Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 september 2006, 22:06   #161
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
En die brand in een ziekenhuis ontbrandde toevallig ook al spontaan, zeker?
een zieke zal met een sigaret in z'n mond in slaap gevallen zijn...d�*t moet het zijn.En géén allochtoon hé: een zieke Belg.
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2006, 22:07   #162
Gorefest
Minister

Gorefest's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
Maar ze "werken " echter gratis, vol goede wil om de VB een handje te helpen...
"gratis vandalisme" gelijk daar ene van de polies zei op TV.
Oud 27 september 2006, 22:07   #163
humble
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
1. Ik verdedig hier helemaal niets, dacht ik, maar misschien weet u wel beter. Ik vroeg mij enkel iets af.
Ik doe in elk geval geen uitspraken over "de individuele criminele ( ideologische) afwijking van bepaalde aanwijsbare entiteiten ( volgens het nieuws hier Noord Afrikanen)".
Ik zou zulke (on)zin zelfs niet geschreven krijgen.

2. Er zijn 'voor minder' zeker nog géén fatwas uitgesproken. Op 'de cartoons' en de 'de paus' zijn voor zover ik mij kan herinneren in België géén gewelddadige reacties gekomen, en dit ondanks de aanwezigheid van ca. 400.000 'Islamieten' in ons land. Wat hebben al deze zaken trouwens te maken met wat er nu in Brussel gebeurt/gebeurd is ???

3. Deze zin begrijp ik niet. Kunt u dat even herformuleren, a.u.b. ?

4. Voor een 'lose babbel' doet u anders toch wel vrij straffe uitspraken, hoor.
[FONT=Times New Roman][SIZE=3]1. U verdedigt het misschien niet maar door u vraagstelling suggereert u het toch minimaal.[/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3][/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3]2. U loopt achter wat betreft de fatwas betreft.[/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3]De opmerking dat er “ bij u weten”, in België, geen agressie was naar aanleiding van “de paus” en “de cartoons” kwestie, is niet ter zake doende.[/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3]Als u het hebt over het accepteren van het bestaan van “[/SIZE][/FONT][FONT=Verdana] een bende 'geschifte individuen”[/FONT]
[FONT=Verdana]en de mogelijkheid van het selectief erkennen of ontkennen van een “ ideologische motivatie bij misdaden” door individuen en/of groepen, is die vernauwing naar de Belgische situatie een plat argument, en ruikt zelfs naar racisme.[/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3][/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3]3.Bovendien, wees voorzichtig, [/SIZE][/FONT][FONT=Verdana] vergeet geen rekening te houden met het CGKR een beroepsverbod als leraar behoord tot de mogelijkheden, misschien wel opsluiting.[/FONT]
[FONT=Verdana] [/FONT]
[FONT=Verdana]4. er zijn mensen die uren moeten lullen om niets zinnig te zeggen en andere ……[/FONT]

Laatst gewijzigd door humble : 27 september 2006 om 22:35.
humble is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2006, 22:12   #164
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

4x10E6's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kpax Bekijk bericht
Men krijgt in Zwitserland helemaal niet zijn dienstwapen cadeau als je legerdienst er op zit. Je krijgt wel een geweer, meestal een verouderd uit de inventaris, maar de SIG 550 moet je terug geven. Aan de andere kant houdt niets je tegen om gewoon de civiele versie van de SIG 550 te kopen.
Ha die KPax,

Ik probeer me voor te stellen hoe de civiele versie van de SIG550 verschilt van de militaire versie. Moordt de civiele SIG550 ietwat geciviliseerder ofzo?

Afijn, er is wel degelijk iets dat mij tegenhoudt om 'gewoon' de gedemilitariseerde SIG550 aan te schaffen: om te beginnen dat statuut van mij, maar vooral een praktische overweging: wat moet een mens met een SIG550? Ik bedoel, ik weet nu al niet wat aan te vangen met die Black&Decker vlakschuurmachine die ik ooit 'gewoon' aanschafte, laat staan een SIG550. Gaat het ding losjes door meranti hout?

Any-ge-ways,
virmiljoen

Iemand een B&D vlakschuur in originele verpakking, inclusief setje imbussleutels?

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2006, 22:15   #165
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Needles Bekijk bericht
Waarom gebeuren dergelijke rellen altijd 's avonds?

Omdat ze overdag op de schoolbanken zitten?

Omdat ze overdag naarstig aan 't werken zijn?

Klinkt misschien wat bitter, maar ik heb er eventjes genoeg van.
overdag slapen ze en/of liggen voor de video player of playstation. s'Nachts ziet men uw gezicht ook minder goed, ge kunt u beter verstoppen indien nodig, vooral als ge al de straatverlichting vernielt...
Oud 27 september 2006, 22:16   #166
AyneRand
Minister-President

Standaard

Citaat:
een zieke zal met een sigaret in z'n mond in slaap gevallen zijn...d�*t moet het zijn.En géén allochtoon hé: een zieke Belg.
Typisch voor iemand uit de lagere klasse ...
AyneRand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2006, 22:18   #167
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
In feite is het maar goed dat mensen als u na hun legerdienst helemaal geen wapen meekregen.

Wat zou u trouwens met uw "Mitraillette Vigneron" aanvangen ?
zich verdedigen als zo een bende uw weg kruist, en u wil lynchen omdat ge een blanke bent...
Oud 27 september 2006, 22:21   #168
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jean-Pierre Bekijk bericht
Tiens, Op de VRT hoor ik dat de aanhouding van de leden van de BBET wordt verlengd, alhoewel ze niets gedaan hebben.

We gaan dit nu eens vergelijken met de 'administratieve aanhoudingen' van de allochtone nazi skinheads die winkels, hospitalen en wagens in brand steken, autosleutels stelen om de hulpdiensten te saboteren, voorbijgangers bekogelen,... Gewoon om te zien hoe de wet toegepast wordt in functie van racistische criteria.
stel je de kranten voor indien een bende blanke Belgische jongens zo te keer zou gaan, bvb. uit woede voor de arrestatie van de leden van de BBET.
Oud 27 september 2006, 22:22   #169
AyneRand
Minister-President

Standaard

Citaat:
zich verdedigen als zo een bende uw weg kruist, en u wil lynchen omdat ge een blanke bent...
Hoef je geen Vigneron voor te hebben, kan je met een jachtwapen ook doen, in het geval dat dit in een duizend jaar zou voorkomen, kan je meteen ook mee gaan jagen, maar daar heeft de lagere klasse dan weer geen geld voor wegens te incompetent ...
Oud 27 september 2006, 22:24   #170
carlgustaaf
Banneling

Standaard Oom Dagobert minacht de lagere klasse...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AyneRand Bekijk bericht
Typisch voor iemand uit de lagere klasse ...
hier is hij weer met zijn "lagere klasse"...Als jij inderdaad rijk bent, waar ik trouwens aan twijfel, ben ik zeker dat je de eerste in je familie bent.Een Nieuw Rijke dus.De ergsten, de arrogantsten...die zich schamen voor hun afkomst.
Oud 27 september 2006, 22:24   #171
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

4x10E6's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
deze "rellochtonen" zijn de bevestiging van wat al de VB-ers en gelijkgestemden ooit over hun kunnen vertellen hebben.Moesten ze door de VB betaald zijn, zouden ze opslag verdienen.Maar ze "werken " echter gratis, vol goede wil om de VB een handje te helpen...
Mijn waarde CarlGustaaf,
Beste Staf,

Ik zwijmel bij het woord 'rellochtoon'. Zeer knap! Komt dit uit uw eigenste koker? Rellochtoon bekleedt vanaf nu een ereplekje in mijn gallerij van techie-termen zoals de reostaat en de batiscaaf.

Loonytoon,
virmiljoen

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 27 september 2006 om 22:27.
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2006, 22:26   #172
AyneRand
Minister-President

Standaard

Citaat:
hier is hij weer met zijn "lagere klasse"...Als jij inderdaad rijk bent, waar ik trouwens aan twijfel, ben ik zeker dat je de eerste in je familie bent.Een Nieuw Rijke dus.De ergsten, de arrogantsten...die zich schamen voor hun afkomst.
Rijk, ja zeker, Al meer dan 300 jaar schatje, zolang jagen we ook al, ...
Oud 27 september 2006, 22:29   #173
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Hoef je geen Vigneron voor te hebben, kan je met een jachtwapen ook doen, in het geval dat dit in een duizend jaar zou voorkomen, kan je meteen ook mee gaan jagen, maar daar heeft de lagere klasse dan weer geen geld voor wegens te incompetent ...
ik heb met jachtgeweren leren omgaan vanaf mijn 10 jaar, en ook vandaag staat er één achter de deur.Sta maar nooit voor mijn loop.Voor mannen zoals gij heb ik trouwens speciale patronen, met grof zout.Daar sterft ge niet van, maar als ik er zo twee in uw kont schiet kunt ge een week niet meer zitten.Lekker vernederend
Oud 27 september 2006, 22:33   #174
AyneRand
Minister-President

Standaard

Citaat:
ik heb met jachtgeweren leren omgaan vanaf mijn 10 jaar, en ook vandaag staat er één achter de deur.Sta maar nooit voor mijn loop.Voor mannen zoals gij heb ik trouwens speciale patronen, met grof zout.Daar sterft ge niet van, maar als ik er zo twee in uw kont schiet kunt ge een week niet meer zitten.Lekker vernederend
De kans dat ik in jou buurt rondloop is bijna nihil, de kans dat jij in mijn buurt rondloop is ronduit onbestaand, we behoren niet tot hetzelfde volk, jij behoort tot de lagere klasse, ik tot de hogere, face it!
Oud 27 september 2006, 22:36   #175
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
Mijn waarde CarlGustaaf,
Beste Staf,

Ik zwijmel bij het woord 'rellochtoon'. Zeer knap! Komt dit uit uw eigenste koker? Rellochtoon bekleedt vanaf nu een ereplekje in mijn gallerij van techie-termen zoals de reostaat en de batiscaaf.

Loonytoon,
virmiljoen
vergis ik mij nu, of ruik ik hier een misplaatst geurtje van sarcasme .Dat is toch een goede term, zeer toepasselijk, zeer aktueel.Een woord met toekomst wellicht, dat mischien ooit nog eens in de dikke Van Daele terechtkomt...spijtig genoeg trouwens.Moesten de zaken er niet voorstaan zoals nu, zouden er zulke woordjes niet bedacht worden.Uw mening daar over, beste zwijmelaar?
Oud 27 september 2006, 22:43   #176
pinbag
Parlementsvoorzitter

pinbag's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jean-Pierre Bekijk bericht
En op basis van welke criteria komt ge tot die openbaring? Burgemeester Thielemans komt juist te zeggen dat de rellen het gevolg zijn van acties van criminele bendes... En gij vertelt hier dat er geen planning is. ... Geef eens de bewijzen om te beweren dat er geen planning is bij de allochtone nazi skinheads. En toon mij aan dat de BBET WEL over die planning beschikte.
Ik vind het keierg, dat ik je moet aantonen dat die kerels van "Bloed Bodem Eer en Trouw" een planing hebben...

De feit dat ze mensen opleiden (met profesionele krachten = beroepsmilitairen en neven organisaties) en in staat waren te voorzien van gereedschap (wapens en kennis) verder het houden van vergaderingen,info -sessies,opleidingen wijst al sterk aan dat deze agenda punten hebben.

Nu, je moet maar blindelings een artikel nemen en je zult altijd gerichte actie ellementen vinden die wijzen op een actieve werking.

Bon, over die bendes wil ik eerst sterk benadrukken: Ik vind het ongehoord wat deze doen. En ik begrijp niet hoe je met meer dan 30 (zware) overtredingen nog op straat kunt lopen alsof het niets is.

Verder hebben deze hebben geen "know-how" en hun acties zijn zo kortzichtig als een bijziende koe.
Oud 27 september 2006, 22:58   #177
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
De kans dat ik in jou buurt rondloop is bijna nihil, de kans dat jij in mijn buurt rondloop is ronduit onbestaand, we behoren niet tot hetzelfde volk, jij behoort tot de lagere klasse, ik tot de hogere, face it!
waar ik tegenwoordig woon zien we in het seizoen dikwijls jagers Is er een bijzonder kenmerk waaraan ik u kan herkennen? De zout-patronen liggen al klaar
Oud 27 september 2006, 22:59   #178
AyneRand
Minister-President

Standaard

Citaat:
waar ik tegenwoordig woon zien we in het seizoen dikwijls jagers Is er een bijzonder kenmerk waaraan ik u kan herkennen? De zout-patronen liggen al klaar
Woon je ook in Frankrijk?
Oud 27 september 2006, 23:00   #179
Jean-Pierre
Staatssecretaris

Jean-Pierre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pinbag Bekijk bericht
De feit dat ze mensen opleiden (met profesionele krachten = beroepsmilitairen en neven organisaties) en in staat waren te voorzien van gereedschap (wapens en kennis) verder het houden van vergaderingen,info -sessies,opleidingen wijst al sterk aan dat deze agenda punten hebben.
Ja, dat was het... houden van vergaderingen (eventueel aan een toog) en doorgeven van kennis... zonder dat er 1 aanslag gepleegd werd (de wet bestraft alleen maar daden en geen intenties). Die personen zitten nu al een maand achter de tralies.

En nu ben ik benieuwd hoelang men de "rellochtonen" zal bestraffen die wel daden hebben gesteld waarbij brandstichting aan woningen, hospitalen en wagens uitgevoerd werd.
Jean-Pierre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2006, 23:06   #180
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je hebt het wellicht nog altijd niet door omdat je er te dom voor bent, (pretentie is daar namelijk het duidelijkste bewijs van) maar iemand die tot een zogenaamde 'hogere klasse' behoort heeft het niet nodig zich op een politiek forum uit te sloven om de lagere klasse te overtuigen van zijn fantasieën.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be