![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Minister-President
|
![]() Waarom? Wat is dan de kosten/bate analyse, bv de prijs van menselijk leed? Wat valt er eigenlijk te winnen bij die veranderingen?
Zoek zoek zoek.
#162 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Peter, meten met twee maten en gewichten ?? Foei.
![]() |
#163 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
menselijk leed, kan ik inkomen, ik voel hetzelfde bij de vlaamse onafhankelijkheid, dat heeft een historisch tintje. maar als belgie splitst, dan is dat voor u leed, en voor ons leedvermaak. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#164 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#165 |
Minister-President
|
![]()
"Ahimsa is een eigenschap van moedige mensen" (Mahatma Gandhi) Laatst gewijzigd door Black Cat : 22 april 2006 om 20:38. |
![]() |
![]() |
#166 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Lees mijn tekst over de Warande. Zei ik niet dat die academici en "hooggeplaatsten" hun titels misbruiken om een ideologie een gezagsargument te geven? Dat is per definitie een drogreden. Dus:Denkt gij dat ge nu slimmer zijt dan al de hooggeplaatsten bijeen? Ja, en vooral: veel eerlijker, maar dat is dan ook niet echte moeilijk. Veel plezier met je positieve intentie tot leedvermaak.
"Ahimsa is een eigenschap van moedige mensen" (Mahatma Gandhi) Laatst gewijzigd door Black Cat : 22 april 2006 om 20:27. |
|
![]() |
![]() |
#167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie de kronkel begrijpt... Binnenkort gaat Steenbok nog verklaren de Duitsers geen Duits spreken, maar dat ook dit het kenmerk is van de Franstaligen...
|
![]() |
![]() |
#168 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
stemmingmakerij ja, argumenten niet... het gezegde "mestkever" was nog zo slecht niet gekozen... die beetjes teren ook op afval... misschien ergens wel nuttig... en daar houdt het bij op... op alles en nog wat vitten kan iets biojbrengen als nuttig element... maar laat de mensen met verantwoordelijkheidszin het beleid voeren... niet degenen die enkel negatieve gevoelens polariseren...
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#170 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ik vind dat Duitsers Duits spreken, Franstaligen spreken Frans en mensen zoals jij en ik kennen meerdere talen en kunnen ons daarin vrij behoorlijk uitdrukken... wat ik wel vaker gezegd heb... dat is dat ik geen probleem heb mensen die met mij communiceren, als ik het kan, ook in die taal antwoord... en vermits ik vaker in Aken, Maastricht of Luik ben dan in Antwerpen of Brussel.... enkel in Etterbeek heb ik ooit in een bakkerswinkel, geweigerd die madam in het Frans te antwoorden, toen ze het woord rijsttaart niet wou begrijpen... ![]()
![]() |
#171 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#172 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() allez Jan, dat getuigt van slechte wil hoor... maar ja... een Limburger is meestal "quantité négligeable" in jou ogen... het is waar dat ik soms wel tikfouten op mijn keybord intik... maar doorgaans begrijpt men mij... jij niet... "it's OK for me", ik verwacht dat ook niet dat jij mij zou begrijpen, met je oogkleppen aan...
#173 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als iedereen nu eens Engels leerde, dan hoefde al die nonsens niet.
En als de Fransen niet willen, dan geven we ze een pets. Idem de Duitsers. Gedaan met dat kinderachtige blasé. |
![]() |
![]() |
#174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
het is niet iedereen gegeven zo superieur intelligent te zijn als jij... ![]()
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarenboven praten niet alle Nederlands "Hollands" of een soort AN dat bol staat van tweeklanken en ingehouden r. Er wordt naast het poldernederlands nog wel wat anders gesproken in Nederland. |
|
![]() |
![]() |
#177 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
en daar vond men mij wel waardevol... maar ja ons leraarke uit de Vlaanders is wel heel bekwaam, dat heb ik vaker geschreven, maar zo belezen als jij bent, zo sectair onwrikbaar ben jij in je begrip ten overstaan van anderen die jou extremistische gedachten niet delen...
Het oude Land van Loon en Luiks Haspengouw in de Eurregio Maas-Rijn, zijn mijn geliefde verblijfsplaatsen... ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steenbok66 : 23 april 2006 om 07:10. |
|
![]() |
![]() |
#178 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals Fries, en dat komt soms op televisie
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
en ik ben bijlange de enige niet die dat denkt... misschien niet hier op dit door het VB gedomineerd forum...
![]() |
#180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |