![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vlaanderen telt momenteel (30 maart 2006) 212.610 werkzoekende werklozen, waarvan 113.816 laaggeschoolden. 42.408 van hen zijn jonger dan 25 jaar. Dat haal ik hier juist van een site af.
Ik ben dan eens gaan kijken op de site van de VDAB, "Kies uit 55796 vacatures"... *End of discussion* Er is zelfs geen werk genoeg om ALLE werklozen aan het werk te zetten. Dat ze dat eens eerst oplossen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Eigenlijk zou eens iemand moeten uitrekenen hoeveel op een maand tijd van zijn bruto loon naar de staat gaat, btw & alle andere taxen incluus... Of liever niet, geen zin om een depressie op te doen
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zij zijn er om u te helpen,niet om de wet niet te respecteren. Voorbeeldje: ze vragen metsers,u bent leraar of logopedist of verpleger denkt u dan dat ze u op de lijst van de metsers gaan zetten? Bah neen beste,zezijn zelfs verplicht om naar de ouderdom,het aantal gewerkte jaren enz ... te zien,wel worden ze tegenwoordig van kortbij gevolgd door de overheid. Zeg nu zelf,hoe kunnen 5 a 600.000 werklozen nu +/-50.000 jobs bezetten,en de helft zijn dan nog nepjobs,deeltijdse jobs,dienstencheques,interimjobs en veredelde reclame enz... Veel Blabla van Verhofstadt met zijn 200.000 jobs maar de dienstencheques bv.kosten meer dan ze opbrengen. Reken aan de andere kant maar is uit hoeveel jobs er zijn weggevallen door het privatiseren van meerdere overheidsdiensten. Dan zei men ook dat men het deed om de concurentie aan te zwengelen en de kost te drukken door concurentieel te zijn! het is sindsdien nog nooit zo duur geweest!
![]() |
![]() |
#170 | ||
|
![]() Citaat:
Ik mag vragen wat ik wil, ik kan eisen wat ik wil & ik kan stemmen wat ik wil, net zoals jij trouwens. En zoals ik al aan cookie zei, die aktie van jullie is in uw eigen voeten schieten (zit er soms een politieker bij VWS? Die schieten ook dikwijls in hun eigen voeten)
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | ||
|
![]() Citaat:
Ja, er zijn teweinig jobs Ja, de sociale zekerheid wordt onbetaalbaar Ja, er zijn mensen die de sociale zekerheid misbruiken Pak dan toch die 3 dingen tesamen aan! Al betekend dit dat Vlaanderen of België geld van andere projecten moet voorzien voor de sociale zekerheid, verlaag de loonkost, stop met het verzinnen van taxen... maar doe iets, zoals het nu gaat kan het écht niet meer verder.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door debbie : 30 mei 2006 om 21:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#175 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die dienstencheques zijn anders zo'n groot succes blijkbaar dat ze het nog meer gaan promoten. Verhofstadt is gewoon in mijn ogen een simpel geestje dat denkt dat hij alles kan/mag. Van al wat hij gezegd heeft is voor mij nog niet veel bewaarheid/uitgekomen. Dat laatste stuk geef ik u ook compleet gelijk in. Ik ben werkloos sinds kort, heb al de tijd gewerkt van men 21 af, ben van beroep bewakingsagente/patrouilleuse na brand- en inbraakalarm. Ik heb alle attesten die je maar kan behalen in die sector: van hondengeleidster tot VIP, explosieven, noem maar op. Ze belden mij op constant voor werk, of via email : voor te gaan poetsen (enkel met die dienstencheques, aan de band te gaan staan, om bij Herbalife te gaan werken (du'uh), televerkoop, en/of elke week wa anders bij één of andere interim. Nog niet 1x heb ik telefoon gekregen die gericht is naar de sector waar ik in werkte. Bij al de andere jobs, heb ik steeds te horen gekregen : nee sorry, geen ervaring. Why even bother vraag ik mij dan af. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
|
![]() En van waar moet het geld blijven komen denkt ge?
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#179 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag mij af waarom ze niet een systeem uitvinden waarin iedereen gelijk zou zijn voor de wet, dat ze die torenhoge inkomens eens aanpakken.
Volgens mij zou dat al stuk vergemakkelijken. Als ik zie/hoor wat die topmanagers/ministers/e.d. verdienen, dat ze dan eens extra duitje afstaan. Ze werken enkel terug naar arm-rijk kloof toe, gelijk het was voor en tijdens de oorlog volgens mijn 'bommake'. |
![]() |
![]() |