![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Wel vrijgevig van de forummods. En ik hou het eveneens op "paperclip" (niet schuifsspeld ![]()
![]() |
![]() |
#162 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() praktisch
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
en op een andere topic mee zou zitten verkondigen dat de meerderheid de programmapunten van het VuilB heeft overgenomen. De zoveelste inconsequentie van VuilB aanhangers ...
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
en zonder ooit zo'n uitspraak van mij te hebben gelezen, u mag ze anders altijd eens naar boven halen; Ai, weeral laster naar mijn persoon. Weeral een bewering die je niet hard kunt maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Oorspronkelijk bericht door baarle [IMG]images/misc/backlink.gif[/IMG] Allemaal niet nodig. Sinds het forum vernieuwd werd, kan je rechtstreeks afbeeldingen vanop je harde schijf downloaden in een bericht. Gebruik het "attachke" (paperclip voor de taalpuristen) op de bovenste werkbalk. Citaat:
ik kon niet op zoveel hulp rekenen, blijkbaar kunnen er hier sommigen geen onderscheid maken tussen een discussie en het persoonlijk op iemand afgeven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Banneling
|
![]() En hoeveel ruggegraat heeft PFE ?
En op welk gebied? |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
nietaflatende discussiegenoten te weerstaan die zowat alles wat niet in hun kraam past te verdraaien tot iets waar ze je persoonlijk mee proberen te raken ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een privé bedrijf dat zijn potentiële klanten 10 jaar laat wachten verliest in een vrije markt al die klanten aan de concurrentie. In Vlaanderen werkt 1/4 voor de overheid. In Wallonië 4 op 10. Niettegenstaande die personeelssterkte wachtlijsten die in de meerdere tot zelfs 10-15 jaar lopen. Een bende klaplopers met een soms ronduit belachelijk lage prestatie/loon verhouding. Een almaar slinkende groep werkenden die een economisch waardevolle job in de privé sector invullen moet de kosten daarvan dragen. En vreemdelingen importeren om het vuile werk te laten opknappen opdat zij met de paperassen van hun regelneverij zouden kunnen blijven schuiven. Een goed teken dat ze zo bang zijn van de oppositiepartij Vlaams Blok -> Vlaams Belang. Wantoestanden veroorzaakt door regeringspartijen in de schoenen van een oppositiepartij pogen te schuiven. Een stevige indicatie dat ze zelf geloven dat die daar een eind aan zal maken. De achterliggende motivatie van PelgrimForever is heel wat minder fraai dan deze die hij voorwendt.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Inhoud: 0% Anderen "jouw" waarheid opdringen is dictatoriaal.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() -> citaat PelgrimForever: "Proficiat VuilB. Onder druk van de rottige fascisten is dit dus wat er momenteel gebeurd." "VuilB". "Rottig". "Fascisten". Scheldwoorden: 100% Inhoud: 0% Spelling: 0% Lol... -> citaat PelgrimForever: "Dit is wat het VuilB nog massaler wil toepassen:" Wat is "VuilB" eigenlijk? Je Vuile Bek? -> citaat PelgrimForever:"de rechten van de mens, en hier in het bijzonder, van kinderen met voeten treden." Over welk(e) mensenrecht(en) heb jij het hier eigenlijk? Recht op een identiteitskaart in een land naar keuze? Lol, ben jij soms die ambtenaar die vijf jaar thuiszittende zijn loon bleef incasseren omdat zijn bazen er niet over vielen? Voor wat hoort wat, snap je 'm? -> Citaat PelgrimForever:" Deze kinderen worden voor het leven getekend door zo'n behandeling, raken achterop met educatie, houden er mogelijk trauma's aan over, nachtmerries, ..." Waarom pak jij niet je auto en ga je niet die 55 kinderen ophalen en adopteren? Jammeren kun je wel, maar daden? -> citaat PelgrimForever:"En dat allemaal omdat er een meute VuilB'ers paranoïd zijn tegenover alles wat er niet wit genoeg uitziet ..." En weeral ben je aan het schelden. En weeral een kemel. Het moet zijn "een meute...is". Fameuze "educatie" die jij die kindertjes meegeeft...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Ik ga niet ontkennen dat het VB de bal waarschijnlijk aan het rollen heeft gebracht. (zij vragen inderdaad al langer om een streng MAAR MENSWAARDIG asielbeleid...) Ik vraag je simpelweg om aan te tonen dat zij de schuldigen zijn dat een meerderheid heeft goedgestemd wat er nu gebeurt. Of aantonen dat zij zouden bejubelen wat er nu gebeurt met die kinderen... Maar je kan het gewoon niet. Gewoon toegeven dat je stellingsname op niets trekt kan ook natuurlijk... Voor de rest maak ik mijn woorden hier niet meer vuil aan.
Ik zeg wat op mijn tong ligt. Laatst gewijzigd door Abiogenesis : 22 april 2006 om 19:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
vertel ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
maakt u zich aan hetzelfde schuldig ![]() Nu ja, ik beschuldig je niet van dictatoriaal gedrag ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Dan toch nog even...
Stel: Als u als enigste op uw werk vraagt achter een nieuw boormachine een echte HILTI. De delegatie van bestuursleden vindt het niet nodig op dat moment, het oude is nog totaal in orde. Integendeel, ze praten niet meer met u de komende jaren, omdat ze uw idee absurd vinden. Maar enkele jaren later is het echt versleten en kopen ze, omdat het niet anders kan, toch een nieuw na goedkeuring van het hele bestuur. Maar ze kiezen voor brol van de aldi... Gaat u dan ook verkondingen dat er een nieuw boormachine (dat op niets trekt) is door u?
Ik zeg wat op mijn tong ligt. Laatst gewijzigd door Abiogenesis : 22 april 2006 om 19:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
=> USA: 25% simpel, en geen hangmataddicts te onderhouden zoals onze *KNIP* vriend Laatst gewijzigd door Peter Johan : 23 april 2006 om 09:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |