![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#161 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Je kunt bv wel vergelijken IJzerbedevaart of IJzerwake met een bijeenkomst van 'vaderlandse' verenigingen. En trek daar ook je conclusies. |
|
|
|
|
|
|
#162 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#163 | |
|
|
Citaat:
En dat is niet (echt) extreem rechts of extreem links. Enkel niet democraten hebben daar problemen mee |
|
|
|
|
|
|
#164 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat weten we ook weer. Bazilfunk weet hoe familie van een 'verkeerd' slachtoffer te troosten.
|
|
|
|
#165 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#166 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik vergelijk twee evenementen die dezelfde dag gebeurden. De Vlamingen gaan dus liever naar hun BV'S kijken dan naar een nationalistische bedevaart. De "Vlaamse zaak" interesseert blijkbaar niet de meeste Vlamingen.
|
|
|
|
|
|
#167 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#168 |
|
Minister-President
|
Velen zijn er nochtans van overtuigd dat meer bevoegdheden voor vlaanderen meer welvaart zal brengen. Hiervoor moet je niet persé naar de ijzer komen "hé". Het is toch niet omdat je afwezig bent op de bedevaart dat de vlaamse zaak je niet interesseert
|
|
|
#169 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De correcte verhouding is 1 mln/4 mln (stemgerechtigde kiezers) Angstwekkend veel, maar je mag die realiteit niet uit de weg gaan.
|
|
|
|
|
#170 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#171 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En wees gerust, zolang het VB geen 50% van de stemmen haalt zal dat er blijven en 25% is daar nog maar de helft van. Dus laat mijn niet lachen met het verhaaltje dat ze dit wel zullen moeten door breken. In Antwerpen had het VB 33% bij de vorige gemeenteraadsverkiezingen, de andere hebben gewoon hun meningsverschillen opzij gezet om het VB buiten te houden. Maar ik kijk van op de zijlijn toe en zie dus alles gebeuren zonder er in vermengd te zijn. Wat betekend dat ik met een open geest alle kanten kan beluisteren en bekijken. En kan dus zonder problemen aanvaarden dat er van alle kanten juiste vaststellingen komen van de problemen en kan ook zonder problemen de oplossingen voor deze problemen naast elkaar leggen en vergelijken. Vaak past de ene oplossing zelf de andere aan, maar even vaak zijn de oplossingen van alle zijden waardeloos of zelfs nog erger dan het probleem. Denk daar maar eens aan. |
|
|
|
|
|
|
#172 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#173 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het is weldegelijk 1 op 6, Want de kinderen van de niet VB stemmers denken met hun ouders mee en krijgen die hun gedachten goed mee. En de ouder wordende tieners die op het VB stemmen herhalen die niet eens ze deftig gaan nadenken over wat hun stem in feiten echt betekend. Laatst gewijzigd door Jantje : 28 augustus 2006 om 22:57. |
|
|
|
|
|
|
#174 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En dit enkel omdat ik een hekel heb aan broedertwist en schande. En ik denk dat de rede is waarom veel mensen er weg blijven. En ik heb zelf jaren lang de inkom gedaan en/of de lift in de toren. Maar ik moet je zeker niet zeggen hoe er vroeger broederschap en samenhorigheid heerste. Nu zijn de mensen bang als ze die dag op de vlakte komen. |
|
|
|
|
|
|
#175 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Er zijn slechts 4.000.000 stemgerechtigde Vlamingen. |
|
|
|
|
|
|
#176 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#177 |
|
|
Als je ziet dat het vreedzame Tienen de volgende stad is die is getroffen door VB militanten (plakploeg van vorige verkiezingen!) die er terreur zaaide in een stadje waar de 800 vreemdelingen (op 32.000) inwoners geen enkel probleem opleverden wordt het tijd om anti-terrorisme eerder op een bepaald soort van terroristische Vlamingen te richten dan te zitten rillen over de 4 procent die zich op geen enkele manier hebben bezondigd aan dit soort waanzin.
Terroristische partijen, die hun jeugd opzetten om zinloze terreur te verspreiden over het ganse land horen niet op een vredesmanifestatie maar dienen te worden ontbonden, vervolgd en vergeten. |
|
|
|
|
|
#178 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Angst voor wat sommige VB'ers laten zien. Angst voor de reacties van de anderen als er VB'ers op de vlakte komen. Angst vanwegen het onveiligheidgevoel. Angst voor wat er gebeuren kan. |
|
|
|
|
|
|
#179 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|