![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gelieve niet persoonlijk te worden. Laatst gewijzigd door Akira : 11 augustus 2009 om 22:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() jij opent een topic over de superioriteit van het homo zijn, ik wijs erop dat mijn ( volgens jou niet bestaande) kinderen op een totaal andere manier dan jij blijk van geeft op dit forum met hun geaardheid omgaan, zij niet zichzelf als gelijkwaardig, daarom niet superieur zien en vervolgens is dat volgens jou "off topic"...tja...meer gelijk kan ik niet krijgen!
Laatst gewijzigd door alice : 11 augustus 2009 om 18:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Waarom hebben sommige nood om overal en aan iedereen hun geaardheid bloot te geven (voor sommige letterlijk en figuurlijk). Misschien omdat er in bepaalde kringen personen zijn die ervan houden te shockeren en/of uit te dagen of, die van zichzelf niet weten of ze nu wel of niet normaal zijn.
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Banneling
|
![]() [quote=alice;4270729]Mijn kinderen zijn normaal, met hun geaardheid, dat maakt hen zo zelfzeker dat zij ook gemakkelijk aanvaard worden, ze hebben ook heterovrienden en sluiten zich niet op in hun geaardheid, dar scheelt veel. Tot heden heeft ook niemand ooit van hun geaardheid een probleem gemaakt, niet iedere homo is trouwens een gillende nicht met wapperende handjes, evenmin is iedere bi een halve vent zonder vrouwelijke kanten.[/QUOTE]
Ik denk dat het vooral die mensen zijn die op velen hun zenuwen werken, en het voor de " gewone " homos verbrodden. Ik ging vroeger dikwijls in een café, waar één der serveurs bekend stond om zijn homoseksualiteit . Die gast zag er gewoon uit, en niemand stoorde zich aan wat hij in privé uitstak, en met wie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Een mens zou zich voor minder superieur gaan voelen, nietwaar?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. De manier waarop ik op dit anonieme forum blijk geef van mijn geaardheid is niet per definitie de manier waarop ik daar in het echte leven blijk van geef. Een principe dat geldt voor iedereen die op dit forum actief is overigens. 3. Ik heb de woorden "off topic" nergens uitgesproken; ik heb je er enkel op gewezen dat ik jouw speculaties omtrent mijn persoonlijkheid niet apprecieer. Ze zijn niet alleen totaal verkeerd, maar ze zijn bovendien op geen enkele manier relevant voor dit onderwerp. 4. Jij denkt misschien dat je gelijk hebt gekregen, maar dat is nog niet hetzelfde al gelijk hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Deze personen gedragen zich als freaks, proberen te schokeren en te provoceren zoals bv. op hun gay parade met het gevolg, heel hun gemeenschap mag mee genieten van hetgeen ze hebben verkregen, spot en het bekeken worden als iets pervers en abnormaal. De starter van deze topic kwam eerst voor de dag met, "homoseksualiteit is normaal in de dierenwereld". Nu, heeft hij ergens iets gevonden van de ene of andere leuter die ervan uit zou kunnen gaan dat homo/bisex zijn iemand superieur maakt. Misschien dat hij eens zou moeten overwegen of homo's niet worden beoordeeld op hun gedrag m.a.w, misschien eens gewoon normaal doen inplaats van van alles en nog wat te voorschijn te willen toveren om toch maar als normaal te worden beschouwt maar het dan zich wel niet normaal kunnen gedragen en als een freak uit de bol te gaan.
![]() |
![]() |
#171 |
Minister-President
|
![]() Als u zich normaal/superieur voelt daar hoeft u een ander niet van te overtuigen dat laatste is al boven gekomen tijdens reactie's van u in andere topic's (u zult uzelf en uw reactie's zelf wel voldoende kennen dat men u geen bronnen aan te reiken nietwaar). Of, zou het kunnen dat u zelf niet zeker meer bent dat u wel daadwerkelijk normaal/superieur bent en u zit te vissen naar een bevestiging van ja raf u bent...........................................!
![]() |
#172 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat ik me hier in Bruxelles veel meer op m'n gemak zou voelen als iederéén wat vaker op dergelijke 'freaky' manier uit de bol zou gaan.
Er is volgens mij weinig gevaarlijks aan wat met een pluim in de kont en luidop meebrullend met slechte muziekjes bovenop een kleurrijk versierde kar staan dansen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'Mietjes' komen daar niet binnen, heb ik mij laten wijsmaken. Die zouden immers rechtstreeks naar de Hel gaan.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Banneling
|
![]() Homofielen hebben maar 1 ding voor ogen: shockeren voor de buitenstaanders en hun afwijkende geaardheid tonen!
We moeten onze kinderen beschermen tegen dit soort uitlatingen! Een totaalverbod op "roze zaterdagen" zou al een stap voorwaarts zijn,mede omdat de homomeerderheid zelf tegen dit soort carnaval is! |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik leg het even uit voor je terwijl ik gemakkelijkshalve even voorbij ga aan de vele gemaakte voorveronderstellingen. Eenvoudigweg komt het hier op neer : Omdat ook een deel van de bevolking die toevalligerwijs tenminste één eigenschap gemeenschappelijk heeft met de geviseerde doelgroep ook tegen een bepaald item betreffende die doelgroep is ... is een opgelegd verbod te verantwoorden ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk, je moet homo's laten zijn wie ze zijn, en volgens mij is de hele gayparade gewoon nodig, om misschien eens goed te shockeren, wakker te schudden...Veel van die kerels die dan heel gay ogen zitten de rest van de week strak in het pak, of zijn politieagent, wel lijken nogal wat homo' ( sorry mannen!) emotioneel veel intelligenter dan hetero mannen, wat verklaart waarom veel succesvolle mannen gay zijn! Trouwens vaak bloedmooie kerels he?
En sommigen..tja....valse nichten zijn er natuurlijk ook! ![]() |
![]() |
![]() |