![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Filip de Man (Vlaams Belang) - 15 tot 21 januari Filip De Man, (Roeselare, 11 november 1955) is een Vlaams politicus, journalist en volksvertegenwoordiger (1991-) voor het Vlaams Belang. In zijn partij behoort hij tot de meest rechtse groep, met een uitgesproken anti-migrantenstandpunt. |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Beste Paulus,
en wat betekent God aanbidden volgens de koran? Groetjes Yahya
#162 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik weet wel uit posting 129 dat aanbidding iets is wat God van ons vraagt. Citaat:
Laatst gewijzigd door Paulus : 25 januari 2007 om 15:27. |
||
![]() |
![]() |
#163 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Beste Paulus,
Er is verschil tussen bidden en aanbidden. mijn computer aanbidt toshiba, het is door toshiba gemaakt en er wordt iets van deze computer verwacht en dat is gegevens (data, foto, geluid, etc..) verwerken en uitvoeren. Deze computer moet werken en functioneren zoals de maker wilt, met andere woorden deze computer moet naar de maker luisteren of de maker gehoorzamen of theologisch gezegd aanbidden. Dat is het doel van deze computer, en het is bepaald in de dag waarin het gemaakt werd en door de maker zelf niet iemand anders die er niets meet te maken heeft. Een voorbeeld uit de koran: Koran 17-23: Uw Heer heeft u bevolen, zeggende: "Aanbidt niemand anders dan Mij en betoont vriendelijkheid jegens de ouders . Eigenlijk: doen en niet doen of mag en mag niet of in Arabisch halaal/haraam. 1 - Aanbidt niemand anders dan Mij (de schepper, die alles gemaakt heeft en alle wetten bepaald die bv ervoor zorgen dat het leven op de aarde mogelijk wordt, etc ..) dus niet uw eigen begeerte aanbidden (doen wat jij wilt zonder op te letten of dat goed of slecht is zoals overspel plegen, naakt op straat lopen, hoogmoedig zijn, etc ..) of Karl Marx aanbidden of wie dan ook. ==> NIET DOEN. 2 - En betoont vriendelijkheid jegens de ouders ==> DOEN. 1 + 2 = aanbidden. voila, een simpel voorbeeld Met vriendelijke groeten Yahya Ps: 1+1=2 ![]()
>>>>> Defending islam in the west <<<<< FaithFreedom //.. Is islam een religie of een sekte?...\\ Answering-Islam ** An Islamic History of Europe ** Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 25 januari 2007 om 15:57. |
![]() |
![]() |
#164 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het maakt hem geen barst uit of ge in hem geloofd. Het paradijs op aarde hebben de ongelovigen alvast zeker, uw hiernamaals is tot nader orde een onbereikbare droom. Het valt mij trouwens op dat de ongelovigen de gelovigen met geen stokken uit hun paradijs kunnen houden. Citaat:
Waarom ge dan nog steeds geloofd in de geschriften die eeuwen geleden door mensen geschreven zijn is mij en raadsel. |
||
![]() |
![]() |
#165 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Integendeel, de gelovigen maken de fout hem met mensen te vergelijken en bij hem menselijke gebreken te veronderstellen.
|
![]() |
![]() |
#166 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar ik vind het heel jammer dat sommigen het hier ook willen invoeren. |
||
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Die computer luistert naar microsoft Citaat:
Ik beslis waar ik de computer voor gebruik en niet de maker. |
||||
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik begrijp niet goed waarom je me dat allemaal vertelt. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
#172 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Graag gedaan nee gewoon omdat ik dat soms gewoon moet vertellen. Dat is alles. Of ja, soms zie ik zo mensen gebruiken woorden die ze niet begrijpen en daarom moet ik soms duidelijk maken wat die woorden betekenen (als ik 't weet) Met vriendelijke groeten Yahya
>>>>> Defending islam in the west <<<<< FaithFreedom //.. Is islam een religie of een sekte?...\\ Answering-Islam ** An Islamic History of Europe ** Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 25 januari 2007 om 17:25. |
|
![]() |
![]() |
#173 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Met vriendelijke groeten Yahya
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
#175 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Bon, je moet god niet zoeken in die zin van "god" himself, ook het woord "zoeken" is niet echt zoeken in die zin van "zoeken"( maar eerder een aanbidding ), maar wat ik wil laten begrijpen is dat je deze leven waarin wij vertoeven met alles erop en eraan is zonder god niet kunnen bestaan,. Wij hebben voedsel nodig, is voedsel dan niet zijn gift van zijn genade? Wij hebben liefde nodig, is de liefde en de warmte die wij voelen bij onze geliefden dan geen gift van zijn genade ? enz, enz... natuurlijk als ik het woord "god" voor u zeg, dan gaat je denk-reflex rechtstreeks naar die god die tussen de vier muren vastgenageld aan een standbeeld zit! Wat opzich die verbeelding helemaal op niets slaat ! Nadat je geweten hebt dat zoeken een vorm van aanbidding is omwille van zijn gift, en zijn genade niet alleen alles wat de mens nodig heeft maar iets dat ruimer is !
![]() |
#176 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() welke god?
mensen beweren veel goden: maar ze bestaan niet alleemaal (onmogelijk) heb je het over toeval? mens? materie? .. Groetjes Yahya
#178 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Groetjes Yahya
![]() |
#180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik moet God zoeken, maar niet in de betekenis van zoeken en mijn idee over God is God niet... Tja? Dan wordt het wel moeilijk natuurlijk. En voedsel krijg ik van niemand hoor. Als ik iets wil hebben dan moet ik daarvoor werken. Neem me niet kwalijk. Neem het me echt niet kwalijk. Paulus. |
|
![]() |