Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 augustus 2006, 22:57   #161
Black Cat
Minister-President

Black Cat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
wie ?!
Dit is bv provo-spam. De poster weet maar al te goed dat je niet binnen het reglement kan antwoorden en stuurt er toch op aan.
Oud 3 augustus 2006, 22:57   #162
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN

King of beggars and fleas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Black Cat Bekijk bericht
De post gaat helemaal niet over het onderwerp (of deelaspecten ervan). Integendeel hij maakt enkele opmerkingen die op een of andere manier "op de man" spelen volgens wat blijkbaar het belangrijkste is in het bestaan van vele van deze forumleden: wat anderen vertellen over hen. Hoe dan ook naast de kwestie.

Op kritiek antwoorden met "bol het af" kadert tevens in wat ik opmerk, nl dat door medewerking van de moderatoren sommige forumleden voorzien worden van provospam, ten einde het overwegend extreem-rechtse promotie-karakter (dat blijft mijn mening) van dit forum te bewaren.

De politieke voorkeuren van de poster zijn bekend, nl extreem-rechts flamingant (pleonasme?)

Het onderwerp van deze draad is de instemmende houding van de moderatoren die het mogelijk maakt dat spammers hun ding doen ten nadele van voor hen "andersdenkenden", zodat dit forum een extreem-rechts karakter krijgt, en het eindeloos herhalen van dezelfde extreem-rechtse topics.

Samen gelezen met de opmerking hier wat hoger dat deze site of fora in het algemeen soms dienen als informatie-oriëntatie bij verkiezingen, blijkt dat dus helemmaal niet zo onschuldig.

De aanwezigheid van de cyberhooligans, zoals ik meende te lezen, is dus geen toeval.
ik ken metternich hier op het forum als iemand die los van zijn NSV engagementen steeds inhoudelijk post.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 3 augustus 2006 om 22:58.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2006, 23:01   #163
Black Cat
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas Bekijk bericht
ik ken metternich hier op het forum als iemand die los van zijn NSV engagementen steeds inhoudelijk post.
Ik niet. Eigenlijk verandert dat niet veel. De vraag ging over deze post hier.

Het probleem is dus dat de moderatoren "normale reacties" noemen wat in feite provospam is (als het maar niet over hen gaat natuurlijk).
Oud 3 augustus 2006, 23:02   #164

Standaard

Citaat:
Dit is bv provo-spam. De poster weet maar al te goed dat je niet binnen het reglement kan antwoorden en stuurt er toch op aan.
bwaah als het dat maar is. dan kan je ook zeggen dat mijn postings provospam zijn he want door te spreken over mentaal minderwaardige spamzakken lok ik uit dat men wil weten wie ik bedoel.

soit er zijn idd een paar cyberhooligans hier - en de ergste die ik ken ( en nee ik zeg niet wie ) is in alle geval al geen VB er.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
Oud 3 augustus 2006, 23:04   #165

Standaard

Citaat:
Ik niet. Eigenlijk verandert dat niet veel. De vraag ging over deze post hier.

Het probleem is dus dat de moderatoren "normale reacties" noemen wat in feite provospam is (als het maar niet over hen gaat natuurlijk).
ok het klopt dat die ene post mss wel spam was, doch het fascisme ervan zie ik niet.

ik heb er zelf ook niks op tegen dat iemand eens een keer spamt ( doe het zelf soms ook wel eens - maar er zijn er een paar die hier NIKS anders doen en dan vindt ik dat je gelijk hebt dat er iets tegen gedaan mag worden.
Oud 3 augustus 2006, 23:08   #166
Black Cat
Minister-President

Standaard

Citaat:
bwaah als het dat maar is. dan kan je ook zeggen dat mijn postings provospam zijn he want door te spreken over mentaal minderwaardige spamzakken lok ik uit dat men wil weten wie ik bedoel.

soit er zijn idd een paar cyberhooligans hier - en de ergste die ik ken ( en nee ik zeg niet wie ) is in alle geval al geen VB er.
Helemaal niet, want je opmerking is een reactie op de acties van de spammers. Als je hen bij naam zou noemen zou jij "een bekeuring" kunnen krijgen van een of andere achterlijke-mod-met-de-klak, maar de spammers niet.

Dat is een systeem, en daar gaat het om.
Oud 3 augustus 2006, 23:10   #167
Metternich

Metternich's schermafbeelding

Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
Standaard

Citaat:
Mijn NSV!-engagement gaat hand in hand met mijn ideologische ideëen

Metternich is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2006, 23:13   #168
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Pelgrim's schermafbeelding

Standaard

*DING DONG*

graag antwoord aub.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim Bekijk bericht
geef ze eens, die voorbeelden?

oei, nu begin ik toch weer compulsief vragen te stellen zeker.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim Bekijk bericht
zeg dat nekeer eens tegen die lijst mensen die ik heb gepost?

maar dat is het niet, and there's nothing you can do about it 8)

ah ben jij dan voor censuur? Mag de extreem-blackcatistische spam ook aangepakt worden? Wat is juist extreem rechts? Ben ik extreem rechts? Vast wel want er staat voorwaar een VlaemSSche leeuw in mijn onderschrift.

De enige echte onvervalste niet-excuus linkse (ahum) op dit forum is uiteraard Black Cat zeker?
Oud 3 augustus 2006, 23:16   #169
Metternich

Metternich's schermafbeelding

Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
Standaard

Citaat:
De post gaat helemaal niet over het onderwerp (of deelaspecten ervan). Integendeel hij maakt enkele opmerkingen die op een of andere manier "op de man" spelen volgens wat blijkbaar het belangrijkste is in het bestaan van vele van deze forumleden: wat anderen vertellen over hen. Hoe dan ook naast de kwestie.
BC, je hebt dit onderwerp zodanig naar je toegetrokken, dat zowat elke opmerking op de man spelen is. Verwacht je dan een discussie-onderwerp waar iedereen "Akkoord" antwoordt?
Citaat:
Op kritiek antwoorden met "bol het af" kadert tevens in wat ik opmerk, nl dat door medewerking van de moderatoren sommige forumleden voorzien worden van provospam, ten einde het overwegend extreem-rechtse promotie-karakter (dat blijft mijn mening) van dit forum te bewaren.
Ik plaats mijn berichten hier los van personen die mij zogezegd zouden zeggen wat ik moet plaatsen. Complottheoriëen kun je plaatsen in het onderwerp "De nieuwe wereldorde" in "Politiek: Internationaal:".
Citaat:
De politieke voorkeuren van de poster zijn bekend, nl extreem-rechts flamingant (pleonasme?)
Extreem-rechts wordt vaak gedefinieerd als o.a. niet geven om de zwakkeren van de maatschappij. Ik kan mij niet herinneren dat ik ooit iets in die zin heb geplaatst of gesuggereerd.
Citaat:
Het onderwerp van deze draad is de instemmende houding van de moderatoren die het mogelijk maakt dat spammers hun ding doen ten nadele van voor hen "andersdenkenden", zodat dit forum een extreem-rechts karakter krijgt, en het eindeloos herhalen van dezelfde extreem-rechtse topics.
Ok, mijn antwoord is kort. Het is niet waar. Of is dit ook al off topic of spam omdat ik niet akkoord ben met jouw standpunt?
Citaat:
Samen gelezen met de opmerking hier wat hoger dat deze site of fora in het algemeen soms dienen als informatie-oriëntatie bij verkiezingen, blijkt dat dus helemmaal niet zo onschuldig.
Wat verwacht je dan van politics.be? Dat hier niet over partijen wordt gepraten en dat niemand hier zegt dat hij of zij voluit is voor één partij?
Citaat:
De aanwezigheid van de cyberhooligans, zoals ik meende te lezen, is dus geen toeval.
De enige cyberhooligans zijn zij die argumenten en standpunten afdoen als "off-topic", "naast de kwestie" of ze gewoonweg negeren omdat ze niet in hun kraam passen.

Metternich is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2006, 08:23   #170
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
bullshit, je moet een kat een kat noemen, je kan je niet beroepen op ' ... er zijn er die ... dit en dat ...' als je totale verdediging, en dan geen namen noemen hé, wat voor een platbroekerij is dat nu

... ofwel heb je iets, en dan mag je man en paard noemen, ofwel heb je niks en dan moet je je smoel houden ... maar die anonieme verdachtmakingen , daar krijg ik iets van ...

godverdomme, mensen, leer toch eens eindelijk strijden met open vizier.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2006, 08:40   #171
baarle
Eur. Commissievoorzitter

baarle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het probleem is dus dat de moderatoren "normale reacties" noemen wat in feite provospam is
U bent duidelijk de maatstaf der dingen. Alleen BC weet wat spam is.

Citaat:
(als het maar niet over hen gaat natuurlijk).
Een degoutante opmerking. Hier wordt nogal wat gekankerd en gescholden op de mods, niet in het minst door u, en daar volgt zelden of nooit een reactie van hen op. Het is dus een leugen.
Oud 4 augustus 2006, 09:15   #172
genehunter
Gouverneur

genehunter's schermafbeelding

Standaard

Conlclusies van deze draad:

- Black Cat vindt de posts van iedereen die het niet met hem eens is spam.
- Hij heeft moeite met het tussen de regels lezen van de boodschap in ironische opmerkingen die hij dan definieert als 'provospam'.
- Hij blijft bij z'n standpunt dat Politics.be een extreem rechts promotieplatform is.
Citaat:
als het maar niet over hen gaat natuurlijk
Je hebt nogal lef om dat te zeggen. Je komt hier op een forum en begint het volledig af te breken en te bekritiseren, mods incluis, onder het mom dat je een 'hoogstaand debat' aan het voeren bent in deze thread en al wie meewarrig reageert onder de 'spammat' schuift.

Als het forum u niet aanstaat, wees een vent, en verlaat ze. Och, vergeten, dit zal wel inhoudsloze spam zijn zeker?
genehunter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2006, 09:50   #173
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Bad Attila's schermafbeelding

Standaard

Eigenlijk heeft onze vriend BC nog geluk dat sommigen op zijn posts nog antwoorden. Want antwoorden heeft eigenlijk geen zin, het is toch spam.
Bad Attila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2006, 11:16   #174
humble
Burgemeester

Standaard

Born2be wild dit is de post die er zonder opmerking of reactie twee maal binnen één minuut gewoon uitgeworpen werd.
Toen ik daar opmerking over maakte kreeg ik nog geen reactie en werd geband.
het is gewoon de posting van Morghodius

Waar is de eer van zo een man, eerst de aanstoker en veroorzaker zijn voor aanslagen, brandstichting en moorden.
Dan als het een beetje te heet wordt in het huidige Libanon, verlaat de lafaard het land op basis van zijn Deens Pasport.
Uitwijzen zo een hypocriet.
Meer dan waarschijnlijk bekeerd hij zich nog tot het christendom of het joodse geloof als het past in zijn kraam.

Onder valse voorwendselen een internationale cartoonrel ontketenen? Geregeld! Als gevolg hiervan de Deense ambassade in Beiroet in vlammen zien opgaan? Done! Via diezelfde ambassade op de boot naar Denemarken stappen wanneer het IDF wat rotjes afschiet? PRICELESS!! Maak kennis met de ruggegraat van Ahmed Akkari, een van de geestelijk vaders van cartoongate. Weet u het nog? "Denemarken moet kaput! ies principe!" Right, maar nu de Libanese grond meneer Ahmed wat heet wordt natuurlijk niet. Ahmed zet de principes van zijn profeet (nsfw) net zo gemakkelijk overboord als dat hij een vlag in de hens steekt. Op de feauteau ontsnapt hij Libanon met een Deens schip. Zo wordt het natuurlijk nooit wat met die 72 maagden, Ahmed!! Houdt u de komende dagen de boot naar Antwerpen in de gaten?
Update: Moeha! Een veilig onderkomen zoeken bij Satan begint populair te worden!
Maak kennis met de ruggegraat van Ahmed Akkari, een van de geestelijk vaders van cartoongate.
http://bibelen.blogspot.com/2006/01/...e-mohamed.html
Weet u het nog? "Denemarken moet kaput! ies principe!" Right, maar nu de Libanese grond meneer Ahmed wat heet wordt natuurlijk niet. Ahmed zet de principes van zijn profeet (nsfw) net zo gemakkelijk overboord als dat hij een vlag in de hens steekt.
http://bibelen.blogspot.com/2006/07/...nish-flag.html
Op de feauteau ontsnapt hij Libanon met een Deens schip. Zo wordt het natuurlijk nooit wat met die 72 maagden, Ahmed!! Houdt u de komende dagen de boot naar Antwerpen in de gaten?

Update: Moeha! Een veilig onderkomen zoeken bij Satan begint populair te worden!
http://www.timesonline.co.uk/article...281367,00.html

Imams showed pedophile Mohamed

Danish Mohammed Cartoons

2006-01-14

Akkari and the Akkari file (also known as the Akkari Dossier 43)
The Danish newspaper, Ekstra Bladet, has obtained a copy of the secret case file, which Islamisk Trossamfund (Islamic Society of Denmark) has distributed on their "road show" in the Middle East: The imam and the unbelievers of Denmark (the article links to all 43 pages in the booklet).

It turns out that the 12 drawings in JyllandsPosten weren't sufficiently bad - at least not to justify a trip to the Middle East - so the imams have inserted a few extra images to make sure their trip wasn't a waste of money.

Danish Islamic Society claim they have received these images in mail, but they refuse to tell Danish newspapers, who has received them - and they won't allow the newspapers to interview these people. Danish Islamic Society has also failed to explain, why an entire country must be denigrated all over the Middle East because of 3 drawings mailed by a single person.

Spokesman Akkari showing the press a photo of "Mohammed as a pig". Actually it's a photo from a French pig-calling competition

As long as Danish Islamic Society have failed to properly explain, where they have obtained these images, why these images were distributed in the entire Middle East - and exactly what the Danish Islamic Society were hoping to achieve - we must assume the images belong to Danish Islamic Society.

The irony is that in doing so the Muslims have done exactly what they accuse the non-Muslims of doing: They have broken Muslim law by reproducing, publishing and distributing drawings of the prophet. And they have managed to out-blaspheme the infidel Danes by reproducing 3 blasphemous pictures that are far worse than anything ever published in JyllandsPosten.

© Dansk Islamisk Trossamfund / © Danish Islamic Society

These fake cartoons have never appeared in any Danish newspaper. They would probably be illegal. Only a lying imam, wanting to cause trouble, could think up such sick drawings.

© Dansk Islamisk Trossamfund / © Danish Islamic Society

The imams have not yet explained on their homepage, http://www.wakf.com/, why they distributed these disgusting images - and what they were hoping to achieve.

born2bewild

Laatst gewijzigd door humble : 4 augustus 2006 om 11:17.
humble is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2006, 11:22   #175
Jonas Elossov
Europees Commissaris

Jonas Elossov's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jonas Elossov
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door genehunter Bekijk bericht
B. Dat rechtse kiezers politiek meer geëngageerd zijn dan andere en bijgevolg oververtegenwoordigd op politieke fora.
Ooit eens bij stil gestaan dat er een zeer diepe kloof bestaat tussen politiek engagement en wat stoere praat verkopen op een anoniem forum?

Het overgrote deel van de rechtsen op dit forum zijn een stel indentiteitszoekende pubers die niet eens het lef hebben om op straat te komen met hun ideeën.
Oud 4 augustus 2006, 11:30   #176
Truder
Minister-President

Truder's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Truder
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jonas Elossov Bekijk bericht
Ooit eens bij stil gestaan dat er een zeer diepe kloof bestaat tussen politiek engagement en wat stoere praat verkopen op een anoniem forum?

Het overgrote deel van de rechtsen op dit forum zijn een stel indentiteitszoekende pubers die niet eens het lef hebben om op straat te komen met hun ideeën.
Flauwekul.
HEt is nu éénmaal zo dat de maatschappij aan het verrechtsen is. Niet alleen stemt 1/3 van de bevolking op het Vlaams Belang maar dan hebben we ook nog de rechtervleugels van de VLD - CD&V - N-VA - en ja hoor zelfs een paar BUB'els denken soms rechts.

Die paar linkse tafelsspringers hier dat zijn pas de pubers met een indentiteitscrisis. Hoeveel linksen zijn hier ouder dan 40?
Oud 4 augustus 2006, 11:32   #177
Uh-Huh
Banneling

Uh-Huh's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jonas Elossov Bekijk bericht
Ja inderdaad, op straat heb ik hun ideeën ook nooit gehoord
Uh-Huh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2006, 11:42   #178
Truder
Minister-President

Truder's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Truder
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh Bekijk bericht
Ja inderdaad, op straat heb ik hun ideeën ook nooit gehoord
De straat is ook geen plaats om met je politieke mening rond te zwaaien.
Als je iets wil bereiken doe je dat via de normale democratische weg en niet via betogingen en stakingen. Linkse rakkers zijn beroepsbetogers, er is altijd wel iets waar ze tegen zijn en waar ze de straat op voor willen komen. Net zoals sommige "jongeren" steeds opnieuw op straat komen om de boel af te breken. De rechtse stemmer zal eerder op normale en deftige manier zijn mening uiten.
Oud 4 augustus 2006, 12:10   #179
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Pelgrim's schermafbeelding

Standaard

anders gezegd: rechtsen zijn hypocriete bange kleinburgerlijke losers?
Pelgrim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2006, 12:13   #180
genehunter
Gouverneur

genehunter's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ben je nu in je eigen voet aan het schieten of ben jij soms één van die pippo's die soms aan de achteruitgang van Leuven station met pamfletjes van de pvda staan te zwaaien en pendelaars lastige te vallen met socialistisch links gezwam?

Citaat:
kleinburgerlijke
Geloof me, ik ken genoeg linkse kleinburgerlijke losers ook hoor.

Laatst gewijzigd door genehunter : 4 augustus 2006 om 12:14.
genehunter is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be