![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() daar zijn wij als inrichtend orgaan niet aansprakelijk voor.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#163 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#164 |
Europees Commissaris
|
![]() Van de confituur wisten we toch de waarde. Zou je er nu geen waarde opplakken van dat etentje? (zal wel moeilijk worden vermits het gezelschap de meerwaarde moet bepalen boven het eten). Toch wel van belang om te ruilen nietwaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() 500 euro? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 31 mei 2006 om 20:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() verdorie! zitten jullie nu nog steeds enkel aan het etentje met Nynorsk? Zo krijgt Beggarking nooit zijn stuk grond hé.
Niemand die een tegenbod heeft gedaan voor het etentje? (wat is het? frietkot, McDonalds, Comme chez soi, of Nynorsk?) Ben eens benieuwd wat er volgt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() voor alle duidelijkheid, en om Duitse toestanden te vermijden: het is niet de bedoeling dat ik opgegeten word.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Voor de rest wat de waarde betreft. Bovenstaand voorstel van Nynorsk is zo'n honderd euro waard plus de meerwaarde van het gezelschap natuurlijk maar vermits we keiharde businessmen zijn rekenen we dat niet mee. En vermits een etentje met twee uit minstens twee menu's bestaat maal twee dus. Is dus minstens ongeveer 200 euro. Zeker niet slecht in ruil voor een pot confituur. Laatst gewijzigd door Karma : 31 mei 2006 om 20:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is dat per dag of per maand?
![]() |
![]() |
#175 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#176 |
|
![]() ik denk dat ik mij vanuit commerciele overweging voor ene keer hier een beetje moet inleven in de leefwereld van de niet - armen en dat het mss beter is dat het etentje ook niet op de kosten mag zijn van nynorsk want dat niet armen zich zouden kunnen generen om op kosten van een dame te gaan eten.
ze zijn er nogal gevoelig voor om in dat geval als profiteur te kunnen aanzien worden denk ik. ikzelf heb daar zo geen moeite mee want ging al meermaals eten en feesten enz op kosten van een dame. dus ik stel tussendoor ff voor dat het etentje ook op kosten van de heren mag zijn - tenzij er een dame wil gaan eten met nynorsk natuurlijk dan moeten ze zelf maar uitvechten wie er betaald ![]() soit hoe dan ook het gezelschap is meer waard dan het etentje he komaan he zeg hebben jullie geen ballen ? of liggen jullie thuis mss allemaal onder de sloef ? ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 31 mei 2006 om 22:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En sorry, maar een blind date ...... da's nog altijd afwachten he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
We gaan hier toch geen kat in een zak kopen zeker ![]()
"A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort." Laatst gewijzigd door Monocle : 31 mei 2006 om 22:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Die gangen duren me trouwens te lang meestal, en dan krijgt men iets op de teljoor dat men moet gaan zoeken met een vergrootglas. Als men eenmaal de smaak te pakken heeft gekregen, .... is 't eigenlijk al lang op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
![]() |
![]() |