![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Minister
|
![]() "gratis vandalisme" gelijk daar ene van de polies zei op TV.
![]() |
#163 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
[FONT=Times New Roman][SIZE=3][/SIZE][/FONT] [FONT=Times New Roman][SIZE=3]2. U loopt achter wat betreft de fatwas betreft.[/SIZE][/FONT] [FONT=Times New Roman][SIZE=3]De opmerking dat er “ bij u weten”, in België, geen agressie was naar aanleiding van “de paus” en “de cartoons” kwestie, is niet ter zake doende.[/SIZE][/FONT] [FONT=Times New Roman][SIZE=3]Als u het hebt over het accepteren van het bestaan van “[/SIZE][/FONT][FONT=Verdana] een bende 'geschifte individuen”[/FONT] [FONT=Verdana]en de mogelijkheid van het selectief erkennen of ontkennen van een “ ideologische motivatie bij misdaden” door individuen en/of groepen, is die vernauwing naar de Belgische situatie een plat argument, en ruikt zelfs naar racisme.[/FONT] [FONT=Times New Roman][SIZE=3][/SIZE][/FONT] [FONT=Times New Roman][SIZE=3]3.Bovendien, wees voorzichtig, [/SIZE][/FONT][FONT=Verdana] vergeet geen rekening te houden met het CGKR een beroepsverbod als leraar behoord tot de mogelijkheden, misschien wel opsluiting.[/FONT] [FONT=Verdana] [/FONT] [FONT=Verdana]4. er zijn mensen die uren moeten lullen om niets zinnig te zeggen en andere ……[/FONT] Laatst gewijzigd door humble : 27 september 2006 om 22:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik probeer me voor te stellen hoe de civiele versie van de SIG550 verschilt van de militaire versie. Moordt de civiele SIG550 ietwat geciviliseerder ofzo? Afijn, er is wel degelijk iets dat mij tegenhoudt om 'gewoon' de gedemilitariseerde SIG550 aan te schaffen: om te beginnen dat statuut van mij, maar vooral een praktische overweging: wat moet een mens met een SIG550? Ik bedoel, ik weet nu al niet wat aan te vangen met die Black&Decker vlakschuurmachine die ik ooit 'gewoon' aanschafte, laat staan een SIG550. Gaat het ding losjes door meranti hout? Any-ge-ways, virmiljoen Iemand een B&D vlakschuur in originele verpakking, inclusief setje imbussleutels?
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Banneling
|
![]() overdag slapen ze en/of liggen voor de video player of playstation. s'Nachts ziet men uw gezicht ook minder goed, ge kunt u beter verstoppen indien nodig, vooral als ge al de straatverlichting vernielt...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Banneling
|
![]() hier is hij weer met zijn "lagere klasse"...Als jij inderdaad rijk bent, waar ik trouwens aan twijfel, ben ik zeker dat je de eerste in je familie bent.Een Nieuw Rijke dus.De ergsten, de arrogantsten...die zich schamen voor hun afkomst.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Beste Staf, Ik zwijmel bij het woord 'rellochtoon'. Zeer knap! Komt dit uit uw eigenste koker? Rellochtoon bekleedt vanaf nu een ereplekje in mijn gallerij van techie-termen zoals de reostaat en de batiscaaf. Loonytoon, virmiljoen
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 27 september 2006 om 22:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
De feit dat ze mensen opleiden (met profesionele krachten = beroepsmilitairen en neven organisaties) en in staat waren te voorzien van gereedschap (wapens en kennis) verder het houden van vergaderingen,info -sessies,opleidingen wijst al sterk aan dat deze agenda punten hebben. Nu, je moet maar blindelings een artikel nemen en je zult altijd gerichte actie ellementen vinden die wijzen op een actieve werking. Bon, over die bendes wil ik eerst sterk benadrukken: Ik vind het ongehoord wat deze doen. En ik begrijp niet hoe je met meer dan 30 (zware) overtredingen nog op straat kunt lopen alsof het niets is. Verder hebben deze hebben geen "know-how" en hun acties zijn zo kortzichtig als een bijziende koe.
![]() |
![]() |
#177 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
En nu ben ik benieuwd hoelang men de "rellochtonen" zal bestraffen die wel daden hebben gesteld waarbij brandstichting aan woningen, hospitalen en wagens uitgevoerd werd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hebt het wellicht nog altijd niet door omdat je er te dom voor bent, (pretentie is daar namelijk het duidelijkste bewijs van) maar iemand die tot een zogenaamde 'hogere klasse' behoort heeft het niet nodig zich op een politiek forum uit te sloven om de lagere klasse te overtuigen van zijn fantasieën.