![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Banneling
|
![]() teneinde iets te doen aan mijn chronisch gebrek aan slaap, mijn stress-verslaving en andere, zoek ik nu toch de bestee op!
Typische man, of niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Vrouwen hebben een heel levendige fantasie; uit een half verhaal maken ze een heel en geloven daar dan nog rotsvast in. "Ik dacht dat je zus of zo..." is een typisch vrouwelijke uitspraak wanneer ze weer eens volslagen onlogisch uit de hoek komen. Een man zit véél simpeler in elkaar; als ge het hem niet uitdrukkelijk inpepert, dan best�*�*t het voor hem gewoon niet. Veel vrouwen vinden mannen daardoor ongevoelig en grof. Vrouwen kunnen behoorlijk pissig zijn voor dingen die enkel in hun hoofd bestaan. Ik blijf bij m'n theorie van de hormonale handrem. Je ziet hoe het elke maand een tijdje "erger" wordt en hoe het dan met even grote regelmaat weer een tijdje leefbaarder wordt. Als je een vrouw in het kwadraat wil zien flippen, dan moet je ze eens zwanger meemaken. (aiaiaiaiaiiiiii...) Het plezante is dat ze het zelf meestal niet door hebben. Voor een écht goeie relatie is het voor een man belangrijk om zoveel mogelijk het plaatje te vervolledigen, zodat vrouwlief zo weinig mogelijk ruimte heeft om te fantaseren. Daarom: als mij iets niet aanstaat, zeg ik dat meteen en als ik nog maar vermoed dat ze weer spoken aan het zien is, dan wijs ik haar daar ook onmiddellijk op. Best wel vermoeiend, maar het voorkomt kafkaiaanse discussies en emotionele uitbarstingen die nergens voor nodig zijn. Als het allemaal uit de hand dreigt te lopen, is een stevige portie seks en een flesje champagne een onfeilbare remedie. Over die schoenen heb ik ondertussen een theorietje... Vrouwen doen dat wanneer ze zich vervelen. De realiteit is vaak een stuk grauwer dan hun fantasiewereld (waarin ze zogezegd andermans gevoelens kunnen lezen) en telkens ze met hun neusjes op de droge werkelijkheid worden gedrukt, vluchten ze in het sjoppen. Een beetje zoals Dorothy in the Wizzard of Oz met haar rooie schoentjes. ps. het is heel onvrouwelijk om toe te geven dat je het gevoelsleven van andere vrouwen (of mannen) niet begrijpt. Daar moet ge mee oppassen, want mannen zijn dat niet gewoon.
![]() |
![]() |
#163 |
Banneling
|
![]() Ik zou hier liever wat meer intellectuele klap over het schoenenprobleem van de vrouw zien verschijnen , Desiderius , want ofschoon je het vrouwelijk raadsel al gedeeltelijk hebt opgelost blijft er inderdaad een probleem bestaan met het schoeisel van die mensen .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens mij zit de reklamewereld daar voor een grot stuk tussen.
Het zijn die jongens die steeds maar opnieuw zitten te zeggen dat vrouwen er van top tot teen netjes en modius moeten uitzien als ze onder de mensen willen komen. Heb zelfs eens ergens gelezen dat je aan de schoenen van een vrouw kan zien of haar man wel deftig zijn boterham verdiend. |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Banneling
|
![]() Ik had het onderste gedeelte van je tekst niet gelezen Desiderius , en inderdaad , je verduidelijkt veel .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Banneling
|
![]() Volgens mij heeft Desiderius deze topic in de goede richting geduwd , vrouwen en schoenen = één front .
Wat hebben schoenen dan wel wat wij mannen niet hebben ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En zo hebben ze "Koran" geschreven ![]() Jawadda de zonen v/d onfeilbare zijn weer goed bezig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Banneling
|
![]() Heeft de Koran iets geschreven over het schoeisel dat vrouwen moeten dragen , want ik voel inderdaad dat de ontknoping nadert .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Banneling
|
![]() zot sm is zo kinderachtig ... doe mij maar een gezonde dosis inspiratie en een pak humor ... vindt mijn vrouw er ook van ... meesteres haha
Laatst gewijzigd door Anna List : 25 september 2006 om 10:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Banneling
|
![]() En ik die dacht dat de ontknoping naderde ?
We zijn er integendeel een pak verder van . |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |