![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Maar als hij in een Chinese krant gestaan had en in het Mandarijns gesteld was, had je hem waarschijnlijk niet zondermeer gepost. En dan was het trouwens ook lang zo leuk niet geweest.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar een tekst in het Frans of het Engels moet toch kunnen hé, als je het niet begrijpt, probeer dan een vertaling te zoeken of reageer niet, maar zo belachelijk reageren alsof met die tekst de verfransing van Vlaanderen een feit is, sorry, zelfs kinderen zouden dit kinderachtig vinden.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Banneling
|
![]() Nederlandstalige forum, nederlandstalige teksten. Als je Engelse, Franse, Duitse,.. teksten bericht, zou je uit hoffelijkheid een nederlandstalige vertaling erbij zetten.
Niet iedereen kan Frans, Duits, Engels,..... . |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Enfin, ik lees net dat verdraagzame Helmut Lotti het anti-warande manifest ook al heeft getekend.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() maar ik zou ook geen Nederlandse vertaling erbij gezet hebben, wegens geen tijd daarvoor.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wie zelfs dat piepkleine beetje hoffelijkheid niet kan opbrengen verdient een stamp onder zijn kont. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan te denken dat Vlaanderen bekend staat om zijn openheid en meertaligheid. als men hier zou lezen, men zou wel eens andere gedachten krijgen. sorry, ik kan alleen maar mierenneukerij zien in het hele betoog dat deze Franse tekst niet kan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() en de teksten in het Engels dan? mogen mensen die geen Engels kunnen dan niet deelnemen?? ma allé, ik zie het al, dit Vlaams forum is door die ene tekst volledig Franstalig geworden, we zullen maar de rest dan in het Frans verder zetten zeker? jongens jongens, zo'n teergevoelige teentjes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En of dat nu in het Frans, Chinees, Spaans of wat dan taal ook, gewoon een vertaling bijsteken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zucht, jij hebt blijkbaar zoveel tijd om dat te doen, maar ik vrees dat de meesten dat niet hebben.
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waaruit leidt u het succes van dit manifest af? Ondertekenaars? Hoeveel mensen dan wel? Of uit de boekenverkoop? Hoeveel exemplaren gingen er dan over de toonbank? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Excuseer? In welk opzicht heb ik een retrograad gedachtegoed? Ik ijver een vernieuwde federale staat (een staat die er anders uitziet dan vandaag de dag) en ik ben geen unitarist.
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 13 november 2006 om 11:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nogal een echte "vaderlandslievende", nietwaar? ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door baarle : 13 november 2006 om 11:46. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er werden in die tijd meerdere pamfletten gepubliceerd en in Vlaanderen verdeeld waarin Napoleon als "pest", "tiran", "antichrist" werd afgeschilderd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |