![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Dat kan je toch niet zo ongenuanceerd stellen?Hangt dat niet af van de slaagkans (of in hoeverre het failproof is-niet 100% kan nog steeds een erg hoge slaagkans betekenen)?
![]() |
#163 | |
|
![]() Citaat:
Voor een kans op 100 (dus %) moet je er honderd doen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
Ik weet ook wel dat je om die slaagkans te berekenen tests moet doen.Ik weet ook wel hoe je een percentage (%) berekent. ![]() Waarom je dit meldt weet ik echter niet.Het is weer van hetzelfde... Zoals ik zei:Niet 100% failproof betekent niet dat er geen hoge slaagkans kan zijn.Ongenuanceerd afleiden uit het feit dat iets niet 100% failproof is dat het erg onwaarschijnlijk is dat ze het zouden gebruiken is voorbarig mits je de slaagkans niet kent.
![]() |
![]() |
#165 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Nog zo een.Ze zetten Norad op nonactief. Norad werd niet op nonactief gezet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Minister-President
|
![]() Ja,dat kan je Gun vragen.Ik wees er alleen op dat de reactie die op zijn bericht kwam niet echt een goeie was.
![]() |
#169 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#170 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Minister-President
|
![]() Ah,hou op.De technologie bestaat,dat is hier zelfs de algemene consensus,als je het wil,dan zoek je het,zoals we allemaal doen.
![]() |
#172 | |
|
![]() Citaat:
Sta mij toe dit speculatie te noemen en geen bewijs! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
|
![]() Citaat:
Aan de manier waarop u zaken post maakt u duidelijk dat u nog niet veel kaas hebt gegeten van 9-11, zowel het officiële als de vele conspiracy verklaringen zijn voor U onontgonnen terrein. U mag dit tegenspreken maar het is eigenlijk zinloos. Op zich is met deze vaststelling niets verkeerd, ware het niet dat U zich soms opstelt als een Parcifal of Firestone en ook al ben ik het niet eens met hun standpunten omtrend 9-11, zij zijn veel meer op de hoogte van de gebeurtenissen dan U. U bent een leek, kom daar gewoon voor uit! Ik heb mezelf nog nooit hooggeïnformeerd genoemd, wat dat ook mag betekenen. Zoals reeds in de draad over believer-nonbeleiver (deze post) besproken en wat gek is voor jou en waarschijnlijk totaal onwaarschijnlijk in jouw ogen, ik hoor volledig in de kolom 'The rational thinker' thuis. serveer me die 5 graag
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 26 augustus 2006 om 14:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik ga de links hier NIET meer posten, er zijn verscheidene Amerikaasne kranten die hebben verklaard dat een hele resem top-officials van het Pentagon de dag vóór 9-11 hun vluchten van de dag er na (9-11) hebben geannulleerd omwille van terroristische dreiging. WAAROM ANNULLEEREN DE PENTAGON OFFICIALS HUN VLUSCHTEN VOOR 9-11 EN WORDT NORAD TEGELIJKERTIJD OP STAND DOWN GEHOUDEN? Is deze vraag nu zo moeilijk? Zijn hier nu zoveel domme wortels (cfr IKKWILL)? 't zijn maar vragen hé ![]()
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 26 augustus 2006 om 14:49. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Minister-President
|
![]() De discussie ging er dan ook gewoon over of het al dan niet mogelijk is.
![]() |
#176 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#177 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#178 | |
|
![]() Citaat:
Volgens U was Norad heel actief?
![]() |
![]() |
#179 | |
|
![]() Citaat:
![]() Ik zal er geen 5 posten maar hier heeft u alvast een beetje post om u eigenwaan wat te dempen: http://forum.politics.be/showthread.php?p=1877887#post1877887 -Gaan we nog een beetje verder? Weten jullie wanneer GEORGE BUSH I voor het eerst in het openbaar de term 'NEW WORLD ORDER' heeft gebruikt? ->Nope ... 9-11 ... 1991 ... http://forum.politics.be/showthread....50134&page=108 -Ik denk dat een aantal van uw cijfers met de haren getrokken zijn (300 ton voor een vliegtuig lijkt me een aantal factiren te veel van het goede) maar om een lang verhaal kort te maken: u hebt het hier over de druk die onstaat door de impact waar inderdaad de temperatuur zal beinvloed zal worden en maar geduren hele korte tijd van toepassing zijn, bij lage niet voldoende om 30 ton metaal en ander vaste stoffen te laten smelten. +hele discussie errond http://forum.politics.be/showthread.php?t=50134&page=98 Misschien zijn er morgen in Vlaanderen alleen al 20.000 mensen die LC2 op het net gaan bekijken ... En we zien wel wat morgen brengt ----------------------------------------------------- En toen was ik het beu omdat je het echt niet waard bent... Maar er zijn er nog (denk maar aan de posts over de 4000 joden etc. )dus... Wat dat "onwetend zijn" betreft ik post altijd maar beginnend van posts van u (of een ander) dus het zou me verwonderen dat u iets zou weten over mijn "onwetendheid" (zie posts 2 je eigen onwetendheid op wetenschappelijk vlak is er frapant). Maar inderdaad ik ben een "leek" ten opzichte van mensen als firestone en Parcifal... Wat dat rationele denken inhoud; bedenk het toch nog maar eens aan de hand van uw vele radicale fouten! Laatst gewijzigd door largo_w : 26 augustus 2006 om 15:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Omdat ze niet bestaan? (8:30 a.m.): Some US Leaders Are Scattered; Others in D.C. - General Henry Shelton, Chairman of the Joint Chiefs of Staff, is flying across the Atlantic on the way to Europe. - Attorney General Ashcroft is flying to Milwaukee, Wisconsin. Vergeten te verwittigen? |
|
![]() |
![]() |