![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#162 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Waarom komen "de goeie" dan niet op voor ons?En tegen de vele etters bij hun gemeenschap?Waarom?! ![]()
![]() |
#163 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Er is maar één gemeenschap die verantwoordelijk is voor het feit dat meer en meer Vlamingen hun buik vol hebben van jullie middeleeuws gedoe en dat zijn jullie zelf .
Door het gedrag van veel van jullie is de Vlaming zo geworden. De gevangenissen puilen uit van de moslims , die buiten het grootste crapuul zijn ,maar eens in de gevangenis de vrome moslim uithangen!! Degoutant!! |
![]() |
![]() |
#165 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En waarom komen jullie nooit op straat tegen racisme en xenofobie? Moet ik daaruit besluiten dat jullie allemaal racisten en xenofoben zijn..? |
|
![]() |
![]() |
#166 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Toen de paus naar ons land kwam werd hij ook belachelijk gemaakt. Iedereen herinnert zich nog wel Popie Jopie. Niemand werd woest of begon zich te gedragen gelijk wilde beesten. Er werd wel veel over gesproken, en sommigen vonden het schandalig maar daar bleef het bij. Destijds de korte stukjes met Urbanus. Vooral de sketch over 'Het Laatste Avondmaal' werd hem destijds kwalijk genomen. Doch heb ik nooit bloedige gewelddadige scènes gezien zoals het laatste jaar. De Islam hoort hier niet thuis en ik zal bij dit standpunt blijven. |
|
![]() |
![]() |
#167 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Maar ook hier vonden de moslims het "net goed" wat die Amerikanen is overkomen?!! Kom me nu niet vertellen dat dit niet het gevoel is wat bij de meeste van jullie heeft gespeelt. En omdat ik me meer verwant voel met de Amerikanen dan met jullie vergeet ik dat nooit!! Sindsdien heb ik begrepen wat voor een haatdragend volkje jullie wel zijn.
![]() |
#168 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Ze heeft met name woede opgewekt bij moslims met haar standpunten over vrouwenbesnijdenis, wat helemaal NIET typisch islamitisch is, maar eerder typisch "Oost-Afrikaans". Het gaat hier dus om een verwarring van "cultuur" en "religie". Heb jij ooit iets gehoord over vrouwenbesnijdenis in Marokko of Iran? I bet you don't. Omdat het daar helemaal nooit een cultureel gebruik was, maar Hirshi Ali het wel verbindt met "de islam".
"Nee, onze wetenschap is geen illusie. Een illusie zou het zijn te geloven dat wij uit andere bron zouden kunnen krijgen wat zij ons niet geven kan" - Sigmund Freud Laatst gewijzigd door Mamaloe : 10 oktober 2006 om 21:52. |
|
![]() |
![]() |
#169 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
De 01-10 concerten ,waar weer geen van jullie te zien waren....zegt dat niet genoeg?! Alleen als er iemand van jullie geraakt is komen jullie rel schoppen ,als het "maar" nen Belg is zoals de man op de lijnbus die door 6 vredemoslims DOOD werd getrapt,is er geen vuiltje aan de lucht , of dat er per ongeluk door een overdosis kalmeermiddelen iemand sterft in de gevangenissen ,dan vinden jullie het nodig om de cipiers aan te vallen op straat,die er niets mee te maken hebben. Of iemand die in Brussel dood werd geslagen met een ijzeren staaf...geen betoging voor verdraagzaamheid of geen politiekers op de begrafenis. Maar je moest is zien hoe de familie van die crimineel die in de gevangenis is gestorven werd ontvangen op het kabinet van justitie.....gewoon om van te kotsen héél dat gedoe hier. En jullie verschieten dan dat de Vlamingen een afkeer krijgen? Nu willen ze jullie nog voorsteken om werk te krijgen ook?!! Dus mijn kinderen moeten maar gaan doppen ,om jullie aan de bak te helpen En dan mogen we nog 5 jaar langer gaan werken om de walen en de vreemden te blijven onderhouden?!!! Wat verlangen jullie nu nog seg,trop is teveel en teveel trop
![]() |
#170 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Hm, ik geef toe dat mijn vergelijking niet zo goed was.. maar je negeert het eerste deel van mijn post. Mja, misschien zouden we (= autochtonen en allochtonen) eens samen op straat kunnen komen tegen (jeugd)criminaliteit. Maar of dat nu veel zal helpen... ![]() Laatst gewijzigd door Uh-Huh : 10 oktober 2006 om 22:05. |
|
![]() |
![]() |
#171 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Kijk, ik ben zelf al een paar keer slachtoffer geweest van criminaliteit in Antwerpen, door Marokkanen (of Algerijnen... in ieder geval Noord-Afrikanen). Maar wat heeft dat met die mensen hun religie te maken? Waarom verwart iedereen die twee dingen? Die Marokkaanse crimineeltjes zijn zo mogelijk de minst religieuze mensen uit hun gemeenschap... Ze kijken naar Scarface en luisteren naar Amerikaanse hiphop en techno. Heel "islamitisch" hé? ![]() Zolang de VB'ers dit onderscheid niet kunnen maken, zullen ze nooit begrijpen waarom er in de grote steden problemen zijn met wat ze noemen "moslimjongeren". Kuch kuch.
![]() |
#172 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Als iemand zich per ongeluk mispreekt of iets zegt wat ze niet willen horen, wel dan krijg je reacties van geweld, haat, nijd. Deze haatdragende reacties komen altijd van dezelfde extreme groep. Ik ben een verdraagzaam mens. Ik word steeds meer onverdraagzamer. Hoe komt dat? Groeten |
|
![]() |
![]() |
#173 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Er zijn zelfs wijken in Brussel waar de politie niet in uniform mag komen om niet te "provoceren"!! Ben je vergeten toen in Hoboken het politiebureel werd aangevallen door de vrede islamieten? Zelfs brand gesticht?! Ik zeg niet dat jullie het goed keuren ,maar ik zie het jullie ook niet "afkeuren"! Dus.....
![]() |
#174 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
#175 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#176 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Dat er veel meer Marokkanen in de gevangenis zitten geloof ik best, maar mijn vraag was: wat heeft dat in godsnaam met religie te maken?
![]() |
#177 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik heb haar film "submission" niet gezien, maar ik dacht dat die NIET over besnijdenissen ging, maar over huiselijk geweld. Maar, allez, ik heb 'm niet gezien, dus ik weet 't niet zeker. |
|
![]() |
![]() |
#178 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Groeten |
||
![]() |
![]() |
#179 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Minister-President
|
![]() Vraagje. Waarom halen de meeste Morokkanen in België een bruid uit het thuisland? Waarom trouwen ze niet met een Marokkaanse die is opgegroeid in België? Een vrouw die hier in België naar school is geweest, zou haar kinderen veel beter kunnen opvoeden, maar nee, ze nemen iemand uit het thuisland, die geen woord Nederlands spreekt. En dan hebben hun kinderen een taalachterstand op school... Er zijn trouwens tal van immigranten die wél de taal van hun nieuw vaderland leren. Maar na 40 jaar hebben sommigen nog altijd 'n taalachterstand. Ik vind het echt zo walgelijk dat de politiek correcten en de linksen dat racisme tegen de Vlamingen steunen. Meer nog. Zij zijn de eersten om de Vlamingen uit te maken voor onverdraagzaam en die lopen de zeuren dat de Vlaming discrimineert en op die manier hitsen zij de allochtonen tegen ons op. En dat kan zomaar! Die linksen zetten de allochtonen tegen ons op.
|
![]() |