![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Correctie van bovenstaande corrupte tekst: Bennie is niet te begrijpen, moet Bennie maar beter zelf concluderen... Laatst gewijzigd door eno2 : 21 september 2006 om 09:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet te geloven. Laatst gewijzigd door Antoon : 21 september 2006 om 21:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zouden ze niet? Ze zijn het intussen gewoon om altijd hun zin te krijgen. Wedden dat de EU binnenkort hun vraag als gegrond gaat bestempelen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ach, laat die mannen toch gewoon een beetje stoom afblazen. Ze gaan hun zin toch niet krijgen en binnen een paar weken is iedereen het hele voorval met de paus al vergeten. P.S. Ik ben geen massa-moordenaar. Laatst gewijzigd door Uh-Huh : 22 september 2006 om 01:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er hoeft er van de 15.000.000 miljoen van de 5de kolonne maar eentje te zijn die zich op het juiste moment opblaast en ... klaar is kees. Zwier al die Mahommedomanen buiten en ze kunnen enkel zichzelf nog opblazen. Logisch toch? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Burger
|
![]() Wat zijn Mahommedomanen??
Iedereen kan iedereen vermoorden, als we zo gaan beginnen geef ik u de tip uzelf op te sluiten in een isoleercel met een tv en voedselvoorraad tot uw ideale wereld is gecreërd... Ik zou veel voedsel hamsteren als ik u was. |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Burger
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Tof zeg, een land met atoomwapens dat parlementair eisen stelt aan een stadje in Europa.
Al wat we nu nog nodig hebben is een of andere hindoe klojo die zegt dat de paus gelijk heeft.