![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Minister-President
|
![]() Hoe zou dat nu toch komen dat men mensen gaat controleren op een bus he,zou dat komen door het uniform dat ze zo zijn,of scheelt er toch iets aan de mentaliteit van sommige "reizigers".
![]() |
#162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
En wie hebben we hier op foto? Is dat niet Karel Dillen, oprichter van het VB???? Dillen, de vuile linkse ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is het onderzoek al afgerond en De Moor veroordeeld ? Citaat:
De uitlating “eigen schuld dikke bult” is dus minstens ongepast. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Niet op de bus natuurlijk want dan zou je motten kunnen krijgen van die stoute controleurs.
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het ging over het controleren van de reizigers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Minister
|
![]() En een uniform geeft u het recht van te roepen en te tieren tegen de mensen. Iedereen stond plots geirriteerd en geintimideerd op dien tram. Moest het zich beperkt hebben tot zwartrijders dan snap ik de toon. Maar gepensioneerden wat staan uitkafferen omdat ze niet in 5 sec hun gratis kaartje kunnen bovenhalen vind ik toch te ver gaan. Een oud madammeke dat naast mij stond dacht dat er iets ergs was gebeurd, ze had zelfs niet begrepen dat het om een contole ging, op zulke militaire wijze werd deze controle uitgevoerd. Als ge dan de volgende dag hoort dat tijdens een controle het tot geweld is uitgedraaid dan vraagt ge u af hoe dat komt dat nog zo lang geduurd heeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Mijn mening is hard en ze is kwetsend maar tis een mening en het is die van mij ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
daarom dat ik zei denkt te weten een gril contrast met jouw ( of anderen hun ) 'conclusies' Citaat:
neen niet uitgesloten maar erg onwaarschijnlijk moest dat nog ui de bus gaan komen en 't gaat 'm niet over wat al of niet uit de bus zou kunnen komen... ( wie weet hoever kan je nog speculeren : 60 verdachten ipv 6, G. Demoor was vergezeld van twee struise rijkswachters ... weet ik veel nog ) het gaat 'm over wat je als ggd net nog kan zeggen aan de hand van de tot nu toe gekende feiten als je dan toch wat zinnings wilt zeggen Citaat:
ik ben het op dat vlak met mijn 'kompaan' (euheum) Bazilfunk totaal niet eens ( als je dat wou horen is dat hiermede verleden ) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
net iets méér in de zin dat het 'niet uitgeslotene' ook enige grond van aannemelijkheid zou kunnen hebben ( behoudens de kennis en stand van het onderzoek nu ) anders kan ik net zogoed en met evenveel recht een totaal ander verhaaltje uit de doeken doen btw kan je hier nu eens duidelijk maken, gesteld dat het 'niet uitgeslotene' ( 't feit dat Demoor zich op zijn beurt zou verzet hebben ) waar zou zijn wat dat zou veranderen inzake de ten lasten legging ? want dan zal je nog heel wat meer moeten gaan veronderstellen maw waar wil je naartoe ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
de hele rood draad doorheen die posts is nog steeds dat 'wurgen' en de eventuele al of niet overreactie van G. Demoor tijdens die rit zelfs in de bewuste post waar je van antwoord diende was dit zo maar ik geef toe dat ik net iets te snel reageerde toen mijn excuses hiervoor, Bobke Laatst gewijzigd door praha : 30 september 2006 om 20:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() komaan hé ....alsof G. Demoor zichzelf zou komen verdedigen moest ie nog leven
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar ja tis natuurlijk niet plezant als ge plots aan de andere kant staat natuurlijk ![]() |
|
![]() |
![]() |