![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Misschien lukt het ginder om een paar rednecks via Fox News bang te maken met verhalen over THE TERRORISTS, maar aangezien ik zelf voor een deel onder die noemer val heeft die zeik - gelukkig - niet al te veel vat op mij. Spijtiger voor jou dan voor mij eigenlijk, want ik heb geen pamper te verversen telkens ik een of andere "bedreiging" vanuit het midden-oosten zie op TV. Trouwens, als Belg moet ge uw muil niet te ver opentrekken wat betreft pedofilie, wink wink. Voor de rest ben ik helemaal niet verzuurd, ik geniet elke dag zoveel mogelijk van het leven, zonder zelfs maar enkele seconden te denken aan eender welk gevaar dat plots van achter de hoek kan komen springen. Wie leeft onder angst heeft geen leven, so I pitty the fool!
"Throw a stone in any direction, and you will hit Kali Yuga" Laatst gewijzigd door Bottenskrapet : 16 maart 2010 om 12:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Geloofsbelijdenis moet voor iedereen mogelijk zijn, en mag voor mijn part absoluut geuit worden via een hoofddoek of eender wat. Zolang er niemand mee gekwetst wordt, of gedwongen wordt om zich te bekeren maakt het voor mij niet uit. Waar is de tijd dat we door nonnekes onderwezen werden (ook hoofddoeken begot). Tis al bij al nog niet zooo lang geleden dat we geslaan werden als we ons op de gebruikelijke momenten niet keerden tot Den Heere Jeeze. Ik heb trouwens ook een tattoeage die gelinkt kan worden aan mijn "geloof". Ga je mijn arm afhakken zoals de slechterikken doen?
![]() |
![]() |
#163 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() religie heeft geen plaats in opvoedingsinstellingen.
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van mij zouden ze mogen moraalfilosofie geven als ze toch in dat nonnepakje voor de klas willen staan
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij moet veel "slechte" leraars gehad hebben. Persoonlijk heb ik heel goede herinneringen aan m'n schooltijd. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Of je al dan niet een goeie schooltijd gehad hebt moet toch niet afhangen van je leerkrachten, of wel? Soit, ik ben hier niet het onderwerp.
![]() |
![]() |
#167 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
zolang nudisten hun overtuiging niet in het openbaar mogen beleven, de anderen ook niet! Zolang godsdiensten niet omkunnen met de realiteit hebben ze er ook geen plaats in; dus beleven in de privésfeer of niet beleven.
![]() |
![]() |
#168 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Gezien uw probleem met godsdienst denk ik dat gij op zoek zijt naar iets / iets tekortschiet.
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() In Nederland is een hoofddoek voor de klas ook verboden, in ieder geval wel voor deze leraar... [/verder geen commentaar]
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het ene, om dat het hun vreemd is, wordt een sekte genoemd en verboden en het andere gesubsidieerd, al is het even zeer een sekte. Er zijn geen andere geloofsorganisaties. Het zijn allemaal sekten. Eender welke organisatie die een geloof predikt is een gangsterbende. Wanneer een organisatie mij komt vertellen dat ik ze moet geloven zonder er zelfs maar over na te denken, en dat is wat GELOOF is, is een malifide organisatie. Voor de rest geloof jij thuis ,wat mij betreft, dat het water van beneden naar boven loopt. Als gij als een mafkees door het leven wil gaan is dat uw zaak zolang dat ge er buitenshuis maar geen andere mee lastig valt. En dat doen er velen wel met aan de bel te komen hangen met hun leer van god. Laatst gewijzigd door Garry : 16 maart 2010 om 19:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De school is privé, dus privé moet je geen hoofddoek dragen. En mag je nudisme doen ? wat is het probleem ?? Een naakte moraalfilosoof zal wel ferm rond de pot moeten draaien om zijn punt geloofwaardig te houden.
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 16 maart 2010 om 19:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu sowieso moet de subsidieren van de kerken (een uitvindinh van paula dhondt dan toch weer zo'n dwaze aberratie vande multiculknuffelaars) volgens mij gewoon afgeschaft worden... Je gaat die imans hier toch geen inkomen geven om te recruteren voor AlQ. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind dat hoofddoeken maar gedragen kunnen worden vanaf de leeftijd van meerderjarigheid, het moet immers gaan over een vrijwillige keuze, onder die leeftijd mag er ervan uitgaan dat vooral druk van de omgeving de hoofddoek oplegt. Maar eenmaal meerderjarig kunt u of ik niet verbieden dat vrouwen in hun privéleven een hoofddoek dragen, dat is immers hun goed recht; ookal is het de guillotine van vrouwenrechten! Wat wel kan is duidelijk die guillotine van vrouwenrechten niet erkennen als gelijkwaardig aan de juridische situatie van vrouwen hier, dus kunnen werkgevers, scholen dit verbieden, maar anderen het recht geven om de hoofddoek te verwijderen is een regelrechte dictatuur; in je privéleven heb je recht op je eigen waanzin, daar blijft u of een ander mooi vanaf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Europees Commissaris
|
![]() hoofddoekenverbod door inrichtende machten wordt waarschijnlijk verboden door de raad van state als ze het advies van de auditeur volgen, wat meestal ook het geval is.
Het is blijkbaar aan de wetgever om dergelijk verbod in te stellen. Dus al die ontslagen kunnen nog wat gaan kosten. Dat heb je als je te gretig omgaat met ge- en verboden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
zolang hem niks in de pot steekt zal't wel goed zijn zeker ![]() het probleem is dat religieuze groepen steevast over respect wenen zonder ook maar enig respect aan de dag te leggen voor andere overtuigingen. Als je vindt dat je zus of zo voor een klas mag staan dien je ook te aanvaarden dat andere mensen een andere invulling aan zus of zo geven en dien je dat ook te aanvaarden.
![]() |
![]() |
#179 |
Gouverneur
|
![]() De hoofddoek zoals die nu wordt gedragen door jonge meisjes en vrouwen is een vlag: de VLAG van de voorpost van een extreemrechtse ideologie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Dat zegt God en daar moet men begrip voor hebben.”
Waar heeft dat kieke dan die god tegengekomen die dat dat tegen hem/haar gezegd heeft? In de foulardekes afdeling van de CNA zeker. Op 6 dec kun je daar Sint Niklaas tegen komen ook. http://www.bruggenbouwers.com/2009/0...e-wet-van-god/ "Ze bedekt haar schoonheid". Moet dat van God of is dat om geen aanstoot te geven aan vreemde mannen. En dit dan. Is dit http://www.youtube.com/user/MuslimA7583 ook misschien om geen aanstoot te geven aan mannen? Wat voor mannen zijn dat dan die moslims? Moet ge die dan niet beter allemaal achter tralies zetten als dat zo'n onbetrouwbare kwasten zijn dat ze voor alles wat vrouwelijk is een bedreiging vormen? Laatst gewijzigd door Garry : 17 maart 2010 om 23:20. |
![]() |
![]() |