![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
Bekijk resultaten enquête: Moeten we België opblazen? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
125 | 68,31% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
58 | 31,69% |
Aantal stemmers: 183. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Absoluut, de rijken willen er zich duidelijk 'separeren' van de frigoboxtoeristen die zich slechts één dagje Knokke kunnen veroorloven net zoals sommige Vlamingen zich willen distantiëren van de armere Walen.
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 15 december 2006 om 23:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Minister
|
![]() Moeten we België opblazen? En hoe?
Ik stak een uurtje geleden een choupap in de grond en begon als een gek te blazen....Geen resultaat echter....
![]() |
#164 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nee, groene huppelende enerverende monstertjes eigenlijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Schepen
|
![]() Er valt niks op te blazen. België verdampt vanzelf. Just sit back and enjoy the ride.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Die gaan gillen man van "hoe dom mensen toch waren vroeger" ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
Citaat:
50 jaar is dus zelfs nog een overschatting. Ik zou me gewoon niet al teveel opjagen en vooral afwachten, het kan echt niet lang meer duren ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ja.... en dan bent u al oud of erger nog, rust u in vrede in de universele velden.
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
56 % van de Walen werken...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() jep, belgië is aan het verdampen.
Leve Vlaanderen, provincietje in Euroland. |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Staatssecretaris
|
![]() laat ons beginnen met een deftige staatshervorming en het opblazen van het cordon sanitaire
nadien een grote rechtse coalitie : cd&v -nva - vlaams belang - vlott |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ook ik ben voor een betere controle van de werkloosheid en de begeleiding van werklozen in gans België. De tijd van geschenken is inderdaad voorbij, maar dat is geen reden om armeren nog armer te maken door hen elke solidariteit te ontzeggen.
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 16 december 2006 om 22:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het wordt tijd dat we weer een oud idee oppikken, en nu daadwerkelijk de "Cellules Communistes Flamandes" oprichten!
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |