![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Zonder speculaties over CD, verdwenen vliegtuigen,... Dat er geen specifieke voorkennis zou geweest zijn, wordt nu wel erg ongeloofwaardig. (wat niet noodzakelijk wil zeggen dat 'ze' het zelf hebben gedaan; misschien wel een handje geholpen) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Deze toont goed hoe absurd en belachelijk de officiele theorie aanhangen is. Ze houden zich nog in in deze video, sommige dingen zeggen ze niet, bv als ze spreken over politieke inmengen van de 9/11 commisie zeggen ze niet dat het bijna allemaal CFR leden waren. Maar toch een van de beste video's om de sceptici aan te zetten naar een kritische blik tegenover het verhaal.
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
|
![]()
![]() |
![]() |
#165 | ||||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Nu uw antwoord. Citaat:
Waarom? Bestaat er volgens u geen enkele manier om dit te doen zonder kapers? Citaat:
Citaat:
Ik maak het dus helemaal niet groot of ingewikkeld. Citaat:
Citaat:
Zo gaat in de movies ja, de ene "goede" krijgt wroeging en praat de bad guys aan de galg. Trouwens, als morgen iemand zegt dat hij betrokken was bij de samenzwering en dat het dus een insidejob was, geloof JIJ die man dan zomaar? Met welke bewijzen moet die dan komen?
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 15 september 2006 om 01:10. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Waarom voeg je die "vergelijkbaar met 11 sept eraan toe? Terwijl we hier uitvoerig eerst uit de doeken hebben gedaan dat BIJ AANVAN van de attack, er nog NIEMAND wist wat er de volgende twee uren zou gebeuren. En wat is het nu, durf je me uit te dagen? Durf jij hier beweren dat er geen BEWIJZEN zijn van de TALRIJKE intercepts van NORAD bij "noodgevallen".? ![]() Neen, dat durf je niet. Je gaat namelijk in je "antwoord" iets schrijven als, "ik heb nooit beweerd dat Norad niet intercepts doet, ik vroeg enkel........"en dan volgt de voorspelbare tacktiek. ![]() Maar bon, ik ga deze draad niet "verknoeien" met reageren op uw persoonlijke aanvallen.
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 15 september 2006 om 01:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Mijn voorspelbare taktiek is vragen naar de bewijzen voor de "TALRIJKE intercepts van NORAD bij "noodgevallen"". Merkwaardig genoeg komt daar nooit een antwoord op. En uiteraard moet het vergelijkbaar zijn met 9/11. Daarmee bedoel ik dat het over burgervliegtuigen boven het grondgebied van de VS moet gaan (niet noodzakelijk kapingen). Dus, beste democratsteve, als jij BEWIJZEN hebt, geef ze gerust. Draai voor de zoveelste keer niet de bewijslast om. (Vermoeiend en doorzichtig is dat.) Idem voor de wijzijging in procedures op 1/6/2001. Citaat:
![]()
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 15 september 2006 om 07:32. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | ||||||
|
![]() Citaat:
Minimaal. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Betrouwbare bewijzen. Te beoordelen op het moment dat ik ze zie. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Minister
|
![]() Kijk, dit gegeven (procedurewijziging) interesseert me nu mateloos. Is dit zo en zo ja, kan dat worden onderbouwd met officiële documenten.
Of is dit gewoon één van de vele geruchten?
![]() |
#170 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
![]() (van Steve kan ik het enigszins begrijpen;hij heeft het in het verleden meermaals gepost en hij wil duidelijk minder tijd in het forum steken...) Toch zou ik willen oproepen aan zij die dit kunnen het ook te doen. Dank.
![]() |
![]() |
#171 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Hij heeft wel de tijd om ellenlange posts te plegen, maar niet om een linkje te geven om zijn bewerigen te staven. Belachelijk. Geef toch gewoon toe dat deze bewering nergens op slaat, dat de wijzijging van de procedures op 1/6/2001 totaal onbelangrijk was. Of breng de bewijzen van het tegendeel! (Ik ben het een beetje beu dat jij en andere believers ervan uitgaan dat ik jullie zever gemakkelijk kan terugvinden, en dat ik dat nog moet doen ook. ![]()
![]() |
![]() |
#173 |
Banneling
|
![]() Als geheim agent mag men natuurlijk niet te veel links geven...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
(ik kan het niet toegeven,ik weet het niet,daarom dat het mij/ons interesseert en dat we erom vragen.) Citaat:
(benieuwd hoe je weer om deze ja/nee vraag heen zal praten)
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 15 september 2006 om 20:15. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Of zoek het op één van de talrijke conspiracy-sites die deze bewering maken. Citaat:
En maar de aandacht proberen afleiden van de zoveelste ongefundeerde bewering. ![]()
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 15 september 2006 om 21:27. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wel raar dat je dan dit schrijft (tenzij je je zoeken onfeilbaar acht). ![]() Citaat:
![]() (het enige wat ik toegeef is dat ik het niet weet-dat kan me moeilijk verweten worden lijkt mij)
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Vreemde kritische instelling. Nu, geen nood, democratsteve zal ons ongetwijfeld de nodige links bezorgen! ![]()
![]() |
![]() |
#178 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Geen vreemde kritische instelling dus. Citaat:
(en jij blijkbaar ook niet-ik neem aan dat als je gezocht had en het tegengestelde gevonden had je het zou gepost hebben?)
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 15 september 2006 om 21:50. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het document is zelfs op dit forum minstens één keer gepost. Maar ik vertik het het nog eens terug te posten, (en daarvoor mogen jullie firestone "bedanken")
![]() |
![]() |
#180 |
|
![]() |
![]() |
![]() |