![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Onnozelaar.
![]() |
![]() |
#162 |
Partijlid
|
![]() in tegenstelling tot u zal ik argumenteren.
als u de hele dag gewerkt hebt, en u staat na een drukke fille aan een pompstation aan te schuiven. die neger, tankt op zijn duizendste gemak, gaat rustig betalen,veegt de handjes schoon. dan maakt hij eindelijk aanstalten om in de wagen te stappen. oef, zegt de chauffeur achter hem, tis hier aan mij. maar neen de neger stapt doodleuk weer uit de wagen neemt een emmertje en begint zijn ruit daarmee schoon te vegen!!! de bestuurder erachter ziet dit en claxoneert naar de neger om duidelijk te maken dat er nog mensen staan te wachten om te tanken. op de videobeelden was duidelijk te zien dat er nog een hele rij auto's stond. de neger pikt dit niet, en steekt zijn middenvinger uit, waarop de gestresseerde turk ontploft en het hek is van de dam. dit is dagenlijkse kost, dit is ook niet goed te keuren, maar dit is wel uitgelokt. zo zie je maar weer aan jouw domme reactie hoe je veralgemeent, en mij therapie aanbeveelt. ik zeg: "IK KEUR DAT GEWELD NIET GOED. IK ZEG ENKEL DAT HET UITGELOKT IS, ZE GAAN BEIDEN IN DE FOUT." maar wat leest links als ik dit zeg: "wat en ik blij dat die neger in elkaar geslagen is." hou dus in het vervolg uw achterlijke reactie voor u, of lees eens GOED wat ik nu eigenlijk geschreven heb.
![]() |
![]() |
#163 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Dergelijk geweld valt niet goed te keuren. Als mijn voorruit vuil is dan zal ik ze ook proper maken, of er nu één of honderd wachtenden achter mij staan. Dat heeft niks met uitlokking te maken. Trouwens, wie beweert dat die neger zijn middelvinger heeft opgestoken? Plus, ik dacht dat het hier draaide om het geval waar een neger in elkaar is geklopt door drie skins, zonder aanleiding. Alle geweld is zinloos, maar dit is wel de honderdste overtreffende trap van zinloos geweld. 't Is te hopen dat die drie skinnekes zwaar gestraft worden.
![]() |
![]() |
#164 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Parlementsvoorzitter
|
![]()
![]() |
#166 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Alle : 10 mei 2006 om 16:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Waarschijnlijk wel, tenzij er geen plaats is Citaat:
Die man wou gewoon zijn ruit schoonmaken. Waarom zou hij zich verzetten? Men moet maar wat geduld hebben. Dit duurt nu eenmaal geen kwartier. En mensen moeten maar leren hun agressie te beheersen. Ik zal misschien eens vloeken, of effe roepen, maar er gewoon op kloppen is niet aan mij besteed. Citaat:
Kan zijn. Ik heb de video niet gezien. Ik zou zo niet reageren, maar vind het enigzins begrijpelijk. En nogmaals, die Turk had zich maar moeten inhouden. Citaat:
Citaat:
Ach ja, want skins zijn toch allemaal zo'n brave mensen. Ze zijn immers blank, en blanken doen zoiets normaal gezien niet.
"I've got a french word I wanna share with you tonight, even though most of you are probably from Nicaragua." "Un, quatorze, cinq... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH" Laatst gewijzigd door Khonnor : 10 mei 2006 om 17:05. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
die rasta die erbij was is een extreem linkse activist, samen zullen ze toevallig (denk ik) in de buurt geraakt zijn van de kastelein. ze zullen die skinheads tegengekomen zijn, en die beginnen verwijten. die skinheads zullen hun zelfbeheersing (snel) verloren hebben en beginnen aanvallen zijn. ten eerste kan ik het wel aanvaarden dat in onze rangen "scum" zit die hun agressie niet kunnen controleren. maar die zullen er geen plezier in scheppen om een weerloze neger in elkaar te slaan. een neger die wss zich niet zo weerloos opstelde dan men laat uitschijnen, vergeet niet dat tussen de linkse activisten ook veel vechtersbazen zitten. ten tweede geloof ik niet in de pers, deze is niet objectief, en proberen enkel om de moord op joe te kunnen afleiden door "racistische acties" te belichten. wss hadden die skins indien het een blanke was die hen uitdaagde ook klop gegeven, dan zou de pers er niet zoveel heisa rond gemaakt hebben. ik heb nooit beweerd dat blanken zoiets niet doen, trouwens het in het laatste vb-krantje staat criminelen moeten veel harder en strenger aangepakt worden of ze nu blank, geel, bruin, zwart, vlaming of waal zijn. voila, das mijn standpunt daarover, ik ben dus helemaal niet bevooroordeelt. ik ben de eerste om iets te aanvaarden van iemand als die gelijk heeft, bij deze geef ik toe dat er in onze rang scum zit. wat niet wil zeggen dat dit in de linkse rangen ook zo niet is. geeft u dan wel zoveel toe???dan kan u nu eens toegeven dat allochtonen veel sneller aanstoot geven en iets als een aanleiding zien om ruzie te zoeken als autochtonen.
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Met een vuile voorruit kunt ge niet rijden.
![]() |
#172 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kuis mijn voorruit thuis af en heb ruitenwissers en ruitensproeier voor noodgevallen.
Bovendien kunt ge u even opzij zetten als ge met alle geweld uw ruit wilt wassen. Ge doet dat ook niet midden op de weg hoop ik. |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Partijlid
|
![]() waarom? is het misschien raar dat ik als vb'er niet bevooroordeelt ben?
als u dat denkt, dan is dat een vooroordeel
Laatst gewijzigd door Alle : 10 mei 2006 om 22:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
er kan maximum een duif op gescheten hebben, ik denk da ge dan nog voldoende door uw ruit ziet of het zou moeten zijn dat daar juist een zwerm koeien in de lucht hing ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
|
![]() Citaat:
En, iedereen heeft vooroordelen, maar u bent de uitzondering op die regel? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
|
![]() Citaat:
Zout, in de winter, als er gestrooid is. Saharazand Om er maar enkele te noemen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel strooizout en insecten maar daar werkt mijn ruitensproeier –wisser perfect voor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En deze hele discussie is ontaard. Een turk slaat een neger in elkaar omdat die nog rustig zijn voorruitje gaat vegen omdat ie nooit leerde om even uit de weg te gaan. Hier kan je geen conclusies aan verbinden... niet raciaal, niet maatschappelijk. Al kan ik me wel inbeelden dat ik pissed zou worden als iemand na het tanken even rustig zijn auto gaat kuisen op die ene plaats waar je kan tanken. Ga gewoon die wagen twee meter verderop zetten en dan kan je hetzelfde doen. Egoïsme ten top lijkt me dat. Maar daarvoor sla je niet iemand het ziekenhuis in. Ik zou zeggen dat de mensen die daar vragen bij hebben, zich wenden tot de Turkse gemeenschap bij gebrek aan Poolse medeplichtigen. Het wordt leuker met de dag. Waarom dit gedoe veel media aandacht kreeg is duidelijk... men dacht aanvankelijk dat het een autochtoon was en dus was dit het eerste item in het nieuws. Het is al even snel verdronken in andere nieuwsitems toen bleek dat een Turk het deed... daar viel geen zedenlesje uit te trekken. Amusant allemaal.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 11 mei 2006 om 00:33. |
|||
![]() |
![]() |