![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Wie wordt wereldkampioen voetbal? | |||
Brazilië |
![]() ![]() ![]() |
15 | 19,23% |
Engeland |
![]() ![]() ![]() |
5 | 6,41% |
Italië |
![]() ![]() ![]() |
4 | 5,13% |
Argentinië |
![]() ![]() ![]() |
19 | 24,36% |
Nederland |
![]() ![]() ![]() |
11 | 14,10% |
Ander |
![]() ![]() ![]() |
24 | 30,77% |
Aantal stemmers: 78. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Na afgelopen zondag denk ik daar iets anders over...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Banneling
|
![]() Amai, 18 mensen op Argentinië gestemd. Heeft de match tegen Servië-Montenegro jullie geïnspireerd of hoe zit dat?
Duitsland is op een wk en ek altijd favoriet, al spelen ze met de tot Duitser genaturaliseerde Belgen ![]() Laatst gewijzigd door stonaar : 27 juni 2006 om 15:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Onder andere. Bovendien zijn de keuzemogelijkheden nogal beperkt, waar staan Duitsland, Frankrijk, Spanje bijvoorbeeld?
Laatst gewijzigd door Weezer : 27 juni 2006 om 15:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Banneling
|
![]() Frankrijk? Lachen geblazen! Ze konden (zie vorig wk), en kunnen nog steeds niet deftig aanvallen
![]() Spanje, op elk wk en ek worden ze aangeduid als favoriet, hoe lang is het geleden dat Spanje nog de finale heeft gespeeld? Engeland, als Engeland het wk wint of finale speelt, dan mogen jullie mij een kopje kleiner maken. Ik geef toe, ze hebben fantastische spelers als: gerard,lampard,crouch, .. maar voor de rest? Portugal maakt denk ik aardig kans om het wk te winnen, ze moeten wel Selecao verslaan. De lijst is voor het wk opgesteld, maar als je naar de namen kijkt: Pauleta,Deco,Costinha,Simao,Figo,Ronaldo,Ricardo,M aniche, ... Nederland maakte inderdaad kans om het wk te winnen. Kuyt stond tegen Portugal niet scherp, een 'dode' Nistelrooy zou makkelijk twee goals gescoord hebben. Daarenboven heeft Van Basten Huntelaar niet geselecteerd. Als je vlot scoort (wat niet het geval is, tegen Servië matiga 1-0, dankzij individuele acties van Robben, tegen Ivoorkust was het twee geluksgoals en tweede helft bibberen, .. tegen Argentinië waren ze niet slecht), dan klaagt niemand maar ... Van Basten moet ontslag nemen of worden ontslaan Laatst gewijzigd door stonaar : 27 juni 2006 om 16:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat doet er niet toe, daarom moet je nog wel de mogelijkheid hebben om op ze te stemmen. Maar goed, nu Hiddink er ook uit ligt: Vamos, Vamos, Argentina!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Banneling
|
![]() Ik supporter (al enkele jaren), voor Argenintië. Ze moeten wel hard knokken om wereldkampioen te worden. Tegen Duitsland zal het echt niet makkelijk zijn.
En we moeten Azzurro niet onderschatten. Ook al hebben ze tegen de Aussies niet goed gespeeld. Gevaarlijke mannen, die Italianen Laatst gewijzigd door stonaar : 27 juni 2006 om 15:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ja, als ze hun hoofd erbij kunnen houden tenminste. Nu weer de teammanager van Juve die uit het raam sprong...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Banneling
|
![]() Hiddink is een genie, ik overigens ook.
De Russen hebben geluk, die zijn zo geplaatst voor het wk 2010, en zullen gegarandeerd, minstens de tweede ronde halen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Spanje - Frankrijk : 1-3
"Les Bleus" are back !!!
![]() |
#170 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() jammer
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Banneling
|
![]() de kwartfinales
30/06 duitsland - argentinië italië - oekraine 01/07 engeland - portugal brazilië - frankrijk |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgende match gaat moeilijk worden maar ze maken kans. Brazilie...kijk maar uit.
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb gisteren genoten van de voetbal. Eerst Brazilië - Ghana. Er zat meer in voor Ghana, maar ja, Brazilië maakt de doelpunten, en daar gaat het om in voetbal.
Frankrijk heeft mij aangenaam verrast. Het was een mooie wedstrijd, en ondanks mijn voorkeur voor Spanje moet ik toegeven dat Frankrijk verdiend heeft gewonnen. Nu is het uitkijken naar vrijdag 17uur, Duitsland - Argentinië. Een finale in kwart finale. Mijn verwachtingen staan hoog. Ik hoop dat Argentinië het haalt, maar Duitsland heeft in dit tornooi op mij indruk gemaakt. Italië - Oekraïne is minder spannend, ik denk dat Italië het haalt Zaterdag mag Engeland spelen tegen een verzwakt Portugal, en daarna is het uitkijken naar Brazilië - Frankrijk. Lekkere voetbaldagen tegemoet. ![]() Laatst gewijzigd door Antoon : 28 juni 2006 om 08:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Banneling
|
![]() Ik niet.
Eerste helft Brazilië-Ghana was goed, tot Adriano's goal niet werd afgekeurd. Toen was de match afgelopen. Ik wilde geen minuut van het spektakelstuk missen, tevergeefs, in de 55' moest ik zappen. Ik kreeg hoofdpijn. Frankrijk-Spanje was nog erger. Alleen om Franck Ribery te zien voetballen, heb ik naar die wedstrijd gekeken. Saaie match ![]() Italië-Oekraine belooft niets De anderre matchen kunnen wel leuk zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een ***knip*** ***knip*** ***knip*** wereldbeker.
![]() Nu zelfs Ronaldinho eruit ... ![]() ![]() ![]() Nu maar voor Italië supporteren zeker.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 1 juli 2006 om 22:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Banneling
|
![]() duitsland - argentinië: messi moest spelen !!! Duitsland heeft niet zoveel beter gespeeld dan argentinië, maar ik gun het hem, ze zijn gastland.
italië - oekraïne: Italiaanse verdediging is klasse apart, middenvelder Gattuso, een echte dynamo! Dan heb je ook Zambrotta, heeft match van zijn leven gespeeld; een goal, een assist en een goal tegengehouden. engeland - portugal: engeland begon goed, maar zakte af. Na rood voor rooney, konden ze amper aanvallen, maar nog hebben ze met 10 man niet minder dan portugal gespeeld. Tot de strafschoppen, Ricardo was fantastisch ! frankrijk - brazilië: teveel respect voor elkaar, te nonchalante houding van braziliaanse spelers, ronaldo had geen hoesting om te lopen, .. aan de andere kant zizou, speelde voortreffelijk, ribery was ook goed, eigenlijk heel frankrijk was goed ... wat pijnlijk is, is dat brazilie met een andere opstelling makkelijk kon winnen .. jammer op het volgende wk zullen we cafu,roberto carlos(hij is niet slecht, maar brazilië heeft betere spelers op de bank staan), ronaldo, emerson, ... zeker niet missen. Laatst gewijzigd door stonaar : 1 juli 2006 om 22:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Brazilië heeft er gans het tornooi niks van gebakken. Ze dachten dat ze in een of andere Nike reclame aan het spelen waren.
|
![]() |
![]() |