Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 mei 2006, 15:41   #161
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Bad Attila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rene Artois Bekijk bericht
Vraag dat eens aan de SM-rechter. Of beter nog, aan zijn vrouw.
Tiens ja, ik had daar niet meer aan gedacht...

Onnozele uitspraak trouwens.
Vuile rechters.
Oud 19 mei 2006, 15:42   #162
cookie@vws
Minister-President

cookie@vws's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
Zou mischien nog grappiger zijn als die aanstellers & zageventen
er zijn mensen die zo arm van geest zijn dat ze god enkel kunnen zien in de vorm van een hetero

Laatst gewijzigd door cookie@vws : 19 mei 2006 om 15:43.
cookie@vws is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2006, 16:37   #163
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN

King of beggars and fleas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens Bekijk bericht
Er is een verschil tussen homofobie en homohaat! En ik heb geen schrik van homo's ( ) en ook haat ik ze niet. Ik heb enkel een hekel aan het soort relnichten die zich wentelen in hun slachtoffersrol en hun geaardheid willen opdringen aan de rest van de maatschappij.
jaja en druggebruikers haat je ook niet zeker

jij haat gewoon alles wat niet in je kleinburgerlijke kraampje past.
geef dat dan tenminste toch toe.

ik haat ook kleinburgerlijken

voila is dat nu zo moeilijk om rechtuit te zijn en niet rond de pot te draaien ?
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2006, 16:40   #164
guerin
Minister

Standaard

Heeft die hetero zich niet gewassen of zo?
guerin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2006, 21:57   #165
Gorefest
Minister

Gorefest's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Zo voel ik me ook. Het is overduidelijk waar het CGKR naar streeft: de minderheden nog ongestoord de meerderheden uitschelden, bedreigen en verdringen.
Ze geven het zelfs toe in de krant: Het CGKR kijkt enkel naar de gelijke kansen van de minderheden; want een meerderheid die gediscrimineerd wordt door een minderheid, bestaat gewoonweg niet.
Of hoe ze hun eigen gediscrimineer proberen goed te praten.
Oud 19 mei 2006, 22:20   #166
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard Vooruitgang geboekt in het voortplantingssysteem der mensheid...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht

1. zaadje van homoseksueel samengebracht worden met eicelletje van lesbische in proefbuisje,
2. resultaat ervan in buikske lesbische gaan,
3. na paar maanden kindje uit buikske lesbische komen

En dit alles zonder "vuiligheid" gedaan te hebben. Kindje homoseksuele papa hebben en lesbische mama.
Ja, DAT is de droom van héél die bende. Maar al die Olébis die vandaag hier de mensen voor "vuiligheid" uitschelden, die zijn op de klassieke manier gefabrikeerd : 1 man + 1 Vrouw, lekker neuken= 1 kindje (of tweelingen ).Moet vreselijk voor hen zijn hé! Maar ja, je kiest je vrienden, maar niet je familie.Gelukkig bestaan er tegenwoordig moderne technieken, zoals onze vriend Attilla hier uitlegt.Het praktische aan zo een proefbuis , dat is dat je die later niet moet gaan opzoeken in het oudmannekestehuis. Onze samenleving wint er weer al aan...
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2006, 22:22   #167
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Ik ook.
Maar men doet nog wat men wilt met zijn eigen lichaam... 8)
nog een paar jaar , en al die "proefbuisbaby's" kunnen zich dan ook nog laten "klonen"...
Oud 19 mei 2006, 22:24   #168
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas Bekijk bericht
dus je haat homo s niet ? ( je houdt er dus van )

waarom open je dan dergelijk topic ? waarin het overduidelijk de bedoeling is het ganse homomilieu af te schilderen als beoefenaars van onveilige seks en verspreiders van aids ?
Als dit werkelijk zijn overtuiging is, waarom niet? Trouwens, die opinie is evenveel waard als de tegenovergestelde (minstens)...

Laatst gewijzigd door carlgustaaf : 19 mei 2006 om 22:25.
Oud 19 mei 2006, 22:27   #169
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens Bekijk bericht
Er is een verschil tussen homofobie en homohaat! En ik heb geen schrik van homo's ( ) en ook haat ik ze niet. Ik heb enkel een hekel aan het soort relnichten die zich wentelen in hun slachtoffersrol en hun geaardheid willen opdringen aan de rest van de maatschappij.
Dit is ongeveer hetzelfde voor mij. Al die provocerende aandacht-trekkerij staat me tegen,wat die onder elkaar uitsteken kan me niet schelen...
Oud 19 mei 2006, 22:29   #170
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cookie@vws Bekijk bericht
er zijn mensen die zo arm van geest zijn dat ze god enkel kunnen zien in de vorm van een hetero
nog dommeren zien god in de vorm van een anus
Oud 19 mei 2006, 22:31   #171
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
jaja en druggebruikers haat je ook niet zeker

jij haat gewoon alles wat niet in je kleinburgerlijke kraampje past.
geef dat dan tenminste toch toe.

ik haat ook kleinburgerlijken

voila is dat nu zo moeilijk om rechtuit te zijn en niet rond de pot te draaien ?
ik heb al verschillende kleinburgerlijke druggebruikers tegengekomen, en jeanetten vol poen, die arme mensen verachten bestaan er ook, maak je geen zorgen...
Oud 19 mei 2006, 23:15   #172
cookie@vws
Minister-President

cookie@vws's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vooroordelen en nog eens vooroordelen Maar kom... laten we zo stellen, is het misschien om op te kunnen vallen ofzo? ...
Oud 19 mei 2006, 23:37   #173
Apocalyps
Minister

Apocalyps's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat zijn er dan een hele boel, me dunkt! Kijk, de menselijke soort (en misschien ook wel dieren, I don't know...) blijkt zoiets te hebben als erogene zones: sommigen raken extra opgewonden door aanraking van de tepels, de liesstreek, de schaamstreek, anus, knieën, tenen, oorlelletjes, noem maar op. En typisch voor al deze erogene zones is dat ze voorkomen bij mannen en vrouwen, homo's en hetero's (en alle tussensoorten). Let op de al...
M.a.w. ook de meneer die met zijn madam in bed ligt kan van 'anale stimulatie' houden. Dus wie weet verhuist de vibrator van madam wel eens naar meneer (en aangezien zijn neusgaten daarvoor te klein zijn...). Ook de madam kan anale seks leuk vinden. Of niet zo heel erg. Of helemaal niet.
Idem voor homo's, wat iedereen ook moge beweren. Er zijn er die helemaal niet van receptieve anale seks houden en het dus ook nooit of zelden hebben. Je bent dus geen abnormale homo omdat je anale seks niet ziet zitten.
In een studie door Pomroy, Rice, Noble, et. al. (sorry, geen jaartal gevonden) werd vastgesteld dat 67% van de Amerikaanse vrouwen en 47% van de mannen (dus ongeveer de helft!) ooit iets in hun anus hadden gestopt (gekregen) tijdens het seksen.
Wat de homo's betreft, constateerden Saghir & Robbins in 1978 dat slechts 53% van de homomannen anale seks hadden gehad.

Zelfs al zijn die onderzoeksresultaten niet nauwkeurig, zelfs al kan je aannemen dat de situatie in Europa niet dezelfde is als in de V.S., dan nog zal de essentie overeind blijven: zowel bij homo's als hetero's zijn er die van anale seks houden en zijn er die er niet van moeten weten. Op dat vlak blijken homo's dus niet zoveel te verschillen van hun hetero-collega's...
Oud 20 mei 2006, 00:34   #174

Standaard

Citaat:
Als dit werkelijk zijn overtuiging is, waarom niet? Trouwens, die opinie is evenveel waard als de tegenovergestelde (minstens)...
ik zeg nergens dat dat niet mag maar dat hij het dan tenminste toegeeft he.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
Oud 20 mei 2006, 00:36   #175

Standaard

Citaat:
ik heb al verschillende kleinburgerlijke druggebruikers tegengekomen, en jeanetten vol poen, die arme mensen verachten bestaan er ook, maak je geen zorgen...
waaruit blijkt dat je nooit alle mensen, druggebruikers en ja ook holebi s over dezelfde kam kan scheren. zoals zonet door apocalyps ivm anale seks nog heel duidelijk gestipuleerd werd.
Oud 20 mei 2006, 00:36   #176

Standaard

Citaat:
Dit is ongeveer hetzelfde voor mij. Al die provocerende aandacht-trekkerij staat me tegen,wat die onder elkaar uitsteken kan me niet schelen...
zolang jij door dergelijke provocatie je aandacht laat trekken hebben ze gelijk dat ze ermee doorgaan. Jouw "afleren" om daar hatelijk en fobisch op te reageren is daarvan dan ook de bedoeling. Door bang in een hoekje weg te kruipen gaan ze jouw dat niet "afleren". dat geld trouwens ook zo voor de armen.

zolang mensen er aanstoot aan nemen dat ik niet wil werken zal ik niet blijven werken - en het enige dat de meerderheid daarmee kan doen is er gelaten mee leren leven en er in berusten.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 20 mei 2006 om 00:43.
Oud 20 mei 2006, 02:07   #177
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Apocalyps Bekijk bericht
Dat zijn er dan een hele boel, me dunkt! Kijk, de menselijke soort (en misschien ook wel dieren, I don't know...) blijkt zoiets te hebben als erogene zones: sommigen raken extra opgewonden door aanraking van de tepels, de liesstreek, de schaamstreek, anus, knieën, tenen, oorlelletjes, noem maar op. En typisch voor al deze erogene zones is dat ze voorkomen bij mannen en vrouwen, homo's en hetero's (en alle tussensoorten). Let op de al...
M.a.w. ook de meneer die met zijn madam in bed ligt kan van 'anale stimulatie' houden. Dus wie weet verhuist de vibrator van madam wel eens naar meneer (en aangezien zijn neusgaten daarvoor te klein zijn...). Ook de madam kan anale seks leuk vinden. Of niet zo heel erg. Of helemaal niet.
Idem voor homo's, wat iedereen ook moge beweren. Er zijn er die helemaal niet van receptieve anale seks houden en het dus ook nooit of zelden hebben. Je bent dus geen abnormale homo omdat je anale seks niet ziet zitten.
In een studie door Pomroy, Rice, Noble, et. al. (sorry, geen jaartal gevonden) werd vastgesteld dat 67% van de Amerikaanse vrouwen en 47% van de mannen (dus ongeveer de helft!) ooit iets in hun anus hadden gestopt (gekregen) tijdens het seksen.
Wat de homo's betreft, constateerden Saghir & Robbins in 1978 dat slechts 53% van de homomannen anale seks hadden gehad.

Zelfs al zijn die onderzoeksresultaten niet nauwkeurig, zelfs al kan je aannemen dat de situatie in Europa niet dezelfde is als in de V.S., dan nog zal de essentie overeind blijven: zowel bij homo's als hetero's zijn er die van anale seks houden en zijn er die er niet van moeten weten. Op dat vlak blijken homo's dus niet zoveel te verschillen van hun hetero-collega's...
dat kan allemaal best.Voor mij is een Olébi een man die geilt op andere mannen.Met of zonder Holverkenning...
Oud 20 mei 2006, 02:09   #178
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Vooroordelen en nog eens vooroordelen Maar kom... laten we zo stellen, is het misschien om op te kunnen vallen ofzo? ...
opvallen...opvallen...wie valt er het meest op? Ik of de Gay Parade
Oud 20 mei 2006, 02:10   #179
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
opvallen...opvallen...wie valt er het meest op? Ik of de Gay Parade
Oud 20 mei 2006, 02:14   #180
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
zolang jij door dergelijke provocatie je aandacht laat trekken hebben ze gelijk dat ze ermee doorgaan. Jouw "afleren" om daar hatelijk en fobisch op te reageren is daarvan dan ook de bedoeling. Door bang in een hoekje weg te kruipen gaan ze jouw dat niet "afleren". dat geld trouwens ook zo voor de armen.

zolang mensen er aanstoot aan nemen dat ik niet wil werken zal ik niet blijven werken - en het enige dat de meerderheid daarmee kan doen is er gelaten mee leren leven en er in berusten.
als die mensen daar hun tijd aan willen verspillen, dat moeten zij dan maar weten...Maar ze moeten dan ook niet klagen als soms eens iemand kritiek uitoefent...ik heb helemaal geen zin om te veranderen en me aan te passen aan die zeikers, dit geld ook voor alle andere pretbedervers...
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be