![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Banneling
|
![]() Het onderzoek is inderdaad nog altijd bezig. Maar ik wou gewoon laten zien wat de familie en een heleboel andere mensen denken i.v.m. het incident.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Meerdere zaken storen me.Eerst en vooral de netjes opgeplooide kleren, van in het begin al. Maar de uitleg die de broer daarover geeft?!!Men heeft de dode verplicht om zich uit te kleden, "om hem te vernederen"?! Als ik achterna gezeten word door 4 woestelingen die me toeschreeuwen dat ze me gaan vermoorden, en me vervolgens klem zetten, zal ik van me af bijten zolang ik nog adem heb, ofwel met kleren en al in de rivier duiken.Hoogstens zou ik snel m'n schoenen uittrappen, en m'n jas wegzwieren, om beter te kunnen zwemmen.Maar dit!...Nee, dat verhaal klopt langs geen kanten.Wie er liegt, of zich vergist, weet ik niet , maar er zit iets scheef. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De verdwijning is pas 4 tot 5 dagen na datum gemeld bij de politie die er daarna massaal op uittrok.
Die Bouazza's zoeken een zondebok. Tot en met. |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is nu eens een bron die ik vertrouwen boven wat ik las in De Standaard, GVA, De Morgen en HLN. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Banneling
|
![]() Ik werd in elk geval ook al eens ontvangen op het politiekantoor Lange Nieuwstraat op gelijkaardige manier.
De rol van die Yannick las ik in andere kranten ook. Ik las nergens de uitslag van de autopsie....en dat terwijl in Antwerpen parket en politie naar de pers lekken over alles en nog wat: over de dood van Bouazza las ik geen lek Laatst gewijzigd door filosoof : 7 augustus 2006 om 00:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
[SIZE=2]"Toen ik mijn broer na 48 uur als vermist ging opgeven bij de politie in Wilrijk, wist ik al dat er iets niet klopte. Als Mohamed al eens van huis wegbleef, bijvoorbeeld omdat hij bij zijn vriendin bleef slapen, liet hij dat weten. Dat had hij deze keer dus niet gedaan. Bovendien stond zijn gsm af en wisten noch zijn vriendin noch zijn kameraden waar hij uithing. Toen Hamza dan ook nog eens vertelde dat er die zondag in Red and Blue rellen waren én dat hij dacht ik Mohamed die nacht nog had gezien, kreeg ik een raar voorgevoel. Ik ben onmiddellijk beginnen rondbellen en hoorde snel over de rel rond de gebroken autoruit. Vrienden hadden mijn broer zien weglopen, met Y. achter hem. Dat heb ik de politie ook verteld. Ik heb gevraagd of er een aangifte gedaan was van die ingeslagen autoruit, ik heb verzocht zijn gsm te traceren en camerabeelden van de bank aan het Brouwersvliet te bekijken. Allemaal verloren moeite, want het interesseerde hen niet. (bits) De lokale politie heeft tien dagen lang geweigerd mijn broer te zoeken. “Hij is weggelopen van huis", zei men. Ik wist dat dat niet kon en ben mijn eigen onderzoek begonnen." Ik woon in Antwerpen en ik herinner mij nog zeer goed hoe ik en mijn vrienden (allemaal studenten) bezig waren over het incident en zijn verdwijning maar dat veel mensen er niet van op de hoogte waren. (We hebben nog zijn foto met vermist opgehangen in onze hogeschool!) De pers toonde helemaal GEEN aandacht, tot ongeveer 3 weken na het hele voorval! De familie was toen reeds geruime tijd niet tevreden over de houding van de politie. [/SIZE] Laatst gewijzigd door Uh-Huh : 7 augustus 2006 om 00:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Uh-Huh : 7 augustus 2006 om 00:45. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De politie en het parket houden vol dat ze pas ingelicht zijn door de familie 4-5 dagen na de verdwijning. Dat is tot op heden door de toch wel groot-bekkerige pers niet tegengesproken geweest. Na die melding zijn ze wel met groot geschut gaan zoeken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat de politie z'n hachje probeert te redden is wel duidelijk. ![]() Laatst gewijzigd door Uh-Huh : 7 augustus 2006 om 00:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen enkel Vlaams politiekorps kan zich permiteren om een allochtoonse klacht niet of te traag te behandelen.
Het CGKR en commitee P watertanden van zulke zaakjes. Ook hier horen we die organisaties totaal niet.... dat zegt mij meer dan genoeg of het Bouaziaans geleuter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heeft de mainstream media dan geprobeerd om de familie te interviewen? Maar natuurlijk niet, want het zijn stomme makakken die maar wat aan het leuteren zijn... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het artikel uit die extreem-linkse site heeft het over 48 uur, alle andere media spreken over 4 tot 5 dagen. Wie heeft gelijk, beste schat ? Ligt het aan mij of is die extreem-linkse site de aller-enigste die het heeft over 48 uur ? Citaat:
Tenzij die vier zatte autotochtonen ineens steriele handschoenen hadden en een perfect inzicht en een complete re-engineering deden van wat de research zou doen... dat gebeurt al wel eens met zatte aggressieve autochtonen. Zolang je niet met een degelijke bron komt aanzetten dan kan je het schudden. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Banneling
|
![]() Ik wil veronderstellen dat alles wat je zegt juist is, behalve dat "de politie er massaal op is uitgetrokken" en dat de jongen zelfmoord heeft gepleegd.
Ok, is "Het Laatste Nieuws" goed genoeg voor jouw superintelligent brein? "Voorlopig is nog niet bekend of de jongen geduwd werd of in het water sprong omdat hij achterna gezeten werd na een woordenwisseling aan een Antwerpse dancing. Wel is uit de autopsie gebleken dat hij de verdrinkingsdood stierf." http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_207308.html Aangezien je beweert dat zijn kleren netjes opgevouwen werden teruggevonden (bewijs?) kan het niet anders dan dat hij in de Schelde is geduwd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hoezo? Indien hij in de schelde zou geduwd zijn dan zou hij zijn kleren nog hebben aangehad. Nu lijkt het er meer op dat hij zijn kleren heeft uitgetrokken, netjes opgevouwen heeft en daarna in het water gesprongen.
![]() |
#178 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waar is uw bewijs dat hij niet vrijwillig in het water is gesprongen?
![]() |
#180 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |