![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() atoomboom gemaakt en gebruitk door wie??
ik ben zeker da die geen relegieuze mensen zijn! dus deze topic is ONZIN!
![]() |
#163 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik kan niet spreken over de joodse godsdienst of hindoeisme. Ik kan wel stellen, dat er in de bijbel (NT) genoeg tekst is om aan te tonen dat het christendom vredelievend is dat ook zijn profeet jezus niet-agressief en geweldloos was. Iemand die het christendom gebruikt om geweld uit te oefenen, gaat dus in de fout. Van alle teksten, die ik ondertussen mocht lezen, leerde ik wel, dat islam het geweld heeft ingebakken zitten en dat zijn profeet rmp(*) mohamed zelf duidelijk voorbeelden gaf van geweld, van in het begin. -hij vermoorde de joodse stammen uit de omgeving van medina -hij vermoorde zijn eigen stamgenoten, die zijn leer niet wouden accepteren Zijn volgelingen veroverden te vuur en te zwaard de toen christelijke gebieden van noord-afrika en de hedendaagse moslim landen. Iemand die islam gebruikt om islam te propageren, volgt de leer.
Support the people of Herouxville, Quebec, Canada: http://municipalite.herouxville.qc.ca/avispublic.htm Version francaise:http://municipalite.herouxville.qc.ca/normes.pdf | English version : http://municipalite.herouxville.qc.ca/Standards.pdf Send an email to: [email protected] (*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() ben je zeker wat jij daar hebt??
Islam is not a peaceful religion! It's profet was a robber, murderer and pedophile. Just ask non-muslim people in muslim occupied countries, especially the women.... http://www.liveleak.com/view?i=164e203801&p=1 ken je jou geloof niet ofzo? islam is 100% peacefull relegion .. Islam is peace vraag het aan een ex-preacher of priester zolang jij graag naar video's kijkt: http://video.google.com/videoplay?do...66&q=terrorism
>>>>> Defending islam in the west <<<<< FaithFreedom //.. Is islam een religie of een sekte?...\\ Answering-Islam ** An Islamic History of Europe ** Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 30 januari 2007 om 15:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Minister
|
![]() De wetenschap is objectief (of zou dit althans moeten zijn). Bij de Boedhistische kosmologie (of bijvoorbeeld genesis) moet eerst nog uitgemaakt worden wat men exact bedoelt met "juist" en "fout".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uiteraard is Islam peace...moest iedereen dit geloof aanhangen en volgen zou het inderdaad peace zijn. Enkel zijn godsdiensten op dit gebied racistisch...ze sluiten niet-aanhangers systematisch uit of vermoorden ze. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Minister-President
|
![]() Kunt het mischien knap vinden als men als sukkel al een 62 jaar de geschiedenis naar zijn hand kan zetten. Maar dan moet ge ook weten in dit geval wie in hoofdzaak heeft gewerkt en de leiding had aan/over de atoombom. Of gaat u beweren dat u nog nooit van een "oppenheimer" hebt gehoord en niet weet dat de USofA de atoombom hebben gedropt. Gaat u ontkennen dat in de USofA de autochtonen in reservaten zitten tot meerdere eer en glorie van de allochtoon. Dus voor u die opening opentrekt waar geluid uitkomt en leutert over idiote teksten omdat ze "u" niet aanstaan kijk dan eens eerst naar uw spiegelbeeld, zult dan mischien eindelijk een object zien van mensenhaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Repect voor respect .. Ik weet wat de rest inhoudt . Ik heb gezegd dat deze topic een onzin is omdat de maker en gebruikers van atoombommen zijn geen relegieuze mensen en PUNT. Groetjes Yahya
![]() |
![]() |
#169 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Banneling
|
![]() Sommige religies zijn goed voor de mensheid. Ze inspireren mensen om af en toe ook eens aan de andere te denken, en dat is nodig. Want dat doen ze uit hunzelf niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Minister-President
|
![]() Klopt, is ook de reden dat "links" het zo moeilijk heeft met religie. De boodschap dat ze "ook" aan andere moeten denken inplaats van enkel aan zichzelf en haatzaaien is voor hun een brug te ver aan religie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
i am soory maar alles wat ik hier lees in deze topic is geweld, terreur , .. en especially over islam dat is niet normaal en dat is geen realiteit want de moslism hebben niets met de islam te maken .. en een relegie zoals Shikhisme is braaf, geen oorlog geschiedenis, geen terrueu, geen oorlog om olie, geen jihad, geen kruistochten .. dus relegies zijn goed?? ![]() ![]() ik speel graag spelltjes
>>>>> Defending islam in the west <<<<< FaithFreedom //.. Is islam een religie of een sekte?...\\ Answering-Islam ** An Islamic History of Europe ** Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 30 januari 2007 om 16:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Zeker geen relgie die zo iets in hun helige boek hebben:
![]() |
![]() |
#177 |
Banneling
|
![]() Dan is de rekening snel gemaakt mensen.
Elke religie blijkt te handelen over geweld, vermoorden, enz enz enz... Conclussie : religie is slecht voor de mensheid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Christus verkondigde trouwens maar één gebod, waarbij de geboden van het Oude Testament werden weggeblazen: "Bemin uw naaste." Over het citaat van Matheus: Het moge duidelijk zijn dat Jezus niet oproept tot geweld. Hij geeft instructies, waarbij men zich "als lam onder de wolven" moet begeven. Dat zijn zwaard spreekwoordelijk is, verklaart hij in de volgende zin, namelijk dat het om een geloofskwestie gaat en dat er een splitsing zal zijn tussen diegenen die de "aardse liefde" volgen en zij die voor de "goddelijke liefde" kiezen. Over het citaat van Lucas: Jezus spreekt hier zelf niet, het is een parabel, nl. over de tien talenten, ik begrijp niet wat je daar in ziet en met welk gezagsargument je dat zou aanhalen.
Laatst gewijzigd door lombas : 30 januari 2007 om 16:33. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Beste lombas,
Ja ja , je hoeft niets uit te leggen .. dat is ook mijn bedoeling niet maar ik wil gewoon dat die andere zijn ogen een beetje open doet en niet zomaar citeren wat hij wilt en niet begrijpt. zonder twijfel is de Koran, de Bijbel zowel Oude als Nieuwe Testament, de Zabur, de Sohof, de Talmud, etc .. tegen geweld , terreur en racisme. Geen twijfels Groetjes Yahya
>>>>> Defending islam in the west <<<<< FaithFreedom //.. Is islam een religie of een sekte?...\\ Answering-Islam ** An Islamic History of Europe ** Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 30 januari 2007 om 16:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |