![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Plus de leefloners. Tja, Dat is niet genoeg zekerst? En tussen haakjes, gelieve de krepeerjobs te verwijderen. Laatst gewijzigd door eno2 : 18 december 2006 om 12:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
De kennis van 55+ mensen gaat TE VEEL verloren... Op ale vlakken is hun kennis nog nodig... Niet in het minst bij de "opvang" van schoolverlaters... Ik heb jaren met een oude collega gewerkt (techniekers op de baan). Het jonge geweld en enthousiasme van mij met de rust en kennis van m'n collega gaf een zeer goede combinatie... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() De topic 'Tips om niet te moeten gaan werken of aan de dop te kunnen blijven' zal vermoedelijk nu terug meer aandacht krijgen... ![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 18 december 2006 om 19:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
55-plussers betreft : de vervanging van de huidige verwerpelijke passieve uitkeringen door een gemeenschapsdienstinkomenszekerheidsnoodsysteem waarbij gemeenschapsdienstpresteerders recht zouden hebben op een prestatiegericht gemeenschapsdienstinkomen van 5 euro per uur effectief gepresteerde gemeenschapsdienst, én waarbij ze zoveel uren gemeenschapsdienst zouden mogen verrichten als ze zelf willen (of kunnen), én waarbij ze op de koop toe naast hun gemeenschapsdienstinkomen ook nog eens onbeperkt zouden mogen bijverdienen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
ma 18/12/06 - In de eerste negen maanden van dit jaar hebben al meer dan 16.000 werklozen een tijd geen uitkering gekregen omdat ze een baan of een opleiding geweigerd hebben. Dat schrijven de Concentra-kranten. 16000 die ze tot nu toe een tijd hebben geweigerd, het zullen er nog veel meer zijn ook... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 19 december 2006 om 11:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | ||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
de slachtofers schuldig verklaren. De door de Ma gemarginaliseerden tot werkonwillig uitschot verklaren. Citaat:
Maar de aanwerving laat ze aan de privé over. Langdurig werklozen zouden alerlei vormen van actieve prioriteit moeten genieten bij aanwerving, ook bij de overheid. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Als de arbeidsmarkt die mensen niet meer lust, moet je ze ook niet culpabiliseren. Je moet ze wel positief discrimineren als ze LW's geworden zijn. QUOTE] Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 19 december 2006 om 11:19. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Banneling
|
![]() ik zei het al: een burgercomité zou zich over de straf en strafmaat moeten uitspreken, niet een autoriteit die tegelijk rechter en jury is.
------------------------------------- Jazeker, En die burgerjury goed inlichten over de jaren werkloos, wat het gekost heeft, waarom betrokkene werk weigert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of verlangt u dat ik 60 uren ga werken om aan € 1250 (ongeveer) te komen. Dat kunt u niet menen ! Mogelijk begrijp ik u niet goed, ik geef toe als ik uw postings over dit onderwerp lees, ik zoveel moeite heb met de vele lange woorden dat een stuk van de inhoud me ontsnapt. Zal de ouderdom zijn, begin van seniliteit ![]()
![]() |
![]() |
#174 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 19 december 2006 om 11:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het is gewoon de bedoeling dat we binnen kort gaan werken voor onze uitkering niks meer of niks minder Op straat zullen kinderen tegen mama zeggen " kijk mama weer zo n luie langdurig werkloze die niet wilde werken " In feite is het systeem cynicus net zoals het systeem verhofstad ( als ik cynicus was ik zou klacht indienen wegens plagiaat trouwens ) ook bedoeld als publieke schandstraf Een ganse bevolkingsgroep wordt bovendien willekeurig tot deze publieke schandstraf veroordeelt, en dit louter omdat ze tot die bevolkingsgroep behoren - er is niet zo veel verschil meer met de verplichting een jodenster te dragen. Een andere overeenkomst met naziduitsland is dat het ook nu gaat over een bevolkingsgroep die als zondebok wordt opgevoerd om electorale redenen en meer bepaald om het eigen falende economische beleid te maskeren. Het ligt niet aan de politiekers hoor - neen het zijn de werklozen die te lui zijn ![]() Zelfs op de gaskamers kunnen we toespelingen maken - we zouden zelfs kunnen stellen dat iemand vergassen uiteindelijk nog minder wreed is dan iemand het lange lijden te doen ondergaan van te kreperen zonder geld in een maatschappij waarin alles zodanig georganiseerd is dat je doodeenvoudigweg niet zonder geld kan leven. Maar mss kan verhofstad zich binnenkort nogmaals op cynicus beroepen voor inspiratie om ook aan dit euvel te verhelpen
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Banneling
|
![]() Ik heb er totaal geen problemen mee dat parasieten, die truukjes zitten te verzinnen om niet te werken, maar wel willen blijven geld zuigen van werkende mensen, aan de schandpaal worden gezet.
Daar heb ik nu eens geen probleem mee. |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
|
![]() Citaat:
en ons parasieten noemen ? De nazis vergeleken de joden in hun propaganda met ratten mss een tip voor de volgende campagne van frankske van de kakbroek ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want een staatsambtenaar kost ons meer dan 3 doppers |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Banneling
|
![]() Mag ik eens vragen wat jou leeftijd is, je opleidingsgraad, welke job je doet en in welke sector?
---------------------- Dat mag je zeker vragen. Want een staatsambtenaar kost ons meer dan 3 doppers. -------------------------- Is inderdaad pijnlijk veel geld, Laten we het aantal doppers verminderen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
|
![]() doppers die gemeenschapsdienst moeten doen kosten bovendien ook meer geld dan gewone doppers
en wees gerust dat ze door de dwang ook gemotiveerd zullen zijn om dat kostenplaatje nog wat op te drijven als ik bvb de straat zou moeten vegen ik zou ervoor zorgen dat ze 10 maal vuiler was dan voordien alle gereedschap dat ze me zouden toevertrouwen zou ik onmiddelijk molestreren kortom het zal de belastingbetaler nog veel meer kosten bovendien verliest de staat tav de geschorste werkloze ook alle legitimiteit waardoor een gevaarlijke en explosieve maatschappelijke situatie ontstaat de geschorste werkloze ( die ook geen leefloon krijgt ) bevindt zich in staat van wettelijke zelfverdediging tegen de staat zelf de geschorste werkloze is geen verantwoording meer verschuldigd tav de staat hij mag u de kop inslaan om uw geld te nemen om te kunnen eten veel plezier met jullie werkkampmaatschappij ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 19 december 2006 om 14:12. |
![]() |
![]() |