![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#162 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Roerende voorheffing gaan zoeken in cursus initiatie tot het recht... (moest dat mij dan nog interesseren...en dan nog) roerende voorheffing is een belasting op de inkomsten gegenereerd uit roerend activa... Het is natuurlijk niet zo ![]() Helemaal NAAST de kwestie en omdat u daarop ingaat zie ik dat u moeilijk kunt beargumenteren op de hoofdzaak maar dat verwachte ik ook... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
|
![]() Citaat:
een loon= hypocrisie belastingen betalen door de staat zelf...ale hoe kom je erbij... En dan zwaar roepen van "de koning heeft een loon van zoveel miljoen" en de helft afhouden als belastingen...tsjah Ma dat ook is naast de kwestie... voor anna list en het werk van laurent die zatlap in da programma ier boven heeft toch gezegt hoe dat in elkaar zat...Of da hebde dan weer niet gehoord of geloofdem daar niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
de dotaties, en een beschrijving van de civiele lijst ... zulke dingen vind je in een 'inleiding tot het recht' ... alsook verloning van parlementsleden, ministers e.d. (die ook gedeeltelijk vrijgesteld zijn van belasting) en als daar dan instaat dat die dingen belastingvrij zijn, dan weet je dat daar geen voorheffing op wordt ingehouden, want voorheffing is 'een op voorhand ingehouden deel van de verschuldigde belasting ... op toevallige inkomsten of baten of dergelijke meer' (ook weer niet te verwarren met voorafbetalingen, die gebeuren vrijwillig) voor alle duidelijkheid, de kwestie was toch net dat de Coburgs geen belasting betalen op hun dotaties ?! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ga je de BTW die gemeenten verschuldigd zijn binnenkort ook afschaffen omdat het te gek is dat zij belasting betalen ... of geldt dat niet voor de gemeenten dat zij 'de staat zijn' ? en wat dan met de verzelfstandigde agentschappen van de staat ? of de intercommunales ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar het om ging is dat hieruit duidelijk blijkt dat er op de dotaties van de Saksen Coburgs geen belastingen betaald worden, en dat wilde jij toch persé weten?
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 9 januari 2007 om 22:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
|
![]() Citaat:
Vraag het eens anders aan die aannemers die de prins ook hebben beschuldigt...Dan weet je het direct! Bon soit! Mijn punt is duidelijk ik wou NIET het koningshuis verdedigen (zoals jullie duidelijk wel denken) maar wel de zever uit je teksten even aan een controle laten passeren... Dat u wel eens zaken zou durven poneren die niet waar zijn is bij deze duidelijk al dat gebrabbel daar rond interesseert me in feite zeer weinig indien we terugkeren naar den beginne dan zien we dat er fouten zaten in de begin analyse m.a.w. kan de rest nooit opgaan en daar wou ik op wijzen maak ervan wat je zelf wil hoor...Het deert me niet echt! Trouwens ik ga jullie laten (niet zonder spijt) want ik zal even niet meer terugkomen op politics... (indien je echt nog vragen hebt stuur maar een pb) nog even stellen dat ik het spijtig vind dat discussies altijd zo vulgair worden beklonken maar dat is zeker onomkomelijk (met jullie)... ps: ik ben geen royalist, noch 'kapitalist' of zelf geen 'progressief'... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Banneling
|
![]() weg langs de achterdeur, Largo_w ?
vulgair ?! weer beschuldigen ?... dat mag je dan wel weer eens aantonen ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ondertussen hebben die wel geërfd van hun ma prinses Liliane, en die kreeg ook netjes een dotatie..... wat deed dat madammeke daar in feite mee?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
|
![]() Citaat:
[SIZE=4]vul·gair[/SIZE] (bn.) 1 ordinair, grof, plat ![]() En neen echt niet langs de achterdeur ik zou niet weten waarom...Met opgeheven hoofd dus... Ik pleit voor meer respect maar dit valt in dovemansoren wat dan juist weer bewijst wat ik wil aantonen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Vreemdeling
|
![]() verlies toegeven is soms moeilijk é largo w
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
|
![]() Niet echt eigenlijk...
Ik gaf dan ook in dat opzicht direct toe dat ik het verkeerde beeld had van wat knuppel met de 'koninklijke donatie' bedoelde. Verder geloof ik niet dat er veel gaten zijn in wat ik vanuit het begin wou contesteren... Indien u persoonlijke opinies gaat aanzien als argumenten dan kan u misschien wel gelijk hebben... Ik weet het niet! Ik heb berijkt wat ik wou berijken in de lange lijn misschien zijn af en toe wat steken gevallen in zijtakken maar dat laat me koud... |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
|
![]() Ik hoor bij bovenvernoemde groepen al een zucht van opluchting opgaan...erg attent van jou trouwens...
![]() |
#176 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
als je iemand van vulgariteit beschuldigt, en je kan dat vervolgens niet aantonen, meer zelfs je blijkt je vergist te hebben, dan kan het heus geen kwaad om eens een excuus of een simpel pardon te vragen hoor ... je moet daar idd niet mee overdrijven, want dan wordt het gratuit, maar zo eens eenmalig zou dat wel sieren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
|
![]() Citaat:
![]() Ik weet niet direct waarom maar bon...Sorry voor wat ik gezegt heb dat niet correct was en dat niet waarheidsgetrouw was... U snapt nogthans heel goed wat ik wou aantonen en nogtans doet u alles ertoe om te doen alsof u mij niet snapt...Waarom? ps: ik las dit nog even hiernet "voor alle duidelijkheid, de kwestie was toch net dat de Coburgs geen belasting betalen op hun dotaties ?!" ik heb daar nooit direct op geantwoord maar dat klopte natuurlijk niet! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
|
![]() Citaat:
Maar anna list stelde even dat de coburgs helemaal geen belastingen betaalden waarop ik antwoordde dat daar dan een wet moest over bestaan wat voor heel wat kwaad bloed heeft gezorgt duidelijk... Daarmede dat ik even mijn excuses moest aanbieden geloof ik... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |