningen.
Intussen zijn er sommige politieke scherpe kantjes afgerond en doen ze geen pijn meer.

Daarom homo's haten ???

Dan heb je andere meningen hoor... "sommigen" zouden u "van het hoogste gebouw willen gooien" !

Hopelijk komen die hier niet aan de macht ! Dat zou veel meer pijn kunnen doen !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2006, 20:46   #174
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nog zo'n uitspraak van die homohatende partij van een aantal jaar geleden, was toen zelfs een persbericht:

Het Vlaams Blok zal er in elk geval alles aan doen opdat de homoadoptie er tijdens deze legislatuur niet meer door komt en rekent deze keer wel op de steun van de CD&V. Hopelijk zal de bevolking over een paar maanden een einde maken aan de paarsgroene droomfabriek, zodat deze excessieve holebi-plannen voorgoed kunnen opgeborgen worden.

Bart Laeremans
Volksvertegenwoordiger

Bert Schoofs

Volksvertegenwoordiger

Gerda Van Steenberge
er was een kleine meerderheid in het parlement en senaat, zelfs met één stem voor het adoptierecht : zijn dan de helft van de politici homohaters ???

Het is en blijft een emotioneel dilemma - emopolitiek - en je zal altijd voor- en tegenstanders blijven hebben.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
Oud 3 mei 2006, 20:50   #175
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Een homohatende partij moet geen hand naar mij uitsteken die het huwelijk van ons zou willen afnemen, zo'n partij kan voor mij helemaal de pot op en ik ga NOOIT of te NOOIT op zo'n gespuis stemmen, ik heb nog mijn principes en mijn zelftrotsheid!
rustig bartje... slecht voor je hoge bloeddruk, straks springt er nog een adertje !!

wij zijn geen homohaters !! enkel sommige denken dat, iets wat niet verboden is... een collega van is homo en we komen goed overeen ! So what ? Ik ga elke dag werken met mijn pin van het Vlaams Belang en iedereen weet het. Ik heb met niemand ruzie, zelfs niet met een par allochtone wzerknemers ! Waarom ? Omdat ik normaal doe en hen behandel zoals elke andere collega.
Oud 3 mei 2006, 20:50   #176
bartje
Minister-President

Standaard

Ik heb het wel degelijk over andere zaken die hun homohaat betreft bepaalde uitspraken zoals Laeremans destijds heeft gedaan bij de goedkeuring van het homohuwelijk.
Adoptie is indd nog wat anders maar het maakt er niet minder op dat ze niet zo dol zijn op de homogemeenschap door bepaalde uitspraken die niet bepaald mooi zijn.
Oud 3 mei 2006, 20:51   #177
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Vlaams Belangers zijn gelukkig niet verplicht op het portret te lijken dat de media van hen schilderen.
Oud 3 mei 2006, 20:51   #178
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa Bekijk bericht
rustig bartje... slecht voor je hoge bloeddruk, straks springt er nog een adertje !!

wij zijn geen homohaters !! enkel sommige denken dat, iets wat niet verboden is... een collega van is homo en we komen goed overeen ! So what ? Ik ga elke dag werken met mijn pin van het Vlaams Belang en iedereen weet het. Ik heb met niemand ruzie, zelfs niet met een par allochtone wzerknemers ! Waarom ? Omdat ik normaal doe en hen behandel zoals elke andere collega.
Moest iedere VB'er dat nu eens doen en zelfs de mandatarissen dan zou het al veel veranderen maar tja als je uitspraken doet zoals het homohuwelijk afschaffen en dat dit hun probleem niet is, tja, ...

Oud 3 mei 2006, 20:52   #179
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa Bekijk bericht
Vlaams Belangers zijn gelukkig niet verplicht op het portret te lijken dat de media van hen schilderen.
Wat niet wegneemt dat het een partij is die het niet op holebi's begrepen heeft...

Oud 3 mei 2006, 20:52   #180
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik heb het wel degelijk over andere zaken die hun homohaat betreft bepaalde uitspraken zoals Laeremans destijds heeft gedaan bij de goedkeuring van het homohuwelijk.
Adoptie is indd nog wat anders maar het maakt er niet minder op dat ze niet zo dol zijn op de homogemeenschap door bepaalde uitspraken die niet bepaald mooi zijn.
ik ken Bart wel persoonlijk en die is zeker geen homohater.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be