Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 10 mei 2006, 16:05   #161
Percalion
Perm. Vertegenwoordiger VN

Percalion's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VL Straatvechter Bekijk bericht
Goede zaak! Het is goed om weten dat niet alle Vlamingen laffe softie jeanetten geworden zijn.
Onnozelaar.
Oud 10 mei 2006, 16:42   #162
Alle
Partijlid

Alle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sony Bekijk bericht
Uitgelokt???????????
zeg je hebt zeker therapie nodig!!
in tegenstelling tot u zal ik argumenteren.

als u de hele dag gewerkt hebt, en u staat na een drukke fille aan een pompstation aan te schuiven. die neger, tankt op zijn duizendste gemak, gaat rustig betalen,veegt de handjes schoon. dan maakt hij eindelijk aanstalten om in de wagen te stappen. oef, zegt de chauffeur achter hem, tis hier aan mij. maar neen de neger stapt doodleuk weer uit de wagen neemt een emmertje en begint zijn ruit daarmee schoon te vegen!!!

de bestuurder erachter ziet dit en claxoneert naar de neger om duidelijk te maken dat er nog mensen staan te wachten om te tanken. op de videobeelden was duidelijk te zien dat er nog een hele rij auto's stond.
de neger pikt dit niet, en steekt zijn middenvinger uit, waarop de gestresseerde turk ontploft en het hek is van de dam.

dit is dagenlijkse kost, dit is ook niet goed te keuren, maar dit is wel uitgelokt. zo zie je maar weer aan jouw domme reactie hoe je veralgemeent, en mij therapie aanbeveelt.

ik zeg: "IK KEUR DAT GEWELD NIET GOED. IK ZEG ENKEL DAT HET UITGELOKT IS, ZE GAAN BEIDEN IN DE FOUT."

maar wat leest links als ik dit zeg: "wat en ik blij dat die neger in elkaar geslagen is."

hou dus in het vervolg uw achterlijke reactie voor u, of lees eens GOED wat ik nu eigenlijk geschreven heb.
Oud 10 mei 2006, 16:47   #163
Khonnor
Parlementsvoorzitter

Khonnor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alle Bekijk bericht
in tegenstelling tot u zal ik argumenteren.

als u de hele dag gewerkt hebt, en u staat na een drukke fille aan een pompstation aan te schuiven. die neger, tankt op zijn duizendste gemak, gaat rustig betalen,veegt de handjes schoon. dan maakt hij eindelijk aanstalten om in de wagen te stappen. oef, zegt de chauffeur achter hem, tis hier aan mij. maar neen de neger stapt doodleuk weer uit de wagen neemt een emmertje en begint zijn ruit daarmee schoon te vegen!!!

de bestuurder erachter ziet dit en claxoneert naar de neger om duidelijk te maken dat er nog mensen staan te wachten om te tanken. op de videobeelden was duidelijk te zien dat er nog een hele rij auto's stond.
de neger pikt dit niet, en steekt zijn middenvinger uit, waarop de gestresseerde turk ontploft en het hek is van de dam.

dit is dagenlijkse kost, dit is ook niet goed te keuren, maar dit is wel uitgelokt. zo zie je maar weer aan jouw domme reactie hoe je veralgemeent, en mij therapie aanbeveelt.

ik zeg: "IK KEUR DAT GEWELD NIET GOED. IK ZEG ENKEL DAT HET UITGELOKT IS, ZE GAAN BEIDEN IN DE FOUT."

maar wat leest links als ik dit zeg: "wat en ik blij dat die neger in elkaar geslagen is."

hou dus in het vervolg uw achterlijke reactie voor u, of lees eens GOED wat ik nu eigenlijk geschreven heb.
Beste alle,
Dergelijk geweld valt niet goed te keuren.
Als mijn voorruit vuil is dan zal ik ze ook proper maken, of er nu één of honderd wachtenden achter mij staan.
Dat heeft niks met uitlokking te maken.
Trouwens, wie beweert dat die neger zijn middelvinger heeft opgestoken?

Plus, ik dacht dat het hier draaide om het geval waar een neger in elkaar is geklopt door drie skins, zonder aanleiding. Alle geweld is zinloos, maar dit is wel de honderdste overtreffende trap van zinloos geweld. 't Is te hopen dat die drie skinnekes zwaar gestraft worden.
Oud 10 mei 2006, 16:54   #164
Casca
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khonnor Bekijk bericht
't Is te hopen dat die drie skinnekes zwaar gestraft worden.
Bij voorkeur ass to ass met Maximus' zwaard.
Casca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2006, 16:55   #165
Khonnor
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Casca Bekijk bericht
Oud 10 mei 2006, 16:56   #166
Alle
Partijlid

Alle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Beste alle,
Als mijn voorruit vuil is dan zal ik ze ook proper maken, of er nu één of honderd wachtenden achter mij staan.

ik ook, maar ik ben er zeker van dat u zich enkele meters verder zal zetten op de voorziene plaats daarvoor

Dat heeft niks met uitlokking te maken.

wat die neger deed was opzettelijk, andere mensen verhinderen van te tanken. ok, opzettelijk wil ik nog weglaten, maar hij verzette zich zelf niet nadat men dit hem dit had duidelijk gemaakt dmv een geluidssignaal

Trouwens, wie beweert dat die neger zijn middelvinger heeft opgestoken?

ik beweer dat, u kunt dit meer dan duidelijk zien op de videobeelden. de camera was wel juist slecht geplaatst zodat men de vinger niet kan zien, maar de armbeweging was er. ik denk niet dat dit een groet was die hij uitbracht naar de turk. als ze naar mij claxoneren, ik steek ook mijn middenvinger op, ik versta de reactie van de neger ook. maar ik ga achteraf niet gaan janken, dat ik klop krijg. is uitgelokt he.

Plus, ik dacht dat het hier draaide om het geval waar een neger in elkaar is geklopt door drie skins, zonder aanleiding. Alle geweld is zinloos, maar dit is wel de honderdste overtreffende trap van zinloos geweld. 't Is te hopen dat die drie skinnekes zwaar gestraft worden

zonder aanleiding??? dit moet nog uitgewezen worden. ik DENK terecht dat ik ook deels uitgelokt is. wat nogmaals dat geweld niet goedpraat
hoe weet u zo zeker dat dit zonder aanleiding was???

Laatst gewijzigd door Alle : 10 mei 2006 om 16:56.
Alle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2006, 17:04   #167
Khonnor
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
ik ook, maar ik ben er zeker van dat u zich enkele meters verder zal zetten op de voorziene plaats daarvoor

Waarschijnlijk wel, tenzij er geen plaats is

Citaat:
wat die neger deed was opzettelijk, andere mensen verhinderen van te tanken. ok, opzettelijk wil ik nog weglaten, maar hij verzette zich zelf niet nadat men dit hem dit had duidelijk gemaakt dmv een geluidssignaal

Die man wou gewoon zijn ruit schoonmaken. Waarom zou hij zich verzetten? Men moet maar wat geduld hebben. Dit duurt nu eenmaal geen kwartier.

En mensen moeten maar leren hun agressie te beheersen. Ik zal misschien eens vloeken, of effe roepen, maar er gewoon op kloppen is niet aan mij besteed.

Citaat:
ik beweer dat, u kunt dit meer dan duidelijk zien op de videobeelden. de camera was wel juist slecht geplaatst zodat men de vinger niet kan zien, maar de armbeweging was er. ik denk niet dat dit een groet was die hij uitbracht naar de turk. als ze naar mij claxoneren, ik steek ook mijn middenvinger op, ik versta de reactie van de neger ook. maar ik ga achteraf niet gaan janken, dat ik klop krijg. is uitgelokt he.

Kan zijn. Ik heb de video niet gezien. Ik zou zo niet reageren, maar vind het enigzins begrijpelijk. En nogmaals, die Turk had zich maar moeten inhouden.

Citaat:
zonder aanleiding??? dit moet nog uitgewezen worden. ik DENK terecht dat ik ook deels uitgelokt is. wat nogmaals dat geweld niet goedpraat
Citaat:
hoe weet u zo zeker dat dit zonder aanleiding was???
Wat zou dan de aanleiding zijn? Dat die neger "vuile kletskop" heeft geroepen? Dat vind jij een aanleiding om iemand met drie in een coma te kloppen? Jij kan gewoon niet aanvaarden dat tussen het extreem rechtse skinhead scum inderdaad mensen zitten die hun agressie niet kunnen beheersen en er iets of wat plezier in scheppen om een weerloze neger in elkaar te kloppen.

Ach ja, want skins zijn toch allemaal zo'n brave mensen. Ze zijn immers blank, en blanken doen zoiets normaal gezien niet.

Laatst gewijzigd door Khonnor : 10 mei 2006 om 17:05.
Khonnor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2006, 17:55   #168
Alle
Partijlid

Alle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat zou dan de aanleiding zijn? Dat die neger "vuile kletskop" heeft geroepen? Dat vind jij een aanleiding om iemand met drie in een coma te kloppen? Jij kan gewoon niet aanvaarden dat tussen het extreem rechtse skinhead scum inderdaad mensen zitten die hun agressie niet kunnen beheersen en er iets of wat plezier in scheppen om een weerloze neger in elkaar te kloppen.

Ach ja, want skins zijn toch allemaal zo'n brave mensen. Ze zijn immers blank, en blanken doen zoiets normaal gezien niet.
ik ken persoonlijk skinheads, neo-nazis zoals je ze wil noemen want niet elke skin is neo-nazi. die zullen zeker niet zomaar op een neger afstappen om die vervolgens in een coma te kloppen.

die rasta die erbij was is een extreem linkse activist, samen zullen ze toevallig (denk ik) in de buurt geraakt zijn van de kastelein. ze zullen die skinheads tegengekomen zijn, en die beginnen verwijten. die skinheads zullen hun zelfbeheersing (snel) verloren hebben en beginnen aanvallen zijn.

ten eerste kan ik het wel aanvaarden dat in onze rangen "scum" zit die hun agressie niet kunnen controleren. maar die zullen er geen plezier in scheppen om een weerloze neger in elkaar te slaan. een neger die wss zich niet zo weerloos opstelde dan men laat uitschijnen, vergeet niet dat tussen de linkse activisten ook veel vechtersbazen zitten.

ten tweede geloof ik niet in de pers, deze is niet objectief, en proberen enkel om de moord op joe te kunnen afleiden door "racistische acties" te belichten. wss hadden die skins indien het een blanke was die hen uitdaagde ook klop gegeven, dan zou de pers er niet zoveel heisa rond gemaakt hebben.

ik heb nooit beweerd dat blanken zoiets niet doen, trouwens het in het laatste vb-krantje staat criminelen moeten veel harder en strenger aangepakt worden of ze nu blank, geel, bruin, zwart, vlaming of waal zijn.
voila, das mijn standpunt daarover, ik ben dus helemaal niet bevooroordeelt. ik ben de eerste om iets te aanvaarden van iemand als die gelijk heeft, bij deze geef ik toe dat er in onze rang scum zit. wat niet wil zeggen dat dit in de linkse rangen ook zo niet is.

geeft u dan wel zoveel toe???dan kan u nu eens toegeven dat allochtonen veel sneller aanstoot geven en iets als een aanleiding zien om ruzie te zoeken als autochtonen.
Oud 10 mei 2006, 18:37   #169
Pieke

Pieke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ik ken persoonlijk skinheads, neo-nazis zoals je ze wil noemen want niet elke skin is neo-nazi. die zullen zeker niet zomaar op een neger afstappen om die vervolgens in een coma te kloppen.

die rasta die erbij was is een extreem linkse activist, samen zullen ze toevallig (denk ik) in de buurt geraakt zijn van de kastelein. ze zullen die skinheads tegengekomen zijn, en die beginnen verwijten. die skinheads zullen hun zelfbeheersing (snel) verloren hebben en beginnen aanvallen zijn.

ten eerste kan ik het wel aanvaarden dat in onze rangen "scum" zit die hun agressie niet kunnen controleren. maar die zullen er geen plezier in scheppen om een weerloze neger in elkaar te slaan. een neger die wss zich niet zo weerloos opstelde dan men laat uitschijnen, vergeet niet dat tussen de linkse activisten ook veel vechtersbazen zitten.

ten tweede geloof ik niet in de pers, deze is niet objectief, en proberen enkel om de moord op joe te kunnen afleiden door "racistische acties" te belichten. wss hadden die skins indien het een blanke was die hen uitdaagde ook klop gegeven, dan zou de pers er niet zoveel heisa rond gemaakt hebben.

ik heb nooit beweerd dat blanken zoiets niet doen, trouwens het in het laatste vb-krantje staat criminelen moeten veel harder en strenger aangepakt worden of ze nu blank, geel, bruin, zwart, vlaming of waal zijn.
voila, das mijn standpunt daarover, ik ben dus helemaal niet bevooroordeelt. ik ben de eerste om iets te aanvaarden van iemand als die gelijk heeft, bij deze geef ik toe dat er in onze rang scum zit. wat niet wil zeggen dat dit in de linkse rangen ook zo niet is.

geeft u dan wel zoveel toe???dan kan u nu eens toegeven dat allochtonen veel sneller aanstoot geven en iets als een aanleiding zien om ruzie te zoeken als autochtonen.
nogal eigenaardige conclusie die u daar trekt.
Pieke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2006, 21:27   #170
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Beste alle,
Klopt, geweld is nooit goed te keuren.
Citaat:
Heel sociaal van u.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2006, 21:30   #171
Khonnor
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Heel sociaal van u.
Met een vuile voorruit kunt ge niet rijden.
Oud 10 mei 2006, 21:50   #172
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Met een vuile voorruit kunt ge niet rijden.
Ik kuis mijn voorruit thuis af en heb ruitenwissers en ruitensproeier voor noodgevallen.
Bovendien kunt ge u even opzij zetten als ge met alle geweld uw ruit wilt wassen.
Ge doet dat ook niet midden op de weg hoop ik.
Oud 10 mei 2006, 22:09   #173
Alle
Partijlid

Alle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pieke Bekijk bericht
nogal eigenaardige conclusie die u daar trekt.
waarom? is het misschien raar dat ik als vb'er niet bevooroordeelt ben?
als u dat denkt, dan is dat een vooroordeel

Laatst gewijzigd door Alle : 10 mei 2006 om 22:10.
Alle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2006, 22:12   #174
Alle
Partijlid

Alle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Ik kuis mijn voorruit thuis af en heb ruitenwissers en ruitensproeier voor noodgevallen.
Bovendien kunt ge u even opzij zetten als ge met alle geweld uw ruit wilt wassen.
Ge doet dat ook niet midden op de weg hoop ik.
das logisch verstand, trouwens van wa kan u ruit vuil zijn???
er kan maximum een duif op gescheten hebben, ik denk da ge dan nog voldoende door uw ruit ziet of het zou moeten zijn dat daar juist een zwerm koeien in de lucht hing
Oud 10 mei 2006, 22:20   #175
Pieke

Pieke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
waarom? is het misschien raar dat ik als vb'er niet bevooroordeelt ben?
als u dat denkt, dan is dat een vooroordeel
u sleurt er uw partij bij, nergens heb ik een allusie daarop gemaakt.

En, iedereen heeft vooroordelen, maar u bent de uitzondering op die regel?
Oud 10 mei 2006, 22:22   #176
Pieke

Pieke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
er kan maximum een duif op gescheten hebben, ik denk da ge dan nog voldoende door uw ruit ziet of het zou moeten zijn dat daar juist een zwerm koeien in de lucht hing
stuifmeel bevoorbeeld. Geen last van gehad de afgelopen dagen?

Zout, in de winter, als er gestrooid is.

Saharazand

Om er maar enkele te noemen
Oud 10 mei 2006, 23:15   #177
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Saharazand

Nog nooit stuifmeel of Saharazand op mijn voorruit weten kleven terwijl ik rijdt.
Wel strooizout en insecten maar daar werkt mijn ruitensproeier –wisser perfect voor.
Oud 10 mei 2006, 23:50   #178
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Casca Bekijk bericht
tiens tiens, nu is hij voor geweld ineens? Schuldigen met zwaarden bewerken?Enkel als het om Europeanen gaat natuurlijk?
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2006, 23:59   #179
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Waarschijnlijk wel, tenzij er geen plaats is

Die man wou gewoon zijn ruit schoonmaken. Waarom zou hij zich verzetten? Men moet maar wat geduld hebben. Dit duurt nu eenmaal geen kwartier.

En mensen moeten maar leren hun agressie te beheersen. Ik zal misschien eens vloeken, of effe roepen, maar er gewoon op kloppen is niet aan mij besteed.

Kan zijn. Ik heb de video niet gezien. Ik zou zo niet reageren, maar vind het enigzins begrijpelijk. En nogmaals, die Turk had zich maar moeten inhouden.

ach, wie zegt dat ze die vent in de koma wilden slaan? Waarschijnlijk was de bedoeling hem gewoon enkele lichte vuistslagen toe te dienen, omdat hij hun beledigt had...Een ongeluk , in feite...dat moeten ze in elk geval ook goed aan de rechter duidelijk maken, dat die mens zich geen verkeerde ideeën in het hoofd haalt. Het zijn allemaal volwassenen hé, en verantwoordelijk voor hun daden.Het slachtoffer eveneens...Maak maar eens een kaalhoofdige rechter uit voor "vuile kletskop" als ge voor het gerecht komt. U op uw bakkes slagen zal die niet doen, maar ge zult er toch niet goed van zijn , denk ik! Alzo verdedigt iedereen zich met de wapens tot zijner beschikking.
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2006, 00:28   #180
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk bericht door Alle

Saharazand

Een voorruit wordt sneller vuil dan dat je 'vuil' kan zeggen. Ik jaag er een reservoir ruitesproeiervloeistof doorheen op 2-3 weken (maar ik weiger dan ook dat acide spul te gebruiken dat je bij de gamma of wat dan ook kan kopen, 4 liter water van de regenput met wat druppelkes dreft erbij is ideaal want op de fles dreft staat niet dat je het niet mag inademen).

En deze hele discussie is ontaard. Een turk slaat een neger in elkaar omdat die nog rustig zijn voorruitje gaat vegen omdat ie nooit leerde om even uit de weg te gaan.

Hier kan je geen conclusies aan verbinden... niet raciaal, niet maatschappelijk. Al kan ik me wel inbeelden dat ik pissed zou worden als iemand na het tanken even rustig zijn auto gaat kuisen op die ene plaats waar je kan tanken. Ga gewoon die wagen twee meter verderop zetten en dan kan je hetzelfde doen. Egoïsme ten top lijkt me dat. Maar daarvoor sla je niet iemand het ziekenhuis in. Ik zou zeggen dat de mensen die daar vragen bij hebben, zich wenden tot de Turkse gemeenschap bij gebrek aan Poolse medeplichtigen.

Het wordt leuker met de dag. Waarom dit gedoe veel media aandacht kreeg is duidelijk... men dacht aanvankelijk dat het een autochtoon was en dus was dit het eerste item in het nieuws. Het is al even snel verdronken in andere nieuwsitems toen bleek dat een Turk het deed... daar viel geen zedenlesje uit te trekken.

Amusant allemaal.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.

Laatst gewijzigd door Jazeker : 11 mei 2006 om 00:33.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be