![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#161 |
|
Banneling
|
Wat een kinderlijk gezeik weer. Ik neem aan dat iedereen die hier het offerfeest aanklaagt ook veganist is, klopt dat? Al eens een vleesfabriek gezien waar biefstukken geproduceert worden voor bij de frieten. Da's even gruwlijk als je niet tegen "dierenleed" kunt.
Neem het gelijk een man, mietjes. Da beest moet eerst dood voor ge het op eet. Wat is belangrijker, hoe het gedood wordt of met welke saus het opgedient wordt. In elk geval is het tweede een stuk belangrijker voor mij. Dus, voor alle mensen die denken dat de biefstukken in de GB van aan de bomen komen, reality check, die dieren zijn ook in vreselijke omstandigheden gedood, holocaust stijl. voila, en natuurlijk nog prettige feestdagen aan iedereen ![]() |
|
|
|
|
|
#162 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Primitief. Laatst gewijzigd door system : 21 december 2007 om 09:30. |
|
|
|
|
|
|
#163 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Er is wel een verschil tussen een dier eerst verdoven alvorens het wordt gedood of het zonder verdoving en al bij bewustzijn de keel oversnijden en dan nog levend en bij bewustzijn zo een minuut of drie laten leeg bloeden. D�*t is namelijk het verschil tussen haram slachten( verdoofd) en halal slachten(bij bewustzijn laten leegbloeden). En nu gij!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 21 december 2007 om 09:40. |
|
|
|
|
|
|
#164 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Voor mij is het simpel, als ge er nie tegen kunt moet ge geen vlees eten. Mij zal het een worst wezen hoe da beest geslacht is, als het meer lekker klaargemaakt is. |
|
|
|
|
|
|
#165 |
|
Banneling
|
En ene die geld vraagt? Liefst nog Bankcontact of Visa of zo. Is da moderner?
Laatst gewijzigd door KrisKras : 21 december 2007 om 09:54. |
|
|
|
|
|
#166 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
#167 | |
|
Minister
|
Citaat:
Het schaap eten ze op.
|
|
|
|
#168 |
|
Minister
|
Zo, je woede van de dag heb je er weer mooi uitgescholden, nu gaan we baginnen discussiëren, OK?
|
|
|
#169 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#170 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Eigenlijk een vooruitgang. De mensenoffers werden hier afgeschaft. Maar het blijft zeer primitief. Uit de tijd van de 'dark ages'. Laatst gewijzigd door system : 21 december 2007 om 11:15. |
|
|
|
|
|
|
#171 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
Onlangs woonde ik een christelijke dienst bij van Iraniërs in Antwerpen. Allen hadden zich hier van de islam bekeerd tot het christendom. Ze baden en zongen samen in het Perzisch en lazen voor uit de bijbel (vertaald in het Perzisch). De jonge Iraniërs leken erg overtuigd van hun christelijk geloof. Een vrouw zei me dat ze de weg van het donker naar het LICHT had gevonden. 'Voordien zaten we in de duisternis van de islam en nu in het licht van Christus', zei ze. Als ik een Iraanse jongeman vroeg waarom hij zich bekeerde tot het christendom antwoordde hij: "Islam is de religie van Satan, het christendom is de religie van God, de koran is des duisvels". Hij voegde eraan toe dat mensen in Iran die zich tot het christendom bekeren en daar openlijk voor uitkomen, worden opgehangen. Er zijn daar ondergrondse bijeenkomsten van christenen. 'Jezus is het licht', opperde hij met veel overtuiging. Een andere jonge Iraanse vrouw zei dat het christendom de 'juiste weg is' en islam de 'verkeerde weg. "We moesten ons sluieren en we deden alles verkeerd, nu ik de weg volg van Jezus, doe ik het beter, doe ik het goede. Religie zit in het HART en niet in kleding". In Iran zijn er ondergrondse kerken, maar als de politie deze ontdekt, worden de mensen opgepakt en opgehangen, vertelde me een andere Iraniër. Ook de minderheid van joden zou wordt lastig gevallen, christenen wordt verboden om Kerstmis te vieren (in Iran is nog eeen kleine gediscrimineerde minderheid van autochone Assyrische christenen). Laatst gewijzigd door Bozar : 21 december 2007 om 15:25. |
|
|
|
|
|
|
#172 |
|
Vreemdeling
|
|
|
|
|
|
|
#173 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Hoe zou hij dan de Koran op papier gesteld hebben?
Pittig detail: het was de Aartsengel Gabriël die de Koran aan de profeet Mohammed gedicteerd zou hebben, diezelfde Gabriël die de gevleugelde woorden "Ave Maria, gratia plena" mocht spreken bij de Annunciatie, die overigens zowel in de Bijbel als in de Koran vermeld wordt.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 21 december 2007 om 16:05. |
|
|
|
|
|
#174 |
|
Parlementslid
|
je weet wat ze zeggen, jong geleerd is ...
![]()
|
|
|
|
#175 |
|
Banneling
|
|
|
|