![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Minister
|
![]() Een heel verschil hoor. Een pedofiel is een echte egoïst die alleen maar aan zijn eigen lusten denkt. Een moeder draait in veel gevallen door doordat ze teveel bezorgd is om het welzijn van haar kinderen ook al kan ze dat op een bepaald moment helemaal niet meer aan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Mijn man heeft totaal geen begrip voor wat gebeurde in dat gezin en reageert net zoals jij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Sinds wanneer heeft Hans VT een Vlaams-nationalistische opvoeding gekregen? Wat voor onzin sleep jij d'r bij? Heb jij een islamitisch-fudamentalistische opvoeding gekregen omdat er een koran in de bibliotheek van je vader staat? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Maar mijn punt was dat jullie vrouwen hier het allemaal op één of andere manier opnemen voor de moordenares, hoewel daar geen enkele reden voor is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baarle ![]() Ik kan daar inkomen, Laya. Maar..., maar! Zou je ze, als moeder, dan liever vermoorden dan dat ze naar een Arabisch land zouden moeten? Citaat:
Oef, je hebt me echt doen schrikken... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Begrijp mij niet verkeerd, wat zij gedaan heeft is erg, ook voor de vader, zelfs al deugt hij in mijn ogen niet als man en vader, dit heeft ook hij niet verdient maar ik begrijp dat het bij bepaalde, afhankelijke mensen zover kan komen. Laatst gewijzigd door Laya : 2 maart 2007 om 17:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit heeft niets met haat te maken, maar de nuchtere vaststelling dat het leven voor een vrouw/meisje in een moslimland geen lachertje is, zeker niet als je roots elders liggen. M.i. heeft die vrouw niet zozeer haar kinderen vermoord om hen een 'hel van een leven' te besparen ergens in Marokko - dat zal natuurlijk wel gespeeld hebben - maar heeft ze als zwaar depressieve vrouw vooral haar man willen treffen : haar man (die haar constant in de steek liet en alleen liet met de opvoeding van 5 kinderen weliswaar naar zijn onbuigzame islamitische wil) heeft haar leven verknoeid door haar in de rol van de islamitische huissloor te duwen, hij heeft haar totaal geïsoleerd (uit haar cultuur en vroegere identiteit), en zij verknoeit nu het zijne door hem te ontnemen wat hem lief is (enfin, lief in termen van 'eer' want met zijn kinderen zat hij blijkbaar niet veel in). Niemand keurt die daad goed. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik begrijp ook dat pedo's hun handen niet van kinderen kunnen afhouden. Dat zal me niet beletten er flink op te meppen als ze zich in de buurt van mijn kadeeën zouden wagen.
Laatst gewijzigd door baarle : 2 maart 2007 om 17:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Merde! Een tas muntthee dan? Ik heb hier munt van eigen kweek.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niemand neemt het op voor die moordenares : we geven enkel blijk van emphatie door ons in haar situatie in te leven en de motieven te ontrafelen die haar ertoe gebracht heeft die daad te plegen. Je doet zoiets zo maar niet omdat je een 'egoïstje' bent. Daar schuilen maanden, zoniet jaren van wrok en depressie achter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Voila, dat lijkt me een zeer plausibele uitleg. En omdat ze voor haar eigen kleine wraakgevoelens haar kinderen misbruikt heeft, zelfs vermoord heeft, moet ze imho gestraft worden. Zwaarder dan voor een gewone moord zelfs.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ja, en wie wrok en depressie koestert kan niet egoïstisch zijn, zeker?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Banneling
|
![]() Dat is zo. Maar een zwaar depressieve die denkt zo ver niet. Die wordt gedreven door zwartgalligheid, en vaak ook wrok.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Een zwaar depressieve denkt zo ver niet... So what? Een pedofiel denkt ook zo ver niet. Ontslaat dat iemand van zijn verantwoordelijkheid? En ondertussen heeft nog steeds niemand in deze draad zijn medeleven uitgesproken over de vijf kapot gemaakte kinderlevens! Waar zijn hun rechten, dan? Laatst gewijzigd door baarle : 2 maart 2007 om 17:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Luister eens Online, als ik jou was zou ik dat slachtofferdenken eens twee minuten aan de kant leggen. Iemand die zijn wrok koestert in plaats van iets opbouwend te doen, is wmb zelf schuldig aan de gevolgen daarvan. Die vrouw is toch geen klein kind!
|
![]() |
![]() |