Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 september 2006, 20:35   #161
lezer
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca Bekijk bericht
Indrukwekkende video.
Zonder speculaties over CD, verdwenen vliegtuigen,...

Dat er geen specifieke voorkennis zou geweest zijn, wordt nu wel erg ongeloofwaardig. (wat niet noodzakelijk wil zeggen dat 'ze' het zelf hebben gedaan; misschien wel een handje geholpen)
lezer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2006, 22:41   #162
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lezer Bekijk bericht
Indrukwekkende video.

Dat er geen specifieke voorkennis zou geweest zijn, wordt nu wel erg ongeloofwaardig. (wat niet noodzakelijk wil zeggen dat 'ze' het zelf hebben gedaan; misschien wel een handje geholpen)
Zeer sterke video. Overtuigt zelfs sceptici, mss niet van inside job maar van ... moeten ze zelf maar uitmaken.

Deze toont goed hoe absurd en belachelijk de officiele theorie aanhangen is.

Ze houden zich nog in in deze video, sommige dingen zeggen ze niet, bv als ze spreken over politieke inmengen van de 9/11 commisie zeggen ze niet dat het bijna allemaal CFR leden waren. Maar toch een van de beste video's om de sceptici aan te zetten naar een kritische blik tegenover het verhaal.
Oud 14 september 2006, 22:44   #163
Heftruck

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Zeer sterke video. Overtuigt zelfs sceptici, mss niet van inside job maar van ... moeten ze zelf maar uitmaken.

Deze toont goed hoe absurd en belachelijk de officiele theorie aanhangen is.

Ze houden zich nog in in deze video, sommige dingen zeggen ze niet, bv als ze spreken over politieke inmengen van de 9/11 commisie zeggen ze niet dat het bijna allemaal CFR leden waren. Maar toch een van de beste video's om de sceptici aan te zetten naar een kritische blik tegenover het verhaal.
CFR = Council on Foreign Relations?
Heftruck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2006, 22:46   #164
exodus

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck Bekijk bericht
CFR = Council on Foreign Relations?
Ja.
Oud 15 september 2006, 01:08   #165
democratsteve
Minister-President

democratsteve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Allereerst bedankt voor je 'verzoenende' houding. Nu je vraag:
Allesinds bedankt voor die opmerking.
Nu uw antwoord.
Citaat:
Als de amerikaanse regering, of delen eruit, dit heeft/hebben georganiseerd dan moeten op de hoogte zijn:
- De kapers (en hun familie...hoeft niet, waarschijnlijk wel een paar);
Zie je, hier begint het al. In UW plan hebben we kapers nodig.
Waarom?
Bestaat er volgens u geen enkele manier om dit te doen zonder kapers?
Citaat:
- De bedenkers (hoeveel? Twee a drie man, met familie...hoeft niet)
Ok, we zitten dus aan 3.
Citaat:
- Het ligt eraan hoe groot je het complot wilt maken maar afhankelijk van omgeruilde passagiers, controlled demolition, financiele malversaties, kruisraketten ipv boeings moeten er mensen betrokken zijn geweest van luchtmacht, verkeersleiding, explosievenexperts (militairen?), telecombedrijven, banken etc etc.
Again, een bevestiging dat u eigenlijk nooit lang hebt stilgestaan bij hoe ze dit konden doen. U zegt het goed, "afhankelijk van hoe groot je het complot wilt maken"
Ik maak het dus helemaal niet groot of ingewikkeld.
Citaat:
Nu is dit - theoretisch - allemaal mogelijk maar je zit bij elkaar toch op een man of 100, als je het beperkt tot sleutelfuncties minimaal 50 personen die er vanafweten.
Tja, we zaten aan drie. Vertel me eens waarom in UW plan 100 personen nodig zijn. Wie en waarom ze nodig zijn.
Citaat:
Maar ook al zou het groepje nog kleiner zijn en supergetraind. Geen van deze mensen moet dan praten in zijn slaap, een vergissing maken, per ongeluk ergens iets laten liggen, dronken worden. Niemand moet wroeging krijgen (er zijn wel 3000 mensen dood, plus twee oorlogen gestart) Echtgenotes/echtgenoten moeten niets hebben gemerkt.
Heb jij weleens iets geheim proberen te houden in een groepje groter dan drie man?
Ach ach.
Zo gaat in de movies ja, de ene "goede" krijgt wroeging en praat de bad guys aan de galg.
Trouwens, als morgen iemand zegt dat hij betrokken was bij de samenzwering en dat het dus een insidejob was, geloof JIJ die man dan zomaar?
Met welke bewijzen moet die dan komen?

Laatst gewijzigd door democratsteve : 15 september 2006 om 01:10.
democratsteve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2006, 01:22   #166
democratsteve
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Bronnen? Incidenten die vergelijkbaar zijn met 9/11? Hoe snel werd er toen onderschept? We wachten ...
U vergeet weeral te nuanceren, lieve vriendin.
Waarom voeg je die "vergelijkbaar met 11 sept eraan toe?
Terwijl we hier uitvoerig eerst uit de doeken hebben gedaan dat BIJ AANVAN van de attack, er nog NIEMAND wist wat er de volgende twee uren zou gebeuren.
En wat is het nu, durf je me uit te dagen?
Durf jij hier beweren dat er geen BEWIJZEN zijn van de TALRIJKE intercepts van NORAD bij "noodgevallen".?
Neen, dat durf je niet.
Je gaat namelijk in je "antwoord" iets schrijven als, "ik heb nooit beweerd dat Norad niet intercepts doet, ik vroeg enkel........"en dan volgt de voorspelbare
tacktiek.
Maar bon, ik ga deze draad niet "verknoeien" met reageren op uw persoonlijke aanvallen.

Laatst gewijzigd door democratsteve : 15 september 2006 om 01:42.
democratsteve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2006, 07:31   #167
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve Bekijk bericht
U vergeet weeral te nuanceren, lieve vriendin.
Waarom voeg je die "vergelijkbaar met 11 sept eraan toe?
Terwijl we hier uitvoerig eerst uit de doeken hebben gedaan dat BIJ AANVAN van de attack, er nog NIEMAND wist wat er de volgende twee uren zou gebeuren.
En wat is het nu, durf je me uit te dagen?
Durf jij hier beweren dat er geen BEWIJZEN zijn van de TALRIJKE intercepts van NORAD bij "noodgevallen".?
Neen, dat durf je niet.
Je gaat namelijk in je "antwoord" iets schrijven als, "ik heb nooit beweerd dat Norad niet intercepts doet, ik vroeg enkel........"en dan volgt de voorspelbare
tacktiek.

Mijn voorspelbare taktiek is vragen naar de bewijzen voor de "TALRIJKE intercepts van NORAD bij "noodgevallen"". Merkwaardig genoeg komt daar nooit een antwoord op.
En uiteraard moet het vergelijkbaar zijn met 9/11. Daarmee bedoel ik dat het over burgervliegtuigen boven het grondgebied van de VS moet gaan (niet noodzakelijk kapingen).
Dus, beste democratsteve, als jij BEWIJZEN hebt, geef ze gerust. Draai voor de zoveelste keer niet de bewijslast om. (Vermoeiend en doorzichtig is dat.)
Idem voor de wijzijging in procedures op 1/6/2001.

Citaat:
Maar bon, ik ga deze draad niet "verknoeien" met reageren op uw persoonlijke aanvallen.
Vragen naar bewijzen is voor believers een "persoonlijke aanval"!

Laatst gewijzigd door Firestone : 15 september 2006 om 07:32.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2006, 08:53   #168
Hertog van Gelre

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Allesinds bedankt voor die opmerking.
Nu uw antwoord.

Zie je, hier begint het al. In UW plan hebben we kapers nodig.
Waarom?
Bestaat er volgens u geen enkele manier om dit te doen zonder kapers?
Jawel. Manieren genoeg.

Citaat:
Ok, we zitten dus aan 3.
Minimaal.

Citaat:
Again, een bevestiging dat u eigenlijk nooit lang hebt stilgestaan bij hoe ze dit konden doen.
Oh jawel. Maar je moet wel ergens van uitgaan. Het lijkt me toch niet de bedoeling van deze exercitie dat ik nu ga bedenken hoe ik het had gedaan. Ten eerste had ik het niet gedaan en ten tweede bewijst dat niets. Ik wil me er best over buigen maar dan kom ik hier later op terug. Als spel is het leuk (maar het zegt niets).

Citaat:
U zegt het goed, "afhankelijk van hoe groot je het complot wilt maken"
Ik maak het dus helemaal niet groot of ingewikkeld.
Misschien u niet maar uw vraag was algemener gesteld. Als ik rekening houd met de theorieën die op dit moment gangbaar zijn, en ik heb ze genoemd, zit je echt wel op 50 �* 100 man., minimaal.

Citaat:
Tja, we zaten aan drie. Vertel me eens waarom in UW plan 100 personen nodig zijn. Wie en waarom ze nodig zijn.
Ik heb geen plan. Maar de plannen die op dit moment door de believers als hoogstwaarschijnlijk worden gepresenteerd, impliceren de betrokkenheid van het aantal personen dat ik heb genoemd.

Citaat:
Ach ach.
Zo gaat in de movies ja, de ene "goede" krijgt wroeging en praat de bad guys aan de galg.
Nee, zo gaat het in de realiteit ook. Vroeg of laat maakt iemand een fout en praat zijn mond voorbij. Of een schoonmaker vindt een document. Of iemand krijgt wroeging. Of een familielid of verbroken relatie gaat praten.

Citaat:
Trouwens, als morgen iemand zegt dat hij betrokken was bij de samenzwering en dat het dus een insidejob was, geloof JIJ die man dan zomaar?
Nee

Citaat:
Met welke bewijzen moet die dan komen?
Betrouwbare bewijzen. Te beoordelen op het moment dat ik ze zie.
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2006, 11:33   #169
La Chunga
Minister

La Chunga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Idem voor de wijzijging in procedures op 1/6/2001.
Kijk, dit gegeven (procedurewijziging) interesseert me nu mateloos. Is dit zo en zo ja, kan dat worden onderbouwd met officiële documenten.
Of is dit gewoon één van de vele geruchten?
Oud 15 september 2006, 15:39   #170
Lex Blanca
Minister-President

Lex Blanca's schermafbeelding

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door La Chunga Bekijk bericht
Kijk, dit gegeven (procedurewijziging) interesseert me nu mateloos. Is dit zo en zo ja, kan dat worden onderbouwd met officiële documenten.
Het interesseert iedereen denk ik,maar degene die die zaken snel kunnen vinden en posten doen het niet...
(van Steve kan ik het enigszins begrijpen;hij heeft het in het verleden meermaals gepost en hij wil duidelijk minder tijd in het forum steken...)
Toch zou ik willen oproepen aan zij die dit kunnen het ook te doen.
Dank.
Lex Blanca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2006, 15:39   #171
Lex Blanca
Minister-President

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lezer Bekijk bericht
Indrukwekkende video.

Zonder meer.
Oud 15 september 2006, 16:04   #172
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het interesseert iedereen denk ik,maar degene die die zaken snel kunnen vinden en posten doen het niet...
(van Steve kan ik het enigszins begrijpen;hij heeft het in het verleden meermaals gepost en hij wil duidelijk minder tijd in het forum steken...)
Toch zou ik willen oproepen aan zij die dit kunnen het ook te doen.
Dank.

Hij heeft wel de tijd om ellenlange posts te plegen, maar niet om een linkje te geven om zijn bewerigen te staven.

Belachelijk. Geef toch gewoon toe dat deze bewering nergens op slaat, dat de wijzijging van de procedures op 1/6/2001 totaal onbelangrijk was.

Of breng de bewijzen van het tegendeel!

(Ik ben het een beetje beu dat jij en andere believers ervan uitgaan dat ik jullie zever gemakkelijk kan terugvinden, en dat ik dat nog moet doen ook. )
Oud 15 september 2006, 16:24   #173
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Als geheim agent mag men natuurlijk niet te veel links geven...
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2006, 20:13   #174
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:
Belachelijk. Geef toch gewoon toe dat deze bewering nergens op slaat, dat de wijzijging van de procedures op 1/6/2001 totaal onbelangrijk was.
Als je dit weet (dat de wijziging onbelangrijk is),dan lijkt me dat niet echt overeen te komen met je volgende qoute van hieronder.

(ik kan het niet toegeven,ik weet het niet,daarom dat het mij/ons interesseert en dat we erom vragen.)

Citaat:

(Ik ben het een beetje beu dat jij en andere believers ervan uitgaan dat ik jullie zever gemakkelijk kan terugvinden, en dat ik dat nog moet doen ook. )
Kan je het makkelijk terugvinden of niet?
(benieuwd hoe je weer om deze ja/nee vraag heen zal praten)

Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 15 september 2006 om 20:15.
Oud 15 september 2006, 21:22   #175
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als je dit weet (dat de wijziging onbelangrijk is),dan lijkt me dat niet echt overeen te komen met je volgende qoute van hieronder.
Ik weet het niet, maar leid het af uit de weigering van democratsteve de links te geven, en uit het ontbreken van de nodige links op de conspiracy-sites. Prove me wrong ...

Citaat:
(ik kan het niet toegeven,ik weet het niet,daarom dat het mij/ons interesseert en dat we erom vragen.)
Vraag het dan aan wie de bewering postte, democratsteve.
Of zoek het op één van de talrijke conspiracy-sites die deze bewering maken.

Citaat:
Kan je het makkelijk terugvinden of niet?
(benieuwd hoe je weer om deze ja/nee vraag heen zal praten)
Ik zal je eens een groot geheim verklappen, se. Ik beschik over supergeheime opzoekwapens zoals dit en dit. Ik kan het even makkelijk terugvinden als jij. En minder makkelijk dan democratsteve die de bewering postte.

En maar de aandacht proberen afleiden van de zoveelste ongefundeerde bewering.

Laatst gewijzigd door Firestone : 15 september 2006 om 21:27.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2006, 21:37   #176
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ik weet het niet, maar leid het af uit de weigering van democratsteve de links te geven, en uit het ontbreken van de nodige links op de conspiracy-sites. Prove me wrong ...
Ah,je weet het niet,ok dan.
Wel raar dat je dan dit schrijft (tenzij je je zoeken onfeilbaar acht).

Citaat:
Geef toch gewoon toe dat deze bewering nergens op slaat, dat de wijzijging van de procedures op 1/6/2001 totaal onbelangrijk was.
Waarom zou ik iets toegeven dat ik niet weet?
(het enige wat ik toegeef is dat ik het niet weet-dat kan me moeilijk verweten worden lijkt mij)
Oud 15 september 2006, 21:39   #177
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ah,je weet het niet,ok dan.
Wel raar dat je dan dit schrijft (tenzij je je zoeken onfeilbaar acht).

Waarom zou ik iets toegeven dat ik niet weet?
(het enige wat ik toegeef is dat ik het niet weet-dat kan me moeilijk verweten worden lijkt mij)
En je stelt je geen vragen bij de conspiracy-sites die dit verhaal brengen zonder de nodige bewijzen?

Vreemde kritische instelling.

Nu, geen nood, democratsteve zal ons ongetwijfeld de nodige links bezorgen!
Oud 15 september 2006, 21:46   #178
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:
En je stelt je geen vragen bij de conspiracy-sites die dit verhaal brengen zonder de nodige bewijzen?

Vreemde kritische instelling.
Tuurlijk wel,waarom zou ik anders om uitleg en links vragen.
Geen vreemde kritische instelling dus.

Citaat:
Nu, geen nood, democratsteve zal ons ongetwijfeld de nodige links bezorgen!
Hij is onze enige hoop (tenzij iemand anders uitsluitsel kan geven),ik zou niet weten waar te zoeken.
(en jij blijkbaar ook niet-ik neem aan dat als je gezocht had en het tegengestelde gevonden had je het zou gepost hebben?)

Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 15 september 2006 om 21:50.
Oud 15 september 2006, 23:45   #179
democratsteve
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door La Chunga Bekijk bericht
JA!!!
Citaat:
Neen dus. (wat juf firestone ook beweerd)
Het document is zelfs op dit forum minstens één keer gepost.
Maar ik vertik het het nog eens terug te posten, (en daarvoor mogen jullie firestone "bedanken")
Oud 16 september 2006, 01:47   #180
Hertog van Gelre

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
JA!!!

Neen dus. (wat juf firestone ook beweerd)
Het document is zelfs op dit forum minstens één keer gepost.
Maar ik vertik het het nog eens terug te posten, (en daarvoor mogen jullie firestone "bedanken")
Ja, het is de schuld van Firestone
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:50.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be