![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: aangezien de opties te lang zijn, zie de startpost voor de 7 verschilende keuzes | |||
1 |
![]() ![]() ![]() |
7 | 11,11% |
2 |
![]() ![]() ![]() |
15 | 23,81% |
3 |
![]() ![]() ![]() |
7 | 11,11% |
4 |
![]() ![]() ![]() |
8 | 12,70% |
5 |
![]() ![]() ![]() |
3 | 4,76% |
6 |
![]() ![]() ![]() |
5 | 7,94% |
7 |
![]() ![]() ![]() |
18 | 28,57% |
Aantal stemmers: 63. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We wachten nog steeds op bewijs voor uw fluttheorieën.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wist na ca. 20 minuten lezen van de officiële versie, dat er zelfs grove leugens bij waren, gespikt met onwaarheden, en vele zaken onvolledig uitgelegd, zodat het een schijn gaf van technische uitleg.
Ik hoefde alleen maar specifiek op zoek te gaan naar de radartechnische kant van de zaak, en naar hun verhaaltjes van radar-covering en -detectie, zelfs bij de luchtafweertechniek zaten ze ernaast. Onderzoek had ik niet echt nodig, alleen de 9/11 commission-versie specifiek te lezen was voldoende. Zelfs expert-US´ers met enig verstand weten het wel beter, hier spreekt men van 25 hoograngige experten: Citaat:
het officieel verhaal of de officiële samenzweringstheorie is niets anders als een hoop leugens.
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 1 maart 2010 om 16:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat voor zin heeft het de lange versie te herhalen? Vertel me trouwens eens in je eigen simpele woorden waarom de scientific community deze paper van Harrit, Jones et al. niet serieus lijkt te nemen, want dat mogen we toch vaststellen, denk je niet? Probeer het eens onbevooroordeeld te bekijken en een beetje rationeel te blijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#165 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er staat inmiddels veel volk op uw negeerlijst.
Wenst u uberhaupt nog wel op het forum te blijven? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Wat een povere reactie en wat een bewijs dat je van geschiedenis blijkbaar niet zo goed op de hoogte bent. Maak eens een lijst van verlichte geesten die vandaag alom geroemd worden, (wetenschappers en filosofen) die in de tijd dat ze hun bevindingen presenteerden "niet al te serieus" (understatement) werden genomen, ja, zelfs verhinderd werden hun werk te publiceren. Je gaat schrikken hoe lang die lijst is, vrees ik. Dus het argument dat we aan iemands woorden niet te veel aandacht moeten besteden omdat het indruist tegen de heersende opinie, is hardly een argument at all. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heb zo'n creatuur maar eens als collega of als ondergeschikte : 'Als gij iets zegt wat ik niet wil horen, stop ik mijn oren dicht en zing heel hard LALALALALALALA.". Niveau! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Heb jij problemen om op mijn vraag te antwoorden? Doe misschien eens een echte poging? Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 1 maart 2010 om 16:21. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() ![]() U stelt mij de vraag waarom deze gasten niet ernstig worden genomen. Wel, da's simpel. Omdat zij iets beweren dat tegen de heersende opinie ingaat. En daarop stelde ik u de vraag: heb jij enig idee hoeveel mensen in het verleden hetzelfde lot hebben moeten ondergaan, maar achteraf bleken gelijk te hebben? Mocht je het niet goed begrijpen, ik wil enkel aantonen dat het feit dat mensen worden uitgelachen om hun ideeen, geen afdoend bewijs is dat ze ernaast zitten. That's all. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zo werkt wetenschap immers niet, als er een deftig argument kan gemaakt worden, zal dat aanvaard worden, ongeacht de consequenties. Jij veronderstelt hier dus -alweer- gemakshalve een cover-up door vele duizenden scheikundigen die het ' bewijs' van Harrit en Jones dus niet durven nemen voor wat het waard is. Wat een gigantische zelfoverschatting, wat een tunnelvisie, wat een absolute onkritische ingesteldheid. Heb jij nu echt zo'n blinde vlek dat je het aannemelijke scenario hier niet ziet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() M'n beste, noem me één 9/11 sceptic (welke z'n rang of titel ook is) die niet door U en uw medeconfraters wordt uitgelachen? Dat hij ingaat tegen de heersende opninie is zowat de enig drijfveer daarvoor. Citaat:
Wetenschappers van over heel de wereld klagen al meer dan tien jaar over manipulatie en dreigingen van overheden op allerlei vlakken. Hoe komt het denk je dat uw en mijn en ieders auto vandaag nog op dure benzine rijdt, ipv op water???? Omdat de wetenschap de techniek heeft aanvaard? Hell no! Ter info, de techniek bestaat al bijna 30 jaar!! En de reden dat de grote meerderheid het niet weet, is juist omdat de consequenties dramatische gevolgen zouden hebben voor een bepaald aantal mensen. Met andere woorden: het wordt verborgen gehouden voor ons. Citaat:
U maakt niet echt indruk daarmee. Laatst gewijzigd door Big Slick : 1 maart 2010 om 16:49. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Zware beweringen vragen zware bewijzen. Indien onvoldoende bewijs, cherry picking of leugens -> uitlachen. Als ik beweer dat er een smurf in mijn garage woont en ik kan enkel een vage foto met een blauwe vlek erop tonen, wordt ik ook uitgelachten door mijn collega's. Dat weet je gewoon en zo hoort het ook. Citaat:
![]() Simpele logica voor simpele mensen. Maakt geloof in dergelijke samenzweringen u een gelukkiger mens? Of is het een geloofssysteem om een complexe wereld te structureren? Het moet toch ergens een voordeel hebben dat ik niet zie? ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 1 maart 2010 om 17:09. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Satam_al-Suqami Nu wil ik gerust toegeven dat men het later getoond heeft op tv, en niet de dag zelf. Al bij al, ik blijf resoluut van mening dat de TV-Versie van 9/11 wel heel mooi in elkaar past. Beetje te mooi. Hoor de eerste ooggetuigen bezig op tv, paar helemaal niet in shock en helemaal gedetailleerd. Terwijl je op de achtergrond gekrijs en gekweel hoort. De amateur-beelden spreken anders, niemand weet wat er aan de gang is en barst letterlijk in tranen uit. Dat terzijde vind ik het daarbovenop nog eens extra verdacht dat we al live zitten voor Amerika zelf weet wat er aan de gang is. Amerika die altijd zo discreet is, betrekt plots de wereld bij iet wat ze naar eigen zeggen zelf nog niet doorheeft. Yeah right?! Waarom direct iedereen er live bij betrekken en niet eerst zien wat er aan de gang is? Alle gebouwen gaan naar beneden zoals een controlled demolotion (zie ook WTC7, een gebouw van staal dat door brand inzakt zoals een CD doet!) Het moest gewoon op iedereens oogleden gebrand staan die dag, het moest gewoon. Dit was een hiërarchie in werking. En ik moet niet meer vragen waarom, want zie wat er allemaal mogelijk is na 9/11. We stevenen af op een tweede Hitler affaire, maar naartoe jegens een andere cultuur nu. Het stinkt gewoon dat 9/11 gedoe, en waar rook is... En mogen ze mij hierboven op iet tegenspreken of debunken... Ik BELIEVE dat de hiërarchie er mede tussen zit en wel degelijk ons denken controleert om hun daden te rechtvaardigen. Ons denken controleren zoals men het media spektakel in elkaar flanste op 9/11. Making history.
![]() |
![]() |
#175 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
Durf jij hier te beweren dat het NIET mogelijk is een auto op water te doen rijden? Durf jij hier ontkennen dat deze techniek al 30 jaar verborgen wordt gehouden? Zo ja, ga uw gang en ik zal u onsterfelijk belachelijk maken. Nu terug naar m'n vraag uit m'n vorige post die u nog niet beantwoord hebt: Hoe komt het dat wij vandaag niet met auto's op water rijden? In de wetenschap dat je toch niet gaat willen (durven) antwoorden, zal ik het doen. Omdat deze techniek al 30 jaar verborgen wordt gehouden voor ons. Een conspiracy? Zéér zeker! Wie er allemaal achter zit? Dat weet ik ook niet. Maar de techniek best�*�*t, daar is geen speld tussen te krijgen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=7GDa-L4hHHo Ik wil hierbij nog volgende opmerken. Het is bewezen dat de input (van een idee) in de mind, veel dieper doordringt (en er nadien dus veel moeilijker is uit te krijgen) wanneer de persoon in een staat van shock is, dan wanneer hij in normale rustige toestand verkeerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb jij onderzoek gedaan ivm 9/11? Zoja, wat dan precies?
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Trouwens, ik wist niet dat jij een expert was in thermodynamica, om persoonlijk te kunnen inschatten hoe die watermotor dan precies werkt. Vertel me bijvoorbeeld eens hoe ze de lagere energiedensiteit van water tov. fosiele brandstoffen gaan compenseren in die verborgen techniek die ze al decennia achterhouden. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ik noteer dus dat je niet durft te ontkennen dat het bestaat, en daarmee blijft m'n vaststelling dat het verborgen wordt gehouden staan. Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Waar haalt u het vandaan dat je een techniek moet kennen om te weten dat hij bestaat???? ![]() ![]() Zoiets heet: geinformeerd zijn. Ik weet ook niet hoe het precies in z'n werk gaat om een raket in een baan om de aarde te brengen, maar ik weet dat de techniek om het doen bestaat. Laat me raden, jij als "superintellectueel" kan elke techniek waarvan je weet dat hij bestaat ook exact uitleggen? Citaat:
Btw, waarom ipv van het mij te vragen, zoek je het zelf niet op? Dat is wat iemand zou doen die nieuwsgierig is. Zeker iemand die zichzelf zo graag portretteert als "kritisch denker". Laatst gewijzigd door Big Slick : 1 maart 2010 om 19:12. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Sorry, maar ik vind echt dat je hier soms erg ver gaat zoeken. Mensen voor interviews worden nauwkeurig uitgezocht. Als ze een huiler nodig hebben zoeken ze er één, als ze iemand anders nodig hebben zoeken ze iemand anders. Reporters zijn professionals en weten verdomd goed waar ze mee bezig zijn. Verder waren ook op de live beelden huilende en schreeuwende mensen te zien. Dit is echt geen geloofwaardig argument volgens mij. We leven in een wereld van satellieten, internet, moderne technologie (ook al tijdens 9/11). Er hoeft maar een vlieg een scheet te laten en er staan cameraploegen op en vijf minuten later is alles op tv. Dat is een feit, en veronderstellen dat alles al geregeld was omdat alles snel op tv was is redelijke lulkoek. Je zat daar ook in New York. Een wereldstad van waaruit alles naar de rest van de wereld kan vertrekken. Ik heb absoluut geen kennis van zaken over Controlled Demolition, maar alweer vind ik het vergezocht. 's Avonds werden er beelden getoond van mensen die kennis van zaken hadden en quasi exact konden zeggen wanneer de toren ging instorten. Ergens kan ik er wel inkomen dat je gaat twijfelen, maar je argumenten zijn (en zelfs een conspiracybeliever moet het hiermee eens zijn) zijn onvoeldoende onderbouwd om mij te doen twijfelen. |
|
![]() |
![]() |