Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 december 2006, 12:18   #161
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door debbie Bekijk bericht
Heel juist, daar sta ik volledig achter, zolang men vrijwillig voor vrijwilligerswerk kiest.
Toen ik net afgestudeerd was als opvoedster en na maanden dag in dag uit solliciteren nog steeds geen job had ben ik vrijwillig gaan werken. Ik dacht dat die keuze alleen maar positief kon zijn voor de toekomst. Ik kon op die manier werkervaring opdoen die goed van pas zou komen voor mijn verdere zoektocht naar werk. Wat was ik naief, zodra men bij volgende sollicitaties hoorden dat ik vrijwilligerswerk deed keek men me aan met een blik alsof ik ze niet allemaal op een rijtje had.

Toen ik een oproep kreeg van de vdab voor een gesprek kreeg ik daar te horen dat bij mijn gegevens stond "geen werkervaring". Ik maakte de mevrouw erop attent dat ik wel degelijk werkervaring had. "Maar je hebt nog nooit gewerkt als opvoedster", zei ze. Ik somde mijn werkervaringen op en ze rolde met haar ogen en zei: "ja, vrijwilligerswerk". Het werd niet opgenomen bij mijn gegevens.
Dat is inderdaad om van te worden.
Oud 27 december 2006, 12:36   #162
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN

King of beggars and fleas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
Er moet op geen enkele bevolkingsgroep afgegeven worden. Niet op de werkenden, niet op de werklozen, niet op de allochtonen, niet op de autochtonen. Misschien wel een beetje op de rechtsen, maar dat hou ik voor mijn rekening.
als jij op de rechtsen mag afgeven dan mag ik toch wel op de werkende mensen afgeven die afgeven op niet werkenden he zeg

ik denk dat het zo is dat er op elke bevolkingsgroep moet kunnen worden afgegeven

restricties zijn niet nodig

niet naar vreemdelingen toe, niet naar joden toe, niet naar armen toe , niet naar rijken toe , niet naar werklozen maar ook niet naar werkenden toe

de antiracisme wet leidt er niet toe dat er geen racisme meer is, de wet tegen antisemitisme ook niet dat er geen antisemitisme meer is - alleen openheid en volledige vrijheid van spreken kan deze maatschappelijke problemen uiteindelijk oplossen

als iedereen zijn zeg mag doen dan komt er een soort evenwicht
en aan de kant van de armen proberen wij een vacuum hoognodig zoveel mogelijk op te vullen
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 27 december 2006 om 12:38.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2006, 12:37   #163
debbie
Minister

debbie's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar debbie
Standaard

Citaat:
het vws krijgt steeds vreemdere manieren om dat idee aan de man te brengen.
Het is dan ook enorm frusterend om te horen en te voelen dat de tendens om op de kap van de werklozen te zitten steeds erger wordt. De grote massa en zelfs de politici doen net alsof de werklozen werkonwillig zijn en dus geactiveerd moeten worden. Gratis gaan werken, onderbetaalde jobs, de constante dreigingen dat werklozen geschorst gaan worden,.... Dat vreet aan mensen en drijft ze in het nauw. Net omdat het zo onrechtwaardig is en omdat men daar zo machteloos tegenover is wordt men er zo kwaad van. Omdat men als werkloze, leefloner of invalide niet veel kan ondernemen tegen deze tendens, behalve van je afbijten. Maar dat wordt dan weer als aanval naar de werkenden toe gezien. We zitten in een onmenselijk systeem, wie niet werkt heeft in feite de doodstraf verdiend.

Dat is om moedeloos en kwaad van te worden. Ik heb helemaal niets tegen mensen die werken, ik heb ook niets tegen rijkdom of tegen rijke mensen. Ik woon 1000 keer liever in een samenleving waar mensen de kans hebben om rijk te worden dan in een samenleving waar iedereen arm is. Ik geniet een beetje mee als ik zie dat er mensen zijn die zich vanalles kunnen permiteren, het geeft toch altijd weer de hoop dat mijn kinderen op een dag ook een gewoon leven kunnen leiden.

Ik word er alleen zot van als ik in het nauw gedreven wordt, als mensen me constant lastig vallen en gemene dingen tegen me zeggen, als ze zeggen dat ik te lui ben om te werken of dat het gewoon allemaal mijn eigen schuld is. Als ik dan de ene na de andere politieker van die smerige uitspraken hoor doen en vervolgens zie dat heel wat mensen zich erdoor laten beïnvloeden,..... Er zijn niet veel zaken die me zo kwaad maken als dat. Het is verdikke zo onrechtvaardig tegenover een hele grote groep mensen.

Laatst gewijzigd door debbie : 27 december 2006 om 12:39.
debbie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2006, 12:45   #164
Geertje

Geertje's schermafbeelding

Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Standaard

Citaat:
Het is dan ook enorm frusterend om te horen en te voelen dat de tendens om op de kap van de werklozen te zitten steeds erger wordt.
Dat komt nu eenmaal omdat er een aantal profiteurs bijzitten die totaal niet willen werken en altijd komen klagen dat ze niet genoeg geld en eerbied krijgen. Deze rotte appels moeten er onherroepelijk uit, maar worden door bepaalde mensen een hand boven het hoofd gehouden. Hierdoor krijgt iedere werkloze een slechte naam, wat heel spijtig is.
Geertje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2006, 12:46   #165

Standaard

onze aanvallen zijn idd defensief

voor toeschouwers kan het er bot uit zien maar terug leren bijten is een noodzakelijke eerste stap in ons emancipatieproces als minderheid

als een marokaan mij op mijn bek slaat omdat ik hem makak noem dan zal iedereen dat begrijpen ( ik zelf trouwens ook )

maar als ik als werkloze gewoon alleen nog maar verbaal terugbijt, mijzelf verdedig dan is dat nog steeds not done

dat zegt veel over de manier waarop er naar werklozen gekeken wordt in onze maatschappij - men verwacht dat we het hoofd steeds neerwaarts houden

hier op politics bemerkt ik nadat we hier enige tijd actief zijn geweest op die manier echter wel een soort gewenningseffect

wat bewijst dat deze provocatieve defensieve aanvalstrategie wel degelijk werkt

populair wordt je er niet van - maar dat is niet terzake

een verschuiving vd mentaliteit - dat is wat we moeten hebben

zodat we het vws kunnen opdoeken en terug kunnen gaan luiwammessen
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
Oud 27 december 2006, 12:56   #166
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas Bekijk bericht
als jij op de rechtsen mag afgeven dan mag ik toch wel op de werkende mensen afgeven die afgeven op niet werkenden he zeg

ik denk dat het zo is dat er op elke bevolkingsgroep moet kunnen worden afgegeven

restricties zijn niet nodig

niet naar vreemdelingen toe, niet naar joden toe, niet naar armen toe , niet naar rijken toe , niet naar werklozen maar ook niet naar werkenden toe

de antiracisme wet leidt er niet toe dat er geen racisme meer is, de wet tegen antisemitisme ook niet dat er geen antisemitisme meer is - alleen openheid en volledige vrijheid van spreken kan deze maatschappelijke problemen uiteindelijk oplossen

als iedereen zijn zeg mag doen dan komt er een soort evenwicht
en aan de kant van de armen proberen wij een vacuum hoognodig zoveel mogelijk op te vullen
ik heb nergens gezegd dat het niet m�*g.

maar met modder gooien heeft zelden iets goeds opgeleverd. met modder gooien is ook iets anders dan volledige vrijheid van spreken hebben.
ik heb tegen mijn partner volledige vrijheid van spreken maar als er alleen maar beledigingen en onterechte verwijten uit mijn mond komen, gaat die relatie niet lang duren. Als dat zo een tijdje doorgaat heeft die relatie ook weinig kans meer op herstel.

Het moddergooien van werkenden naar werklozen en van werklozen naar werkenden begint me een beetje op de heupen te werken. Daar gaat niks positiefs uitkomen, enkel meer verdeeldheid. En die verdeeldheid lijkt me exact hetgene wat sommige partijen met hun werklozenjacht proberen bewerkstelligen.
Oud 27 december 2006, 13:01   #167
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geertje Bekijk bericht
Dat komt nu eenmaal omdat er een aantal profiteurs bijzitten die totaal niet willen werken en altijd komen klagen dat ze niet genoeg geld en eerbied krijgen. Deze rotte appels moeten er onherroepelijk uit, maar worden door bepaalde mensen een hand boven het hoofd gehouden. Hierdoor krijgt iedere werkloze een slechte naam, wat heel spijtig is.
ge moet natuurlijk wel een volslagen idioot zijn om in dat soort redeneringen mee te gaan.
Oud 27 december 2006, 13:03   #168

Standaard

Citaat:
ik heb nergens gezegd dat het niet m�*g.

maar met modder gooien heeft zelden iets goeds opgeleverd. met modder gooien is ook iets anders dan volledige vrijheid van spreken hebben.
ik heb tegen mijn partner volledige vrijheid van spreken maar als er alleen maar beledigingen en onterechte verwijten uit mijn mond komen, gaat die relatie niet lang duren. Als dat zo een tijdje doorgaat heeft die relatie ook weinig kans meer op herstel.

Het moddergooien van werkenden naar werklozen en van werklozen naar werkenden begint me een beetje op de heupen te werken. Daar gaat niks positiefs uitkomen, enkel meer verdeeldheid. En die verdeeldheid lijkt me exact hetgene wat sommige partijen met hun werklozenjacht proberen bewerkstelligen.
klassestrijd moet gecultiveerd worden om tot politieke omwentelingen te komen waardoor de lagere klassen emanciperen.

er moet een reeele bedreiging zijn voor het etablishment

van welke aard die is is bijzaak

de bedreiging moet reeel zijn maar hoeft eens ze reeel is niet te worden uitgevoerd - de politiek verandert dan vanzelf

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 27 december 2006 om 13:04.
Oud 27 december 2006, 13:03   #169
debbie
Minister

debbie's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar debbie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geertje Bekijk bericht
En wie bepaald wie die rotte appels zijn? Onder het mom dat sommige werklozen een schorsing verdiend hebben kan men gemakkelijk jan en alleman gaan schorsen. Is een lekkere besparing en geen kat die ervan wakker ligt wat er verder met die mensen en hun kinderen gaat gebeuren. Ach ja, laat ze maar doodvriezen langs de straten, is men er meteen vanaf.
debbie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2006, 13:06   #170

Standaard

idd en dan eindigt het met officiele doodsoorzaak longonsteking

over armoede als diepere oorzaak wordt met geen woord gerept

en wij zouden niet kwaad mogen worden ?

blaas onze zak op

ga maar tegen frankske van de kakbroek en die konijnentand moraliseren

het zijn moordenaars !!!!!!!!

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 27 december 2006 om 13:07.
Oud 27 december 2006, 13:17   #171

Standaard

in feite is het zo dat er van ons verwacht wordt als armen dat we zielig doen (zodat ze ons met de kerst kunnen opgraven om wat melige actualiteit te kunnen brengen )

allemaal morele restricties komt men ons aanwrijven ( zou men niet beter eens wat meer rond de kop vd rijken gaan zagen ? )

de meeste armen zijn daar net heel beinvloedbaar door

het is net dat mentale juk, die gene die we ons als allereerste stap moeten afwerpen

we mogen er zijn
als ze ons aanvallen hoeven we ons niet in de pan te laten hakken
we mogen ook een deel vd wereld inpalmen
we mogen ook ondernemen op de vrije markt
we hebben zonder dankbaar te zijn recht op ons deel vd taart

de tijd van braafjes jaknikken moet maar eens gedaan zijn !

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 27 december 2006 om 13:18.
Oud 27 december 2006, 13:20   #172

Standaard

of anders gezegd nog

rijken moeten leren om wat moreler te worden
maar voor armen wordt het dringend tijd om eens wat moraal te gaan dumpen

onze moraal is ons grote zwak, onze achillespees !
men blijft op ons kakken omdat we er over t algemeen teveel morele bezwaren tegen hebben om terug te bijten

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 27 december 2006 om 13:22.
Oud 27 december 2006, 13:22   #173
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het is dan ook enorm frusterend om te horen en te voelen dat de tendens om op de kap van de werklozen te zitten steeds erger wordt. De grote massa en zelfs de politici doen net alsof de werklozen werkonwillig zijn en dus geactiveerd moeten worden. Gratis gaan werken, onderbetaalde jobs, de constante dreigingen dat werklozen geschorst gaan worden,.... Dat vreet aan mensen en drijft ze in het nauw. Net omdat het zo onrechtwaardig is en omdat men daar zo machteloos tegenover is wordt men er zo kwaad van. Omdat men als werkloze, leefloner of invalide niet veel kan ondernemen tegen deze tendens, behalve van je afbijten. Maar dat wordt dan weer als aanval naar de werkenden toe gezien. We zitten in een onmenselijk systeem, wie niet werkt heeft in feite de doodstraf verdiend.

sorry hoor, maar dat is nu ook wel flink overdreven.
Er zijn in onze maatschappij gelukkig weinig mensen die sterven van de armoede. We leven in een systeem waar heel wat mankementen aan zijn, maar de basis is er enigszins. Als je zonder werk valt krijg je geld dat je in veel gevallen in de basisbehoeften kan voorzien. Als je ziek bent of invalide krijg je in veel gevallen geld dat je toestaat te overleven. Er zijn serieuze mankementen aan, maar we leven niet in één of ander afrikaans systeem waarin kinderen en masse sterven van de honger, waarin invalide zijn zowat per definitie je dood betekent, of waarin je 14 uur per dag moet draaien om dan nog met dodelijke honger zonder dak boven uw hoofd te zitten.
Leefde mijn moeder in afrika, ze was al lang dood. Ten eerste omdat ze nooit die levensreddende operatie had kunnen betalen, ten tweede omdat ze, indien ze de operatie wel had gekregen, ging gestorven zijn omdat ze niks van inkomsten had.
Ik denk dus echt dat de basis goed is, alleen moet het systeem grondig hervormd worden zodat iedereen op een degelijke manier kan leven en er vooral niemand door de mazen van het net valt (want die mazen zijn op sommige punten nogal erg groot). Er zijn inderdaad genoeg dingen om kwaad over te zijn. Schoppen op het systeem kan geen kwaad.
Maar "niet werken = doodgaan" is toch een ietsie overdreven.

Citaat:
Ik word er alleen zot van als ik in het nauw gedreven wordt, als mensen me constant lastig vallen en gemene dingen tegen me zeggen, als ze zeggen dat ik te lui ben om te werken of dat het gewoon allemaal mijn eigen schuld is. Als ik dan de ene na de andere politieker van die smerige uitspraken hoor doen en vervolgens zie dat heel wat mensen zich erdoor laten beïnvloeden,..... Er zijn niet veel zaken die me zo kwaad maken als dat. Het is verdikke zo onrechtvaardig tegenover een hele grote groep mensen.
ik word daar ook kwaad van.
ik vind die dingen ook niet nodig, maar ik denk dat King daarnet gezegd heeft dat dat nodig is om een evenwicht te bereiken, of zoiets.
Oud 27 december 2006, 13:28   #174
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
onze aanvallen zijn idd defensief

voor toeschouwers kan het er bot uit zien maar terug leren bijten is een noodzakelijke eerste stap in ons emancipatieproces als minderheid

als een marokaan mij op mijn bek slaat omdat ik hem makak noem dan zal iedereen dat begrijpen ( ik zelf trouwens ook )

maar als ik als werkloze gewoon alleen nog maar verbaal terugbijt, mijzelf verdedig dan is dat nog steeds not done

dat zegt veel over de manier waarop er naar werklozen gekeken wordt in onze maatschappij - men verwacht dat we het hoofd steeds neerwaarts houden

hier op politics bemerkt ik nadat we hier enige tijd actief zijn geweest op die manier echter wel een soort gewenningseffect

wat bewijst dat deze provocatieve defensieve aanvalstrategie wel degelijk werkt

populair wordt je er niet van - maar dat is niet terzake

een verschuiving vd mentaliteit - dat is wat we moeten hebben

zodat we het vws kunnen opdoeken en terug kunnen gaan luiwammessen
de meeste mensen kennen vws niet dus je gaat nog werk aan de winkel hebben. Als je dat bereikt hebt hoop ik wel dat je de mentaliteit in de juiste richting hebt verschoven - nl. die die het best is voor armen en werklozen en waar ze beter van worden.

tot nu toe vrees ik dat je de mentaliteit verschoven hebt in de richting "zie je wel dat het geboren luierikken zijn". Los van het feit dat iedereen van mij een geboren luierik mag zijn, denk ik toch dat zoiets niet echt is waar de meeste armen en werklozen op zitten hopen.
Oud 27 december 2006, 13:31   #175
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
klassestrijd moet gecultiveerd worden
ik denk niet dat klassenstrijd slaat op het tegen elkaar opzetten van werklozen en werkenden
Oud 27 december 2006, 13:31   #176

Standaard

Citaat:
sorry hoor, maar dat is nu ook wel flink overdreven.
er is niks overdreven aan nynorsk

in deze maatschappij kan je zonder geld niet leven
zonder geld ga je dood !!! ( traag, tergend en zeker ! )

iemand vergassen is op een manier zelfs nog minder wreed want dat gaat veel sneller

wist je dat er van de meer dan tienduizend recentelijk geschorsten dertig percent nu geen enkel inkomen meer hebben ?

behalve een enkeling met een rijke suikernonkel kunnen al deze mensen momenteel hun huur niet meer betalen, deze mensen zijn gewoon aan t sterven

behalve diegenen die zich dan gaan prostitueren, of gaan stelen, drugs verhandelen enz

met drugs verhandelen zou ik bovendien ook heel rap rijk kunnen worden ( ken een paar goede recepten om één en ander te brouwen enzo )

maar ja morele bezwaren he

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 27 december 2006 om 13:33.
Oud 27 december 2006, 13:36   #177

Standaard

Citaat:
ik denk niet dat klassenstrijd slaat op het tegen elkaar opzetten van werklozen en werkenden
ff wat beeldspraak

de rijken mennen de werkezels van boven naar beneden toe

wij moeten ze van beneden toe naar de boven toe beginnen te mennen

totdat ze zich omdraaien

pas als ze zich omdraaien kunnen we bondgenoten zijn

dan kunnen we tesamen de rijken mennen

wij zijn in de meerderheid

de armen zijn een sterkere bondgenoot dan de rijken

laat toch los die morele bezwaren daartegen !

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 27 december 2006 om 13:37.
Oud 27 december 2006, 13:36   #178
van Maerlant

van Maerlant's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
King heeft een derde klasse geschapen, met name de werkweigeraars. Gedwongen werklozen horen bij de arbeidersklasse, en volgens hem verraad de arbeidersklasse de werkweigeraars (door te -willen- werken, uiteraard). Begrijpe wie kan.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.

It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2006, 13:41   #179
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
er is niks overdreven aan nynorsk

in deze maatschappij kan je zonder geld niet leven
zonder geld ga je dood !!! ( traag, tergend en zeker ! )
ik denk dat het niet echt realistisch is om geld uit onze maatschappij te bannen. Bovendien ga je altijd iéts nodig hebben om te overleven. Zelfs als men u gratis een stuk land geeft om te verbouwen ga je in de problemen komen vanaf het moment dat je niet meer kunt werken (i.e. dat land verbouwen). Vanaf het moment dat je niet meer kunt werken en op niemand kan rekenen, ga je dus doodgaan. En een beetje sneller dan in het systeem waarin we nu zitten, want tenzij je niet meer kunt werken omdat je CVS hebt of depressief bent of iets anders dat mensen blijkbaar niet kunnen snappen, zou je nu iets van inkomen kunnen krijgen om mee te overleven als je niet meer kunt werken. Het is die basis die ik best wel een goed idee vindt, en waarvan ik blij ben dat die er is.
Oud 27 december 2006, 13:42   #180

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant Bekijk bericht
King heeft een derde klasse geschapen, met name de werkweigeraars. Gedwongen werklozen horen bij de arbeidersklasse, en volgens hem verraad de arbeidersklasse de werkweigeraars (door te -willen- werken, uiteraard). Begrijpe wie kan.
wat wij finaal willen ( maar we moeten eerst doorheen een olifantenvel heen geraken ) is ons samen met de arbeider verzetten tegen de belasting op arbeid

dit aangezien belasting op arbeid eigenlijk een armenbelasting is - een solidariteit van de net niet armen naar de armen toe

de arbeiders zijn ertegen dat ze voor ons moeten betalen
wij zijn ertegen dat ze voor ons moeten betalen

wij willen dat geld niet van de werkende mensen plus alle verwijten die daar bij horen

finaal gezien heeft nynorsk zeker gelijk dat we tot een samenwerking met de arbeider moeten zien te komen

ik ben het echter niet met haar eens dat dit bereikt gaat worden via onderdanigheid

de modale arbeider is daarvoor nog te veel beinvloed door een cultuur die het afgeven op de zwakkere als een deugd beschouwd

die gaan ons pas respecteren als ze zien dat we zonodig kunnen terugbijten

jammer maar waar

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 27 december 2006 om 13:45.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be