![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#162 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Parlementslid
|
![]() Dat is ook op dezelfde link te vinden (blz 6, hangende zaken, nieuwe zaken, afgesloten zaken). Je vindt er ook terug welke taalgroep onevenredig veel magistraten heeft (blz 12)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gaat hier niet open maar ik denk te weten wat op blz. 12 staat.
![]() |
#165 |
Parlementslid
|
![]() Abdellah Ait Oud herkende zichzelf op TV, en heeft zich gemeld bij de politie. 't is dus nog niet zeker dat hij de dader is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zal het nog een keertje zeggen. De zaak rond de MP3 moord en de zaak rond HVT werden al vroeg uitgespit op dit forum. Vele reacties bleken fout. Wacht hier verdorie de uitkomst af.
Ik geef toe dat ik veel vraag, gezien de politiek en de media in de zaak HVT alles hebben gedaan om te scoren. Het gerecht heeft in die zaak nog geen uitspraak gedaan en het parket ook niet. Maar ja... WIJ moeten eerlijk blijven, niet ? Laatst gewijzigd door Jazeker : 14 juni 2006 om 01:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Vandaag op Nederlandse TV vernomen dat verdachte zich heeft gemeld bij politie. Over "daderschap" geen nieuws en/maar OOK zijn de vermiste kinderen nog niet opgespoord. Gruwelijke onzekerheden, maar vermijd liever ondoordachte/onredelijke reacties.
![]() |
![]() |
#169 |
Banneling
|
![]() spreek voor jezelf , viezerik! Betrek mij daar niet bij.Wees bewust dat je met die "wij" aan anti-belgisch racisme bezig bent.Met zelfhaat, en nestbevuiling.Wat mij betreft mag je dat doen, maar spreek dan enkel in je eigen naam.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar laat ons ook hier het onderzoek afwachten.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
|
![]() Citaat:
Lamentabel en onfatsoenlijk. Houdt de dief!
![]() |
![]() |
#174 |
Vreemdeling
|
![]() Eigenaardige thread is dit hier, op enkele uitzonderingen na staat schuld en onschuld ei zo na vast.
Ik heb enkele bedenkingen: 1. Is er sprake van een misdaad? Dat weet ik niet. Kan iemand me met feiten aantonen dat het hier om een misdaad gaat? Of gaat het om een onrustwekkende verdwijning. 2. Indien niet kan worden aangetoond dat het om een misdaad gaat, kan er voorlopig geen 'verdachte' zijn. De communicatie van gerecht en media was je dat niet omdat ze sedert gisterenmiddag spreken van een 'verdachte' zonder te spreken over een misdaad. 3. Ik wil de enkelingen die in deze thread oproepen om niet tot vooroordelen over te gaan bijtreden. We weten niets en het zou wel eens een koude douche kunnen worden, mocht blijken dat feit en veronderstelling mijlenver van elkaar zijn verwijderd. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ondertussen heeft hij zichzelf gemeld, hij had zijn eigen tronie op tv gezien... Hij ontkent echter, en de meisjes zijn nog niet weergevonden. We zullen zien wat er allemaal van aan in, in elk geval, ne vieze verkrachter die weer eens veel te vroeg weer vrij rondloopt... Mijnheer was vervroegd vrij. Nu ja, vooralsnog, we weten niet of hij het gedaan heeft, en zoals hierboven reeds gemeld, zelf nog niet eens of er iets gebeurd is. (geen getuigen, geen lichamen, ... het kan even goed een alliën obduction zijn... ) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Parlementslid
|
![]() 4x10E6 schreef :
Citaat:
Mag ik je er op wijzen dat het subforum samengevat onder de benaming "Van Temsche" reeds (lang) gesloten is ! Nochtans, mag ik je feliciteren voor de bondige samenvatting, van het linkse geilen, om uw woorden te gebruiken, op het betrokken, nu gesloten, subforum.
![]() |
![]() |
#177 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Die hogere klassen toch, we zouden ze van bij de geboorte een universitair diploma cadeau moeten geven! Laatst gewijzigd door baarle : 14 juni 2006 om 09:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Banneling
|
![]() TRANSIT-Informationsseite
Die aufgerufene Domain ist derzeit nicht erreichbar, da es administrative Probleme gibt. Der administrative Ansprechpartner bzw. Domaininhaber sollte inzwischen über die Probleme informiert sein. Wir rechnen daher in Kürze mit ihrer Behebung. Sollten Sie als administrativer Ansprechpartner bzw. als Domaininhaber jedoch noch nicht über die Schwierigkeiten unterrichtet sein, so liegt das unter Umständen daran, dass wir Sie nicht erreichen konnten. In diesem Fall wenden Sie sich bitte an: DENIC eG Support Wiesenhüttenplatz 26 60329 Frankfurt Telefon: +49 69 27 235 275 Fax: +49 69 27 235 238 E-Mail: [email protected] |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
|
![]() In Amerika zijn lijsten op internet van CHILD MOLESTORS en PREDATORS te vinden, met naam en soms ook foto, zodat de mensen die in de buurt wonen bijvoorbeeld kunnen uitkijken met hun kinderen.
Het is een grof schandaal dat kinderverkrachters vrij rondlopen in dit land. |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 14 juni 2006 om 10:42. |
|
![]() |
![]() |