![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Moeten de burgemeesters van B-H-V de verkiezingen boycotten? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
106 | 81,54% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
24 | 18,46% |
Aantal stemmers: 130. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Staatssecretaris
|
![]() ik begrijp het niet hoor, het einddoel was paars breken dacht ik, nu roept men op om niet te gaan stemmen, die 1000 man dat niet gaan stemmen geven hun stem weer aan de verkeerden, iedereen moet duidelijk gaan stemmen en protesteren tegen paars door cd&v/nva en vlaams belang te stemmen!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#163 |
Staatssecretaris
|
![]() das niet echt realistisch hé, ga gewoon stemmen allemaal en stem VB, LDD of CD&V/NVA
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tiens,ik blijf er mee lachen hoor,waar zijn de Vlamingen die de PS een lesje gingen geven,niets is opgelost,PS is de grote winnaar !!!! Sorry maar zo is het .....
![]() |
#165 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie is men ????.......
![]() |
#167 |
Staatssecretaris
|
![]() iedereen dat het cordon in stand houdt
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dat ligt dan uitsluitend aan 'Vlamingen' zoals jij.
![]() |
#169 |
|
![]() Van ons.
![]() |
#170 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#171 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
2/ Dat de mensen uit Halle-Vilvoorde, incluis een een twintigtal burgemeesters, ondanks de nood om paars te breken, toch oproepen om deze onwettelijke verkiezingen zoveel als mogelijk te desorganiseren en onmogelijk te maken, geeft aan hoe hoog dit hen na veertig zit, en hoe belangrijk die splitsing is. 3/ Oproepen om CD&V-NVA te stemmen, dwz voor een partij die anti-separatistisch is, wil herfederalisen, al bewezen heeft van BHV geen punt te willen maken, en staat te trappelen om paars te depanneren, is onbegrijpelijk voor iemand die zegt paars te willen breken. Laatst gewijzigd door baarle : 16 februari 2007 om 07:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#173 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Vlamingen konden onmogelijk tot een machtsminderheid getransformeerd worden met de hulp van Vlaamse collaborateurs met het Belgisch regime alleen. Zonder de eindeloze en onvoorwaardelijke steun van francofone belgicisten en belgicistische francofonen zou dit onmogelijk geweest zijn.
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat ze maar eens een poepje ruiken, al degenen die de Franstaligen niet met hun tengels van de Vlaamse rand willen helpen afblijven. ![]()
![]() |
![]() |
#175 |
Staatssecretaris
|
![]() Er nog eens terug op komen...Burgemeesters worden betaald om de wet na te leven... Geen wet ...geen verkiezingen. Zo simpel is dat...
Laatst gewijzigd door Jean-Pierre : 19 februari 2007 om 01:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
|
![]() Citaat:
Met de uitslag van het VB lacht het regime niet! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#178 |
Parlementslid
|
![]() Alhoewel ik principieel tegen het VB ben en tegen splitsing van België, vind ik wel dat de regering hier de regels heeft overtreden.
Eerst splitsing en dan verkiezingen. Maar zoals ik al eerder heb gezegd. Betogen en boycotten zal niet helpen, maar enkel boetes opleveren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#180 |
Minister
|
![]() Juist zoals ik reeds in vorige posts opmerkte:
"VERKIEZINGEN MOETEN NORMAAL VERLOPEN" De gouverneur van Vlaams-Brabant moet erover waken dat de verkiezingen in Brussel-Halle-Vilvoorde normaal verlo- pen. Dat heeft minister van Binnen- landse Zaken Dewael (VLD) gezegd. De Franstalige partijen zijn boos nadat 25 burgemeesters met een boycot hadden gedreigd. Volgens hen zijn de verkie- zingen ongrondwettelijk omdat Brussel- Halle-Vilvoorde nog niet gesplitst is. "De burgemeesters weten wat ze moeten doen. De gouverneur is er als commissa- ris van de federale regering om daarop toe te zien", zegt Dewael. "Elke Belg heeft het recht om deel te nemen aan de verkiezingen." bron: één De organisatie van deze ongrondwettelijke verkiezing moet men verhinderen. Ik zeg wel : de organisatie. Elke Belg heeft het recht om deel te nemen aan wettige verkiezingen. Dat P. Dewael zelf zijn handen vuil maakt in de plaats de burgemeesters en de gouverneur het gat in te jagen. Dit is de prijs die hij betaalt om van het Vlaamse premierschap federaal minister van Binnenlandse Zaken te worden. Verhofstadt had zijn Judas nodig. Als de regering de argumenten van Storme en Van Orshoven betwisten, dat zij dan de mogelijkheid dat er ongrondwettelijk gehandeld wordt uit de wereld helpen door ze duidelijk en verstaanbaar weerleggen. Dit doen zij niet. Ik vermoed dat zij dit niet kunnen. Burgemeesters hou vol !
" Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord zolang ge stamelend bidt en bedelt bij de poort." W. Elsschot W. Vl. Boerenwijsheid : De boeren slaan hun brave en dwaze honden dood. Laatst gewijzigd door Cyrano : 22 maart 2007 om 23:43. |
![]() |
![]() |