![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Werkloosheidsuitkeringen afschaffen? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
30 | 36,14% |
Neutraal |
![]() ![]() ![]() |
5 | 6,02% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
48 | 57,83% |
Geen mening |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Aantal stemmers: 83. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 5 mei 2006 om 16:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() als je niet blijvend invalide verklaard wordt betaalt de ziekenkas maar max. 6 maanden. Daarna wordt voorgesteld ontslag om medische redenen te nemen, en aangepast werk te zoeken. In tussentijd val je terug op werkloosheidsteun.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uiteindelijk is de overheid, aantal, efficiëntie, en nut, de oorzaak van de hoge werkdruk in de privé sector, waardoor mensen sommige beroepen niet meer zien zitten. Het is veel moreler om de oorzaak aan te pakken dan de slachtoffers van de gevolgen. Waarom heeft het Belgisch regime de keuze gemaakt om de belastingsdruk zozeer op arbeid te concentreren? Om mensen die uit luiheid niet of onvoldoende arbeiden, zeg maar de parasieten, zo weinig mogelijk te treffen? Het gevolg is een (moedwillige) onderdrukte economische groei. Met almaar toenemende reële werkloosheid. De zogenaamde gecreëerde werkgelegenheid van politici is hoofdzakelijk, zo niet uitsluitend, in de zogenaamde "socio-economie", dewelke heel weinig economische waarde heeft en in basis niks meer dan een verdoken groei (weeral...) van de overheid betekent. Een verschuiving van werkloosheidsuitkering naar OCMW is niks meer dan de zoveelste verarming. Een goede reële economische groei zorgt voor een verrijking, de gemiddelde welvaart stijgt. Meer koopkracht en meer motivatie tot arbeid. Maar ook minder afhankelijkheid van het staatsapparaat. Vrije stemkeuzes die niet worden beïnvloed door enige afhankelijkheid. Ik vrees dat zoiets ongewenst is voor het Belgische regime. Want als de kiezers hun stem bepalen volgens hoe dat Belgisch regime 'werkt', de eerstvolgende verkiezing kunnen ze allemaal een jobke zoeken in de privé sector, en, in het licht van dit onderwerp, is dat héél ironisch.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
echter als hij daar niet toe verplicht wordt kan je er prat opgaan dat hij het ook niet doet... waarom zou 'm u plots meer geven als je daarvoor 't zelfde werk deed voor minder ? Laatst gewijzigd door praha : 5 mei 2006 om 17:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Banneling
|
![]() Het is je toch niet gegeven mij in verwarring te brengen, dus volhard gerust in je schrifteloze gedachtenloosheid.
Laatst gewijzigd door eno2 : 5 mei 2006 om 17:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Parlementslid
|
![]() Erw schreef :
Citaat:
bij 2. De jobkes in de socio-economie zijn dikwijls niets andrs dan artificiële creaties ofte verdoken werkloosheid.
![]() |
![]() |
#171 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gezien u daarnet mijn sarcastische opmerking zelfs niet doorhad ga ik u niet verder lastigvallen met zaken die u toch niet snapt. Ik ben tegen, u bent voor werkloosheidspremies. Basta. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Racisme is als ge andere volken haat, minacht, minderwaardig vind.Dat is helemaal niet mijn geval. Nu mag je er natuurlijk van denken wat je wil, en mij niet geloven, dat zal mij dus paardenworst wezen ![]() Laatst gewijzigd door carlgustaaf : 5 mei 2006 om 17:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
een verzekering houdt net in dat je jezelf verzekert tegen een risico zoals jij het voorstelt kan je net zogoed stellen dat wiens kot in de vlammen opgaat slechts dat deel terug betaald krijgt evenredig met het aantal betaalde premies |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben helemaal niet voor werkloosheidspremies. Wel voor een onvoorwaardelijk minimuminkomen voor iedereen, waar behoorlijk van geleefd kan worden, of je nu werkt of niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Banneling
|
![]() Met de fiscus.
De Belgen zijn niet alleen steenrijk geworden, maar soms ook een beetje van steen. Ze moeten niet enkel aan zichzelf denken (en aan hun bankrekening), maar ook aan een kleine minderheid van minder fortuinlijken. Laatst gewijzigd door eno2 : 5 mei 2006 om 17:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Minister-President
|
![]() Belasting op arbeid voor een groot deel afschaffen,en vervangen door belasting op consumptie(btw)
![]() |
#180 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Met belastingen... hoeveel zou u elke belg geven dan? |
|
![]() |
![]() |